Liian paksut reidet housuihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dexma
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osta fubut
Buy us, fuck you - How high movie :D Tosin poikien mallisto oli BuFu mutta tulee naurettua kun kuulee merkin..

Miten olis isot housut ja VYÖ?
Ei kaikki halua lökäpöksyjä vaan mukavan tuntuiset ja sopivan kokoiset farkut.. Läskille vyötärölle ja tikkureisille(67) sai hommata 36/32 että mahtu jalkaan ja jäi aavistus väljää johonkin.. Farkut hulluilta päiviltä 20e :D

Itsellä 71cm. Dressmannin 38" housut otti perseestä ja reisistä kiinni, kun taas vyötärö oli aivan liian iso.
Enpä ole kyllä farkkuja käyttänytkään enään, kun ei sopivia ja mukavia löydy. Olen käyttänyt puuvilla/reisitaskuhousuja, hienommissa tilaisuuksissa nuo vaalean ruskeat puuvillahousut on omasta mielestä tarpeeksi tyylikkäät.

Edit. Kuulin juttua, että Kamppiin olisi tulossa joku liike missä voisi teettää farkut mittatilaustyönä. Tiedä sitten paljonko kustantaisivat.
Olen katsellut noita Gazozin farkkuja ja ovat omasta mielestä aikas typerän/epäsiistin näköisiä. Melkein kaikissa joitain kuvioita tai muita härpäkkeitä.
Perus siistit siniset tai vaaleansiniset farkut olisivat kyllä omalla ostoslistalla, jos jostain sattuisi mieleiset löytymään.

Ihan mielenkiinnosta jos sulta löytyy 71cm reiskat, niin millaiset reiskan ympärykset noilta ammattibodareilta löytyy?

Luulen että jos itsellä ikinä olisi ongelmia liian suurien reisien kanssa, laihduttaisin 20-30kg rasvaa. 38 jos on farkkujen koko niin vyötärö on melkein metrinen, eli mahaa ja painoa on niin paljon että reisiä voi jo treenata kävelemällä tai tekemällä kyykkyjä omalla painolla :D

Ihan mielenkiinnosta jos sulta löytyy 71cm reiskat, niin millaiset reiskan ympärykset noilta ammattibodareilta löytyy?

Ronnie Coleman 36" ~91.5cm

Ja se monta numeroa liian iso vyötärö niissä farkuissa tuhannen rutussa sen vyön alla/päällä roikkuen? Aivan vitun typerän näköistä ja vielä ankeamman tuntuista.

No joo saatat olla oikeassa. Luulisin kuitenkin että osalla täälä reisi/vyötärö suhde ei oo aivan noin extriimi ja vyöstä ei olisi mitään haittaa. En ite tästä ongelmasta paljoakaan tiedä, koska vyötärö on muutenkin paksu ja siihen vielä läskit päälle.

Ja se monta numeroa liian iso vyötärö niissä farkuissa tuhannen rutussa sen vyön alla/päällä roikkuen? Aivan vitun typerän näköistä ja vielä ankeamman tuntuista.

Näin on!

Vyötärö on vyötä käytettäessä tiukalla, mutta vyön alapuolella oleva osa on väljä. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että näin pidettynä housut näyttävät erittäin typeriltä. Varsinkin, jos pitää paitaa housuissa.

Kyllähän se tosi on, että niitä housuja kyllä tulee sopivina vastaan, mutta kyllä sen huomaa, että vaikka painonnousu ei huimaa oliskaan niin tiettyjä housuja käyttäessä ne alkavat kiristämään enemmän ja enemmän. Yhden käytössä olevat farkut ostin n. 20kg painavempana ja olivat sopivat, nyt vyötäröltä löysä, mutta reisistä ja perseistä kiristää päiväpäivältä enemmän...

Parasta oli se kun kolmannet kynis farkut kävi niin piukiksi ettei palleissa enään istuessa kiertäny veri! :D ei paljoa hymyilyttänyt koulussa. Sitten pidin pitkän jakson kollareissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Helvetin kovia jätkiä on kyllä pakkiksella kun joka jätkällä on ongelmia löytää sopivia housuja..Voi LOL :hyvä:

Mun mitat on 182/87 ja mielestäni mun ylä- ja alakroppa on ihan hyvin tasapainossa, eikä paino ole minkään iki-bulkkauksen seurausta.. Ja kyllä, mulla ei ikinä ole ollut pienintäkään ongelmaa löytää itselleni farkkuja. Niiden slim-fit farkkujen kuuluukin olla reidestä kireät (nykyään monet slim-fit farkut on vielä joustavaa materiaaliakin).

Joten älkää nyt vittu naurattako näillä väitteillä, että 190/86 mitoilla olisi minkäännäköisiä ongelmia löytää vaatteita. Siinä vaiheessa kun <170cm äijä alkaa painaa tuon verran, niin niitä farkkuja voi joutua jo vähän etsimäänkin..

Täytyy kyllä hienoisena offtopicina todeta, että siinä vaiheessa kun "normaalien ihmisten" farkut rupeavat kiristämään ja joutuu housuja etsiessä edes harkitsemaan umpirumia bodarifarkkuja, lopetan kyykkäämisen ja alan treenaamaan maratoonia varten.

Dieselin Larkee-malli on reisistä melkolailla normifarkkuja avarampi ja ainakin imho ihan normaalin näköiset farkut ilman ylimääräistä koristelua. 34" koko oli todella reilusti reisistä tilavampi kuin 36" lewikset, tavan dieselit ynnä muut. Eikä oo perstaskut polvissa mallia.

Sama ongelma ollut monta vuotta.. Ja kokoa on 191/97. "muotitietoisena" olen gazozit sun muut fubut mielelläni jättänyt kauppaan. Zarasta löytänyt stretchillä farkkuja, tosin pitää ottaa "38 vyötäröllä vaikka 34 olisi oikea koko...

Ratkaisuyrityksenä olen kyykyt jättänyt viimeisen vuoden aikana väliin, reidet tosin eivät ole näyttäneet mitään pienentymisen merkkejä, ehkä pitäisi mavestakin alkaa luistamaan...

itse en ole moneen vuoteen enää löytänyt kun sattumalta sopivia farkkuja.. ja se johtuu nykyään ihan tästä muotisuuntauksesta.. itsehän en edes normi leviksen tyylisiä farkkuja voi sietää.. mutta en halua myöskään mitään ihmeellisiä fubun tai bronxin tms. farkkuja.. mutta anttilasta löysin Tom Tailorin farkut ja ne oli juuri sopivat.. istuivat tuolta lantion seudulta mutta reisissä ja pohkeissa on tilaa sillai sopivasti..

Reisi 66, vyötärö 91. Kyllä se vaan niin on ettei ihan perus anttilan farkuista löydy sopivaa mallia. jack&jonesista löysin jotkuut farkut mitkä oli kun tehty, mut niissä olikiin sitte lappu "loose fit" ja silti vähä reisistä kiristää kun yrittää mennä kyykkyyn :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom