Liian lihaksikas (mies)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tänään töissä tapahtunutta:
Tuli firman takapihalle asfalttimiehet laittamaa pihaa kuntoon ja eiköhän näin lämpimänä päivänä nekin ilman paitaa touhunnu ja sattumalta kaikki tupakoivat naiset 30-60v (vähän laaja haarukka joo) sivistyneen aikuismaisen kiimasena seuraamas vierestä ja puhuivat että ihania lihaksikkaita miehiä uuh aah hikisenä... joo o. No pitihän se nyt sitten mennä kattomaan iteki ja oli kyllä sellasia tavan laihaläskejä velttomahoja tai ylikuivuneita ruipeloita kaikki, näin meikäläisen silmissä ainakin mutta naisille maistu hyvin ja heidän mielestä tosi kovakuntosia jokainen. Selkee merkki siis siitä että se kunto mihin minä olisin omalla kohalla takuu varmasti tyytyväinen, olis jo liikaa suurimmalle osalle naisista. Mut mitä sitte, aivan sama. Jännästi se silmä muuttuu tän harrastuksen myötä, joskus sillon ennen olis varmaa munki mielestä ne tyypit ollu lihaksikkaita. Ei enää.

Kuulostaa epäilyttävän tutulta, kun IL :llän tai IS :ssän etusivulla oli oikein tärkeä artikkeli juuri tuosta. Luoja...

Tähän sanottakoon, että nykyajan yhteiskunnassa, jossa suurin osa ihmisistä alkaa olemaan ylipainoisia (Suomessa miehistä 60% ja naisista 44%), pidetään sitä jo lihaksikkuutena, jos ihminen ei ole laardin peittämä. Eli vaikka olisi millainen laihaläski niin heti, kun hauis erottuu siitä luun vierestä, ovat kaikki siiderivalaat tai laihaläskit kertomassa kuinka lihaksikas henkilö on. Ja tuokin on totta, että harrastuksen myötä se kuva muuttuu. Aluksi halusin juuri tuon kyseisen bimberomagneettikropan eli Brad Pittin Tyler Durden -kunnon. Nykyään haluan näyttää Bob Parisilta :D Jos oisin pitänyt tavoitteen koko ajan samassa niin voisi joskus ehkä olla tyytyväinen, kun on saavuttanut sen tavoitteen ja saisi kaiken lisäksi paljon enemmän - ainakin sen pari sivua sitten olleen tutkimuksen mukaan...

Samalla tavalla sanoisin, että muutkin urheilijat muuttavat käsityksiään. Otetaan nyt joku pikajuoksun juuri aloittanut junnu. Hänen mielestään aikaan x juokseminen on kova juttu, mutta lajiin perehtyessään hän tajuaakin, että ei se edes ole kummoinen asia vaan aika y on jo aika kova sana jne. Tämä kierre jatkuu sitten niin pitkälle kuin henkilö kunnianhimo ja muut vaikuttavat tekijät riittävät.

Tarkkana nyt sitten. Suomalaisista miehistä 44% on lihavia ja naisista 60%.

Jotain tonnepäin se oli. Menet ovesta ulos ja lasket montako muijaa kymmenestä on lihavia. 60% on aika kohillaan. Enkä nyt takorkota että miehet olis kunnossa, mutta pikkasen paremmin silti menee:D

http://www.iltalehti.fi/terveys/200809308351000_tr.shtml Ei voi pitää paikkaansa.
http://raitis.fi/raitisfi/artikkelit/terveys-ja-paihteet/ylipaino-ja-alkoholi-terveysuhkina.html tai sitten pitää.
Hyvin paljon samaa mieltä, suomalaiset tuntuu lihovan koko ajan. Onhan paksuja ihmisiä ollut aina, mutta nykyään niitä on vähintään yks tai kaks jokaista perhettä kohden.

Vaikka hieman offtopicia nyt on niin itseäni ällöttää kaikki lihavat ihmiset. En tiedä tekeekö se musta nyt huonon ihmisen tai jotain, mutta näin nyt vaan on. Ei se mitään vielä, jos hieman pyöreä on, mutta kun maha alkaa roikkua ja kaikkea muutakin mukavaa...

Onneks lihakset on siitä hyviä, että ne ei ole ikuisia. Jos tuntee olevansa liian lihaksikas niin lopettaa salilla käymisen ja ei ole kauaa. Varmasti monelle liian suuret lihakset on ongelma..

mulla on liian isot lihakset, vaikka yritin vältellä niitä viimiseen asti. Lisäks mulla on liian iso muna. Mulla on itsetuhoisia ajatuksia näiden ongelmien takia, miks just mulle piti käydä näin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla on liian isot lihakset, vaikka yritin vältellä niitä viimiseen asti. Lisäks mulla on liian iso muna. Mulla on itsetuhoisia ajatuksia näiden ongelmien takia, miks just mulle piti käydä näin

Älä valita, mä en voi mennä duuniin, kun tienaisin liikaa. En voi ees opiskella, kun tulisin liian viisaaksi.

