Liian lihaksikas (mies)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo kyllähän se on niin että mies jolla ei ole miljardi omaisuus niin ei ole mies eikä mikään. Ihan vituttais olla joku Räikkönen naurettavalla sadan parinsadan miljoonan omaisuudella. Pikkulinnut on kertoneet ettei se Räikkönen pilluakaan saa, sen siinä näkee kun ei ole rahaa eikä lihaksia :D

Toistetaan nyt mitä muutkin sanoneet, helvetin hauska ketju tämä.

Toisaalta se, miten vähän keskivertopakkislainen tämän ketjun perusteella ymmärtää mimmien ajatusmaailmasta tai pillunsaannin realiteeteista, on surullista. Ja hauskaa.

Toistetaan nyt mitä muutkin sanoneet, helvetin hauska ketju tämä.

Toisaalta se, miten vähän keskivertopakkislainen tämän ketjun perusteella ymmärtää mimmien ajatusmaailmasta tai pillunsaannin realiteeteista, on surullista. Ja hauskaa.
Yksi täysin sama ihminen, laihaläskillä tai lihaksikkaalla urheilullisella vartalolla. Olisivatko naisista molemmat yhtä puoleensavetäviä?

Yksi täysin sama ihminen, laihaläskillä tai lihaksikkaalla urheilullisella vartalolla. Olisivatko naisista molemmat yhtä puoleensavetäviä?

Päätin jo kerran, etten rupea vääntämään rautalankaa, mutta olkoon nyt sitten.

Tottakai treenattu (mutta ei liian lihaksikas) kroppa on parempi kuin vaikka kauhea läski. Ei se ole ollenkaan vähäisin syistä, miksi esimerkiksi minä itse treenaan. Tämä lihaksikkuus on kuitenkin kokonaisuudessa häviävän merkityksetön asia sen pillunsaannin suhteen. Jos osaat käsitellä mimmejä oikein (ja on siis naiskohtaista mikä millekin toimii), olet karismaattinen, itsevarma etkä mikään ihan muodoton läski, saat pillua. Ja se siitä. Siinä vaiheessa on useimmiten käytännössä ihan sama onko sun kroppa mallia juoksija, treenaamaton perusjannu, beckham vai bodari. Ja toimii myös toisinpäin: jos olet sosiaalisesti avuton ja epävarma hissukka, et saa tussua ainakaan hyvännäköisiltä mimmeiltä, vaikka sulla olisi miten täydellinen kroppa.

Tottakai, enhän minä muuta väittänytkään. Mutta lihaksilla voi kuka tahansa edesauttaa sitä pillunsaantia, olettaen että ne lihakset pysyy joissain luonnollisissa rajoissa. Itse olen sitä mieltä, että ilman kiellettyjä aineita eli luonnollisesti et liian isoksi eli luonnottomaksi pääse kasvamaan. Mutta mä en olekaan nainen enkä heitä ymmärrä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päätin jo kerran, etten rupea vääntämään rautalankaa, mutta olkoon nyt sitten.

Tottakai treenattu (mutta ei liian lihaksikas) kroppa on parempi kuin vaikka kauhea läski. Ei se ole ollenkaan vähäisin syistä, miksi esimerkiksi minä itse treenaan. Tämä lihaksikkuus on kuitenkin kokonaisuudessa häviävän merkityksetön asia sen pillunsaannin suhteen. Jos osaat käsitellä mimmejä oikein (ja on siis naiskohtaista mikä millekin toimii), olet karismaattinen, itsevarma etkä mikään ihan muodoton läski, saat pillua. Ja se siitä. Siinä vaiheessa on useimmiten käytännössä ihan sama onko sun kroppa mallia juoksija, treenaamaton perusjannu, beckham vai bodari. Ja toimii myös toisinpäin: jos olet sosiaalisesti avuton ja epävarma hissukka, et saa tussua ainakaan hyvännäköisiltä mimmeiltä, vaikka sulla olisi miten täydellinen kroppa.

Tähän sopii aika hyvin esimerkiksi Dennis.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Seuraavaksi pitäisi alkaa määrittelemään piparille eri tasoja ja määritellä riitääkö pelkka pipari vai pitääkö akka saada rengastettua. Kuka tahansa saa piparia joltain keskikaljakuppilan-pirkkolta/yökerho-horolta iästä tai habituksesta riippumatta kunhan promillet on samalla tasolla ja juttu luistaa. Sitten kun on kyseessä koulutettu rotu-nainen, jolla 10k€/kk liksa, salkussa osakkeita, pärjää hyvin omillaan ja käyttää kovakuntosia rattopoikia leikkikaluina. Tarvitaanko kyseisen rotu-naisen rengastamiseen kovakuntonen biljonääri jolta löytyy myös luonnetta ennemmän kun muurahaiselta?

