Liian pienet ranteet ja nilkat...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt dieetin jälkeen ranne 17cm, forkut 36cm, käsi 38cm... nilkat 21cm. Judosta jäi "käteen" isot forkut, siihen aikaan ne oli vielä paljon isommat kuin kädet mikä oli aika oudon näköistä. Toisaalta se otteen pitäminen on tärkeää.

trebla sanoi:
Humm.. ranne 18, forkku 34 ja habanderi 41.
Vähäx ollaan samixii, mulla on niiQ täysin samat mitat! :eek:

No huomenna alkaa punttien nostelu vuoden tauon jälkeen, joten saa nähä mitä noi mitat on vaikka vuoden lopulla.

no on täällä isoja ihmisiä :itku: ... no joo.... itellä ranne 17,5cm forkut 31cm ja haba 37cm... ja nilkka sitten 23cm... joskus aikoinaan oli ongelmia ranteitten kanssa penkissä mutta ei onneks enää...

nojo toi on vittumaista jos ei kestä ranteet .. mut hyvä vaan jos on vitun ohuet ranteet kehonrakennusmielessä siis kun näkyy forkkuihin paljo suurempi ero ku on siimaranteeet :thumbs:

Jos ranteet on ohuet ala harrastaa melontaa, tai runkkaan paljon. Osalla ihmisistä kasvaa ranteisiin enemmän tai vähemmän erottuvat lihakset. Paras vaihtoehto on tietysti yhdistää melonta ja runkkaus.
Itellä on molemmissa ranteissa 5 cm pitkät 3cm leveät ja 2cm korkeat lihakset, oikeassa hieman isompi.(minkäköhän takia...).
Noita ei kyllä kaikille kasva, on aika harvinaiset. Mullakin niitä luultiin vuosia tulehduksiksi tai limapusseiksi--->vuoden tauko urheilusta, kunnes päätin lopulta mennä yksityiselle, jossa käsikirurgi sano ekana että ei kai näihin vaan ole pistetty kortisonia...eipä vissiin...

Vähä meni offtopic. t:ex-meloja, edelleen runkkaaja

Ranne 16-17 riippuu kuinka kireelle vetää mittanauhan :) Joskus nostin 50 kilon kiekkoa niin ranne meni, se olikin pitkään kipeä ja nyt tulee käytettyä rannesiteitä.

Ranne 16 cm, nilkka 22 cm.

Aika ohut meininki mielestäni, kun ottaa huomioon että oon 185 cm pitkä. Oon ihan tyytyväinen, kun noilla mitoilla mun olemattomat forkutkin näyttää ihan miehekkäiltä.

Ihmeen ohuita ranteita porukoilla :rolleyes:

Olen aina kuvitellut että omat 19+ senttiset ovat narut (OK, meikäläisellä on melko pitkät kädet, eli pitää suhteuttaa myös siihen).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vuoden takainen tulos kun olin ok kunnossa: pituus 193, paino 95kg, ranne 16.5cm, forkku 32.5cm, olkavarsi 43.5cm - ja nilkka 21cm pohkeen ollessa 43cm.

ohuista / kapeista luista kokenut olevan haittaa suurempien painojen kanssa seuraavissa liikkeissä: vino/tasapenkki kp, vipunostot sivulle kp, ja joskus kai hauiskääntöjenkin kanssa.

edit: musclenetissa joskus ollut tämmönen hauskahko gallup ranteen paksuuden ja penkin suhteen
http://www.musclenet.fi/index_gallupit.php <-- tuolta Gallup-7. Itse ainakin kuulun ihan juuri tuohon ryhmään mihin tuon mukaan pitäisikin kuulua keskimäärin.

ranne 19,5 ja nilkka 24,5. pelkkää läskiä :) . forkkuja oon alkanu erikseen reenaan nyt 3sarjaa viikkoon kun vituttaa kun ne on niin luvattoman ohuet.

RRKalle sanoi:
Miten ohuet nilkat suojaa murtumilta?

No tottakai ohuempi nilkka on paksumpaa kestävämpi (keskimäärin, oikeanlaisella ravinnolla). Jos on kaksi 80kg miestä ja toisen nilkan ympärys on 25 cm ja toisen 15cm. Niin KESKIMÄÄRIN 15cm nilkka on pinta-alaansa suhteutettuna vahvempaa, jotta se kestäisi saman rasituksen kuin 25cm nilkka. Tilannetta voisi verrata, siten, että toisella olisi nilkan paikalla tiiltä ja toisella metallitanko. Kummankohan arvelet olevan kestävämpää? Tokikaan asiat eivät aina ole luustossa yksiselitteisiä, vaan juurikaan ravinto, urheilu, rasitus jne. muokkaavat luuston rakennetta

Konna sanoi:
No huhhuh ... ranne 15,8 ja nilkka 20,5.
Mähän oon ennätysmies. Vielä kun mitta sormesta toiseen on n. 190 cm ja forkut olemattomat, niin olemus on suorastaan veikeä. :rock:

Ranne 16, nilkka 20, forkut 34, hauis 40, vähän on jokaisesta lähteny dietin aikana. Hauiksesta pari kolme senttiä. Missään liikkeissä ei ole ongelmia nilkkojen tai ranteiden kanssa, talvella tosin venäytin ranteen kiekossa ja käytin pari kuukautta siteitä reeneissä.

Kaikille jotka kärsii kapeista ranteistaan, lohduttava sana: Erään tutkimuksen mukaan Muhammad Ali oli niin nopea siksi, että sillä oli muita raskaan sarjan veikkoja kevyemmät luut käsivarsissa.

Belmondo sanoi:
Kaikille jotka kärsii kapeista ranteistaan, lohduttava sana: Erään tutkimuksen mukaan Muhammad Ali oli niin nopea siksi, että sillä oli muita raskaan sarjan veikkoja kevyemmät luut käsivarsissa.

Joo, toi lohduttaa kaikkia punttaajia tosi paljon, kun kädet on "nopeat" ;-))

En ole kehdannut / uskaltanut liikkua ilman pitkähihaista missään 2 vuoteen koska ranteeni ja käsivarteni ovat todella ohuet. Samoin nilkat ja pohkeet. Iha vitun kauheeta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom