Liian paksut reidet housuihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei kaikille! En tiennyt minne tämä viestiketju olisi pitänyt luoda, joten loin tänne.

Olen vielä varsin aloittelija saliharrastuksen suhteen, mutta edellisistä harrastuksista jalat olivat jo ihan hyvässä kunnossa, joten vuoden salitreenin jälkeen ne ovat nyt jo paisuneet "liian suuriksi" (kun ruokapuoli kunnossa). Olen siis 191cm/86kg, eli en todellakaan kauhean iso tyyppi vieläkään. Ongelmana on nimenomaisesti se, että olen vieläkin "hoikka" ja pitkä, joten housujen pitäisi olla vyötäröltä suht kapeat, mutta samalla pitkät ja reisien kohdalta leveät..

Olen nyt käynyt kolmessa tai neljässä "perusliikkeessä" farkkuja etsimässä, mutta mikään ei istu. Onko muilla tälläisiä ongelmia ja mistä ostatte farkkuja? Treenaatteko aina vaan täysillä jalkoja vai puolilla tehoilla? Ei huvittais jättää mavea tai kyykkyä, kun liikkeet tuntuvat antavan puhtia kaikkeen muuhunkin. Hyödyttääkö jalkatreeni muun kehon kehitystä, jos sen tekee "puolilla tehoilla", niin etteivät jalat nyt ihan mahdottomiksi turpoisi?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Jos farkkuhommat paisuu ongelmallisiksi, niin onhan noita punttikarjujen kintuille suunniteltuja farkkuja mm. Gaspilla, Gazozilla ja monella muulla merkillä. Nettikauppoja on paljon ja ainakin täällä oulussa saa ostettua leader shopista.

Jos tosimielellä haluaa treenata, niin eihän sitä nyt housujen sopivuuden perusteella treenejä suunnitella.

e. turha quote pois.

Hei kaikille! En tiennyt minne tämä viestiketju olisi pitänyt luoda, joten loin tänne.