:face: Vuonna 2008 miehistä 35 prosenttia ja naisista 47 prosenttia kertoi
syövänsä tuoreita kasviksia päivittäin.
Onpa masentava ruokavalio. Yli puolet ei syö tuoreita kasviksia päivittäin.

No en syö minäkään.

OT. Turhaa te täällä kinaatte kuka on liian lihaksikas tai ei ja kenen perässä ne akat juoksee. Vanha totuus kuitenkin on, että keneltä nousee eniten pankkitililtä saa ne akat ulkonäöstä riippumatta. Tätä teoriaa vahvistaakseni kannattaa katsoa Miljonäärille morsian tuliko SubTV:ltä, siinä toinen toistaan rumempia ja käytöshäiriöisten ukkojen perään kuolaa kaiken maailman pissa-liisat ympäri maailmaa. Ainut asia mikä tätä ruokkii, että ukolla on 40m$ net worth.

Naisetkin pitää tämän näköisistä, koska noi hemmot on kivikaudella saaneet aina riistaa kiinni ja pystyneet kiipämään viikunapuuhun hakemaan hedelmiä, etc. Luonnonvalinta on suosinut naisia jotka on öh... ovat "olleet suopeita" tällaisille hepuille.

6a00d8341c2ca253ef01053702bf64970c-400wi

Respectit bodareille se on kovaa hommaa sitä ei kukaan kiistä. Näyttääkö lopputulos hyvältä... riippuu katsojasta.

Alemmassa kuvassa on verrattu nykyajan huippu-urheilijan ruumiinrakennetta(oikealla) kivikauden ihmisten ruumiin rakenteeseen. Tämän hetken huippu-urheilijakin on lihaksistoltaan kehittymätön verrattuna tavalliseen kivikauden "peuranmetsästäjään". Eli linkkaamasi kuvan näköinen kynäniska ei olisi saanut naista, täysi hyödyttömänä ja heikkona yksilönä kivikauden elämään.

ihmisrodut.jpg
Kuvassa neandertali, cro-magnon ja nykyeurooppalainen.
Neandertalin ja cro-magnonin ruumiiden mittasuhteet ja lihasten koko perustuvat fossiiliyksilöiden luiden mittoihin. Nykyeurooppalaisen mitat perustuvat 161 olympiatason urheilijan ruumiin mittoihin.

OT. Turhaa te täällä kinaatte kuka on liian lihaksikas tai ei ja kenen perässä ne akat juoksee. Vanha totuus kuitenkin on, että keneltä nousee eniten pankkitililtä saa ne akat ulkonäöstä riippumatta. Tätä teoriaa vahvistaakseni kannattaa katsoa Miljonäärille morsian tuliko SubTV:ltä, siinä toinen toistaan rumempia ja käytöshäiriöisten ukkojen perään kuolaa kaiken maailman pissa-liisat ympäri maailmaa. Ainut asia mikä tätä ruokkii, että ukolla on 40m$ net worth.

Pitää paikkansa. Kaikilla on hintassa. Kyllä multakin irtois persettä, jos 10millin veneen sais.

Alemmassa kuvassa on verrattu nykyajan huippu-urheilijan ruumiinrakennetta(oikealla) kivikauden ihmisten ruumiin rakenteeseen. Tämän hetken huippu-urheilijakin on lihaksistoltaan kehittymätön verrattuna tavalliseen kivikauden "peuranmetsästäjään". Eli linkkaamasi kuvan näköinen kynäniska ei olisi saanut naista, täysi hyödyttömänä ja heikkona yksilönä kivikauden elämään.

Neanderilaiset ja kumppanit kuitenkin jäi sinne kivikaudelle. Eikä kynäniskalajin naisen saannissakaan tainnut ongelmia olla, kun ainoana ihmis lajina selvisivät kivikaudesta eteenpäin.

Neanderilaiset ja kumppanit kuitenkin jäi sinne kivikaudelle. Eikä kynäniskalajin naisen saannissakaan tainnut ongelmia olla, kun ainoana ihmis lajina selvisivät kivikaudesta eteenpäin.

Ilman neandertalilaista ja cro-magnon ihmistä, ei olisi nykyihmistä.
Nykyihmisessä, on molempien geenejä, neanderdalilaista vaan vähemmän kuin cro-magnonia, helpommat olosuhteet ja tekniikan kehittyminen ovat vain muokanneet meistä heikkoja.

Pohjoiseurooppalaisissa on muuten enemmän neandertalin ihmistä kuin muun mailman väestössä. :)

"Rosalind Harding kollegoineen osoitti vuonna 2 000 julkaistussa artikkelissa, että ne eurooppalaiset geenivariantit, jotka saavat aikaan punaiset hiukset, ovat noin 80 000 vuotta vanhoja. Koska nykyihminen saapui Eurooppaan vasta noin 40 000 vuotta sitten, tämä tarkoittaa eurooppalaisten perineen kyseiset geenivariantit Euroopan neandertaleilta. "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom