Liian pienet ranteet ja nilkat...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Vaikka alkaa jo pahasti tuntumaan siltä ettei mikään enää auta, päätin silti kysäistä nyt että onko olemassa mitäään keinoa saada nilkkoja ja ranteita kasvatettua? alkaa olla jo todella turhauttavaa kun ranne on siitä kynnärnivelen kohdalta jo melkein tuplasti paksumpi kuin mitä siitä kämmen-nivelen kohdalta. Ongelmaksi alkaa jo myös muodostua pienestä koosta johtuva painojen rajoitus. Eli kun punnerrusliikkeissä ja nilkkoihin kohdistuvissa liikkeissä alkaa nilkat antamaan periksi ja esimerkiksi penkissä tulee armoton kipu jo mentäessä yli 120kg painoihin.
Pohkeet ottavat suht helposti minulla myös kokoa vastaan, mutta ovat nyt ottaneet täydellisen stopin johtuen juuri nilkkojen annettua lopullisen painorajansa ilmi.
Voiko siis ranteita ja nilkkoja/pohkeiden alaosaa vahvistaa tai kasvattaa millään konstilla?
Myös pieni kämmenen koko on alkanut olla taas puolestaan vetoliikkeissä ongelmana, mutta sen olen saanut korjattua remmeillä.

Nilkkoja ja ranteita ei kyllä kasvatettua saa kun niissä kohtii ei ole juuri yhtään lihasta. Mutta ohuet ranteet saa kädet näyttämään paksummilta. ;)

Manala sanoi:
Vaikka alkaa jo pahasti tuntumaan siltä ettei mikään enää auta, päätin silti kysäistä nyt että onko olemassa mitäään keinoa saada nilkkoja ja ranteita kasvatettua? alkaa olla jo todella turhauttavaa kun ranne on siitä kynnärnivelen kohdalta jo melkein tuplasti paksumpi kuin mitä siitä kämmen-nivelen kohdalta. Ongelmaksi alkaa jo myös muodostua pienestä koosta johtuva painojen rajoitus. Eli kun punnerrusliikkeissä ja nilkkoihin kohdistuvissa liikkeissä alkaa nilkat antamaan periksi ja esimerkiksi penkissä tulee armoton kipu jo mentäessä yli 120kg painoihin.
Pohkeet ottavat suht helposti minulla myös kokoa vastaan, mutta ovat nyt ottaneet täydellisen stopin johtuen juuri nilkkojen annettua lopullisen painorajansa ilmi.
Voiko siis ranteita ja nilkkoja/pohkeiden alaosaa vahvistaa tai kasvattaa millään konstilla?
Myös pieni kämmenen koko on alkanut olla taas puolestaan vetoliikkeissä ongelmana, mutta sen olen saanut korjattua remmeillä.

Kerro paljon on ympärysmittaa nilkoilla ja ranteilla?
Koska mulla on ohuet nilkat ja ranteet mutta eivät koskaan ole haitanneet raudan nostelua.

Ole tyytyväinen ohuista ranteista ja nilkoista. Todellakin saavat forkut ja pohkeet näyttämään isommilta.

Siis sama ongelma mutta ongelmat alkaa jo yli 80 kg kun mennään siis ranteet ja penkissä
Ranteet noin 18.5 Forkut siinä 30 sentin paikkeilla hauista ette tartte? No hyvä olisin siinä kuitenkin muutaman sentin laittnut lisää :) Siis minne tarviitte noitamittoja ihan omiinko meinaat verrata ja saat hyvän mielen kun on itellä isommat tai edes yhtä isot tai siis pienet? Ei varmaan kellään tähän kysymykseen kunnollista vastausta, mutta rannetuet kun jostain vaikka tuolta verkkomyymälästä käyt ostamassa niin ei pitäs sen ogelman kanssa olla enää mitään ogelmia :) Ei muuten ole kovin kalliit kyllä se äippä ne vaikka suostuu ostamaan :)

Juu mittasin uudelleen kun katoin sun tuloksia ei tosiaan ollut kun forkku 31.4 (tarkka tulos) ja ranne se 18.5 ihmeen iso forkku sulla :) Paljos se haukan ympärysmitta ja jännitettynä tietysti? :) Siis tietysti ojentajasta riippuu suurimmaksi osin mutta kuitenkin kinnostaa kun katoin minkä kokonen pala sullakin on :)

No hoh... En kai mä omaa sitten vielä kehtaa laittaa :D Onneksi olkoon vaan ja laitan oman vaikka 5 vuoden päästä sitten :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselläni on ranteiden kanssa hieman ollu ongelmia, mutta nekin helpottaa, kun punnerrusliikkeissä keskittyy jännittämään ranteet. Siis siihen saa omalla kohdallani todellakin keskittyä, että ranteet pysyvät suorassa ja jännitettyinä. Rannesiteitä joudun kylläkin käyttämään, kun mennään lähelle maksimirautoja.

EDIT: Niin ja olisin enemmän kuin tyytyväinen, kun omaisin ohuet ranteet ja nilkat, mutta niiden pitäisi olla myös vahvat.

Oikea ranne (ohuimmasta kohtaa mitattuna) reilut 19 cm ja forkku 33 cm. Kaksi kertaa rannetta paksumman forkun voisi asettaa jonkinmoiseksi tavoitteeksi, tosin 5 sentin lisääminen (lihaksena!) forkkuihin on n. 10 vuoden työn takana :rolleyes:

helvetti teil o isot kädet..
ranne 18, forkku 30, haukka 37
nilkka 22

Ja mä kun luulin, että mulla on maailman ohuimmat nilkat ja ranteet. No niinhän ne melkein ovatkin. :) Myös kyynärnivelet ja polvet on mulla tosi pienet. Se on kyllä tavallaan hyvä asia, koska jopa mun mitoilla tulee sellainen optinen harha, että olisi muka lihaksissa vähän kokoa.

Nilkka 21cm, ranteet 17cm, forkut 31cm ja hauberit 37cm.

Ja kyllä on kestäny ranteet ja nilkat, no ehkä joskus ranteet huutaa leipää. Siitäkin selviää kun käyttää ihan maksimeissa rannetukia ja remmejä.

Heh, pakko oli mitata itsekin: ranne 18,5 cm ja nilkka vastaavasti 24 cm. Nilkassa on ainakin jänteet kasvanut/vahvistunut aika hyvin, kun niihin kohdistuu painosta johtuen melkoista kuormaa.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom