- Ikä
- 39
Vaikka alkaa jo pahasti tuntumaan siltä ettei mikään enää auta, päätin silti kysäistä nyt että onko olemassa mitäään keinoa saada nilkkoja ja ranteita kasvatettua? alkaa olla jo todella turhauttavaa kun ranne on siitä kynnärnivelen kohdalta jo melkein tuplasti paksumpi kuin mitä siitä kämmen-nivelen kohdalta. Ongelmaksi alkaa jo myös muodostua pienestä koosta johtuva painojen rajoitus. Eli kun punnerrusliikkeissä ja nilkkoihin kohdistuvissa liikkeissä alkaa nilkat antamaan periksi ja esimerkiksi penkissä tulee armoton kipu jo mentäessä yli 120kg painoihin.
Pohkeet ottavat suht helposti minulla myös kokoa vastaan, mutta ovat nyt ottaneet täydellisen stopin johtuen juuri nilkkojen annettua lopullisen painorajansa ilmi.
Voiko siis ranteita ja nilkkoja/pohkeiden alaosaa vahvistaa tai kasvattaa millään konstilla?
Myös pieni kämmenen koko on alkanut olla taas puolestaan vetoliikkeissä ongelmana, mutta sen olen saanut korjattua remmeillä.
Pohkeet ottavat suht helposti minulla myös kokoa vastaan, mutta ovat nyt ottaneet täydellisen stopin johtuen juuri nilkkojen annettua lopullisen painorajansa ilmi.
Voiko siis ranteita ja nilkkoja/pohkeiden alaosaa vahvistaa tai kasvattaa millään konstilla?
Myös pieni kämmenen koko on alkanut olla taas puolestaan vetoliikkeissä ongelmana, mutta sen olen saanut korjattua remmeillä.