Liian paksut reidet housuihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei kaikille! En tiennyt minne tämä viestiketju olisi pitänyt luoda, joten loin tänne.

Olen vielä varsin aloittelija saliharrastuksen suhteen, mutta edellisistä harrastuksista jalat olivat jo ihan hyvässä kunnossa, joten vuoden salitreenin jälkeen ne ovat nyt jo paisuneet "liian suuriksi" (kun ruokapuoli kunnossa). Olen siis 191cm/86kg, eli en todellakaan kauhean iso tyyppi vieläkään. Ongelmana on nimenomaisesti se, että olen vieläkin "hoikka" ja pitkä, joten housujen pitäisi olla vyötäröltä suht kapeat, mutta samalla pitkät ja reisien kohdalta leveät..

Olen nyt käynyt kolmessa tai neljässä "perusliikkeessä" farkkuja etsimässä, mutta mikään ei istu. Onko muilla tälläisiä ongelmia ja mistä ostatte farkkuja? Treenaatteko aina vaan täysillä jalkoja vai puolilla tehoilla? Ei huvittais jättää mavea tai kyykkyä, kun liikkeet tuntuvat antavan puhtia kaikkeen muuhunkin. Hyödyttääkö jalkatreeni muun kehon kehitystä, jos sen tekee "puolilla tehoilla", niin etteivät jalat nyt ihan mahdottomiksi turpoisi?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Jos farkkuhommat paisuu ongelmallisiksi, niin onhan noita punttikarjujen kintuille suunniteltuja farkkuja mm. Gaspilla, Gazozilla ja monella muulla merkillä. Nettikauppoja on paljon ja ainakin täällä oulussa saa ostettua leader shopista.

Jos tosimielellä haluaa treenata, niin eihän sitä nyt housujen sopivuuden perusteella treenejä suunnitella.

e. turha quote pois.

Hei kaikille! En tiennyt minne tämä viestiketju olisi pitänyt luoda, joten loin tänne.

Olen vielä varsin aloittelija saliharrastuksen suhteen, mutta edellisistä harrastuksista jalat olivat jo ihan hyvässä kunnossa, joten vuoden salitreenin jälkeen ne ovat nyt jo paisuneet "liian suuriksi" (kun ruokapuoli kunnossa). Olen siis 191cm/86kg, eli en todellakaan kauhean iso tyyppi vieläkään. Ongelmana on nimenomaisesti se, että olen vieläkin "hoikka" ja pitkä, joten housujen pitäisi olla vyötäröltä suht kapeat, mutta samalla pitkät ja reisien kohdalta leveät..

Olen nyt käynyt kolmessa tai neljässä "perusliikkeessä" farkkuja etsimässä, mutta mikään ei istu. Onko muilla tälläisiä ongelmia ja mistä ostatte farkkuja? Treenaatteko aina vaan täysillä jalkoja vai puolilla tehoilla? Ei huvittais jättää mavea tai kyykkyä, kun liikkeet tuntuvat antavan puhtia kaikkeen muuhunkin. Hyödyttääkö jalkatreeni muun kehon kehitystä, jos sen tekee "puolilla tehoilla", niin etteivät jalat nyt ihan mahdottomiksi turpoisi?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Tosimiehet mitään farkkuja käytä vaan kunnon housuja..

workoutpants.jpg

Joten ei muuta ko parempaan kauppaan ja antaa mennä kyykäten.

Ei ole olemassa liian suuria reisiä, ainoastaan liian pieniä farkkuja.

ps. 191cm/86kg.. Tuon pituisen sällin pelkät jalat pitäisi painaa 86kg. :)

Onks noi gazozit muka olevinaan jollekin isoreitisille? Nehän on vaan tasapaksuja lahkeita, ei mulla sinne mitään ylimäärästä tilaa juuri jää eikä mulla oo pätkääkään isot kintut.

Niitä gazozeja on mun kokeilujen perusteella aika eri mallisia (tai levyisiä). Olin ostoksilla ja kokeilin eri malleja, niin osaa ei saanut reisistä ylös vedettyä, mutta toinen malli saman kokoisena oli hyvinkin väljä reisistä.

Vyö käyttöön vaan ja isompia housuja hakemaan, ei noilla mitoilla viellä liian paksut jalat oo ellei ole jotain älytöntä epäsopusuhtaa. Itellä menny myös kolmet kynisfarkut liian pieniksi mutta edelleen löytyy normikaupasta sopivan kokoisia kun ottaa vaan rohkeesti totuttua isommat ja väljemmät housut.
Huom. ollaan suhteutettuna aika samoissa mitoissa ja olen alusta asti panostanut alakroppaan kunnolla.
Edit: ja alakroppaahan treenataan sitten aina kunnolla eikä puolilla tehoilla, vaikka mikä olis. :puntti:

Niitä gazozeja on mun kokeilujen perusteella aika eri mallisia (tai levyisiä). Olin ostoksilla ja kokeilin eri malleja, niin osaa ei saanut reisistä ylös vedettyä, mutta toinen malli saman kokoisena oli hyvinkin väljä reisistä.
Tämä. Gazozeista löytyy useampi malli ja leikkaus. Itse omistan kahdet ja kummatkin semmoiset että just passelin följät reisistä niin, ettei joka kerta kun kyykistyy tai istahtaa, rekkamiehen iloinen hymy vilku. Jos raha ei ratkaise niin suosittelisin noita Gazozeita, omalla kohdalla toimineet paremmin kuin mitkään muut farkut/housut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen nyt käynyt kolmessa tai neljässä "perusliikkeessä" farkkuja etsimässä, mutta mikään ei istu. Onko muilla tälläisiä ongelmia ja mistä ostatte farkkuja?