Tyra Banks ainakin, jossain vaiheessa seurusteli tuon Vladislav Doronin-nimisen jätkän kanssa, joka ainakin silloin oli miljardööri. Ei mikään pro-ukko, mutta IMO lihaksikas äijä kuitenkin :D
Munkin mielestä nuo Colemanit yms. ääripäät alkaa olla liian lihaksikkaita, vaikka sellaisia saavutuksia toki myös arvostan. En myöskään syty naisista, joilla on luonnottoman iso ghettobooty ja monta kiloa silikonia rinnoissa. Oma ihannekroppa olisi varmaan sellainen sprintterin kroppa. Kaverit ja jotkut tytöt on sanonu muakin köntiksi, vaikka olen 177/76 ja omasta mielestä sopusuhtainen, vähän tavanomaista lihaksikkaampi. Liiasta lihaksikkuudesta tosin ei ole varoitellut kuin mutsi, joka vietti nuoruutensa 60 - 70-luvun hippiaikoina, jolloin laihuus oli erityisen kova sana :D
Tiede-lehdessä oli juttua tutkimuksesta, jonka mukaan ihmiset määrittelevät ihanteelliset kasvonpiirteet noin kymmenen elämänsä aikaan viehättäväksi kokeneensa kasvojen "yhdistelmäksi". Ei ole vaikea kuvitella, että sama pätisi kroppaa koskeviin kauneusihanteisiin. Elämän varrella oon kokenut sellaisen havainnon, että useimmiten treenatut miehet kulkee treenattujen naisten kanssa. Näin ollen - parin valintaa ajatellen - haluaisin poikkeuksellisen kiinteän, mutta myös lihakksikkaan kropan sekä poikkeuksellisen kiinteän, mutta myös kurvikkaan naisen. Se tosin on ideaali-tila ja naisten kuin miesten fyysikkaan liittyen arvostan monenlaisia ja toisistaan poikkeavia vaihtoehtoja. Kuitenkaan ne ääripäät ei kauheasti viehätä.

En myöskään syty naisista, joilla on luonnottoman iso ghettobooty ja monta kiloa silikonia rinnoissa. Oma ihannekroppa olisi varmaan... mutsi, joka vietti nuoruutensa 60 - 70-luvun hippiaikoina, jolloin laihuus oli erityisen kova sana :D

Miksi naisten mittasuhteet on tärkeitä?
Joku muija voi joutua asentaan silikoonit että sitä vois panna tissien väliin. Jos on pieni muna niin ei ylety painamaan tissien väliin niin sit täytyy laittaa kakkoseen ja tarvii olla lihaksikas peppu mutta ei saa olla liikaa läskiä.
Parasta jos muijalla on hyvä perse ja tissit niin sit kaverit tulee kateelliseks.

Ja toimii myös toisinpäin: jos olet sosiaalisesti avuton ja epävarma hissukka, et saa tussua ainakaan hyvännäköisiltä mimmeiltä, vaikka sulla olisi miten täydellinen kroppa.
ei pidä paikkaansa. Nimenomaan saat, vaikka olisit miten avuton sosiaalisesti.

Joo, et tietty _kaikilta_, älkää jaksako sit alkaa nussimaan pilkkua. Hyvännäköisiltä kuitenkin varmasti. Ei ehkä kuitenkaan niiltä vaimomatskua olevilta, ehkä niiltäkin säkällä

toisaalta kukaan meistä tähän keskusteluun osallistuneista tuskin saisi fjöösää ikinä keltään jos kuulisivat mitä ollaan täällä puhuttu

Joku muija voi joutua asentaan silikoonit että sitä vois panna tissien väliin. Jos on pieni muna niin ei ylety painamaan tissien väliin niin sit täytyy laittaa kakkoseen ja tarvii olla lihaksikas peppu mutta ei saa olla liikaa läskiä.
Parasta jos muijalla on hyvä perse ja tissit niin sit kaverit tulee kateelliseks.
Aika mielenkiintoisesti liitit mun tekstinpätkät

http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&biw=1600&bih=727&tbm=isch&tbnid=JcXCX7P2f6wqwM:&imgrefurl=http://smellyann.typepad.com/you_and_me_against_the_wo/humor/&docid=vNYU2nLF8WIqqM&imgurl=http://smellyann.typepad.com/.a/6a00e54efa53e088330134858d10a0970c-800wi&w=400&h=492&ei=AqoZUILYBc2k4ATT2oHwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=195&vpy=136&dur=1525&hovh=249&hovw=202&tx=134&ty=172&sig=115510519659016045448&page=1&tbnh=162&tbnw=132&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0,i:67

Tissit ja lihakset on jees, mutta molemmissa voi vetää överiksi.

Oon tätä lukenut jonkun tovin ja täytyy sanoa, että mitä vittua?

1336690215183.gif

Pääasia , että muija on niin hyvännäkönen et kaikkia vituttaa. Muulla niin väliä..

Suositut

Back
Ylös Bottom