Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
79-99e. Melkein järestään tuon 99e, itse saanut tosin paikallisesta liikkeestä aina tingattua alle 80e.mitä gazoz farkut maksaa (ei ollut hintaa nettisivuilla) ? löytyykö vastaavia jostain muualta ?
79-99e. Melkein järestään tuon 99e, itse saanut tosin paikallisesta liikkeestä aina tingattua alle 80e.
En usko hetkeäkään, että 190/86-jannuilla olisi vaikeuksia löytää farkkuja - mistään liikkeistä. Taitaa olla kova näyttämisen meininki päällä, ja siksi sitten ostellaan noita "bodareiden" suosimia vaatteita.
IMO siinä ei oo näyttämistä jos pitää bodarikleduja, esim farkkuja, kun yleensä on hyvän laatusia,mallisia ja niissä ei tuu yleensä ongelmia vastaan reisien koossa yms.Kuten myös asiaa valotin niin mihinkään bodarivaatteisiin en ole koskenut, just sen takia et mun ei tarvii näyttää mitään.
Tosiaan noihin wnbbodarifarkkujen käyttäjiin vedoten. Itellä on älyttömän kapeavyötärö matalilla rasvoilla. Ja on se nytkin, n, 18% rasvoilla. Kaupasta kun etti housuja, niin kaikissa sopivissa jää vyötärö älyttömän leveeks, ja sitten housut valuu vyönalle perseestä ja eestä (niinkuin nytkin). Vois sunistella kohti noita "bodari" housuja kun reisiin tulee rutkasti lisää mittaa. ;)
Pituutta 183cm. 76cm oli vyötärö joskus jossain +12%rasvoissa. Eli ei erottunut edes vatsapalikat kunnolla, tai olkapäät. Nyt vyötärö 86cm. reisi jotain 65cm. Eniten ottaa perseestä kiinni. Eli vielä ei mennä noihin 100euron huiputuksiin.