Mene kunnon farkkuliikkeeseen ja sano sille myyjälle, että et halua mitään trendipellejen/anorektikko androgyynien pillifarkkuja(mitä melkein kaikki nuo tänhetkiset on. Itellä jää suurin osa heti reiden alusta jo kiinni näistä nykysistä "normi" farkuista) vaan kunnon farkut. Kyllä ne osaa sulle valkata. Ite sain ainakin hyvää palvelua Tukholmassa ja ihan näpsäkät Leen farkut tarttu matkaan. Saman kokonen olen ite ja näissä on reisille tilaa, vyötärö kapea ja muutenkin hyvin istuu.

Gaspin farkut itsellä. Turha edes ettiä mitään normaalikaupoista, ei ne sovi kuitenkaan. Ja minä tykkään että housut on hieman väljät.

Ei mistään teinikaupoista kyllä löydä farkkuja. Ostin ite dressmanista farkut ja hyvän kokoset on. Mä oon 168/83, rasvat 20%. Kyllä jalat kunnolla treenataan kovia kyykkyjä, kun kerta voimanostoa harrastan ;)

Blendiltä löytyy kans joitain väljempiä malleja ja ihan siistin näkösiäkin. Hintaa 50e ja ainakin itellä kestäny yllättävän hyvin noi. Toki noissa jää vyötärölle vähän löysää, mut ei kuitenkaan pahasti niinku perus farkuissa yleensä. Perseestähän se on ku nykyään housut on joko hiphop tai rimppakinttumallia, mihin ei mahtuis ees normaalikokonen ihminen saati sit jos on vielä jaloissa kokoo:D

Louco ja gazoz pelaa hyvin täälläkin. Normifarkkuja yritin jalkaani tossa jokunen aika sitte kun löyty iskemättömät kaapista, mut eipä sit tarvinukkaan. Tohon painoon ja pituuteen ei pitäs vielä niin isoja jalkoja mahtua etteikö housuja löytys ;)

Pitää vyörärön ympäryksen riittävän isona niin voi käyttää sitten sopivasti isoja housuja :D

Btw: Mikä on tämä juttu että housut putoavat kävellessä mutta puristavat istuessa :) Pienen dieetin jälkeen huomasin moista, kun lähti se 5 cm vyöräröltä.

Vituttaa kun miesten farkkuja ei suunnitella miehille vaan joillekkin tuulen raiskaamille vinkuheinille kuten asia jossain päin pakkista ilmaistiin. Ite treenaan jalkoja "puoliteholla" (kyykky, mave, pohkeet seisten ja istuen) kun ei huvittais siirtyä siihen että housuja ei löydy normikaupasta. Vielä nuo dressmanin "leveämmän" malliset mahtuu jalkaan, mutta saapa nähä kuinka kauan. Omalla kohdalla 11 vuotta jalkapallon peluuta ja vuosi polvenkuntoutusta kasvatti reidetkuosiin...

Itsellä sama ongelma ja itseasiassa mitatkin eli about 190/86 ja vaikka itselläkin edelleen tikkureidet ja suht hoikka ruumiinrakenne ni reisien kohdalta tarpeeks suuria byysia vaikee löytää. Asian vaikuttaa olennaisesti se, että kuinka "muotitietoinen" haluaa olla eli mistä niitä housuja haluais ostaa. Itse en mitään gasp tms bodarivaatteitä kuitenkaan käytä enkä myöskään hiphop kamoja kuten Kani tms...
Omien housujeni eteeni joudun hieman näkemään vaivaa eli ensin pitää löytää hyvännäköset housut joissa leveät lahkeet mutta kuitenkin vyötäröltä sopivat. Parhaimmaksi kaupaksi olen todennut jack&jonesin joita löytynee jokaisesta ostoskeskuksesta tms. ja niistä löytyy edelleen koko matkalta leveälahkeisia pöksyjä. Sitten vaan oston jälkeen voi kaventaa niitä lahkeita "muodikkaammiksi" ja jos ei itellä (vaimolla, äitillä..) pysy neula ja langat käsissä ni joku räätäli kaventaa ne suht edullisesti. Ite sain neuvoteltua läheisen pukuompelimon tädin kanssa, että se tekee kympillä aina mun valmiiden mittojen mukaan kavennukset ku hankkii uudet pökät. Lisähintaahan siitä vähän tulee, mutta onneksi kyseessä on tavallaan positiivinen ongelma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom