Liian lihaksikas (mies)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://aijaa.com/0068510663346
Siinä on sopivan lihaksikas, ehkä rinta voisi olla vähän isompi niin olisi perfect.

Meikä menee sitten jo yli kun jokainen lihasryhmä on tuota edellä vaikka, siitä huolimatta ihan kynis olo, tuo "turkki" ja pervo ilme puuttuu, - ehkä se tunne johtuu siitä.

Uiuiuiuiui tuota "pervoa ilmettä" :haart:

Saanko samanlaisen kommentin, jos liimaan meidän kollin karvoja rintaan ja pistän jäätelötikun poikittain poskiin ;)

Mistä me tiedetään ettei kuvassa oleva herrasmies olisi jo niissä surullisenkuuluisissa "natumaksimimassoissa"? :D

Pientä offtopiccia tähän väliin, sillä voit hyvinkin olla oikeassa. Kuvan henkilöhän on siis Jeremy Wariner, kaikkien aikojen kovimpia 400m juoksijoita. Nykyäänkin kilpailee, mutta hiipunut kyllä huippuajoistaan 04-08. Pointtina tässä infossa on se, että kaveri antoi joskus tuolloin 04-05 haastatteluja, joissa kertoi tavoittelevansa vähintään 10 kiloa lisää lihasmassaa tulevaisuudessa, kuten hänen valmentajansa Michael Johnson(400m ME-mies, melkoisen lihaksikas toveri) ohjeisti. Eipä koskaan tullut sitä lihasmassaa eikä Wariner ole vajaassa 10 vuodessa mielestäni kasvanut yhtään.

Itselle lihasmassan kasvatus ei ole syy treenaamiselle. Tavoitteena on pysyä vähintään tässä +3000m cooper, +20 leukaa, +100kg penkki kunnossa (Sotilaallinen 321). Eli tietynlaista balanssia ja yleistä hyvinvointia. Puolikas maratoonikin tuli juostua kesällä. Mielestäni yhden asian, tässä tapauksessa yltiöpäisen lihasmassan tavoittelu on naurettavaa.

Itselle lihasmassan kasvatus ei ole syy treenaamiselle. Tavoitteena on pysyä vähintään tässä +3000m cooper, +20 leukaa, +100kg penkki kunnossa (Sotilaallinen 321). Eli tietynlaista balanssia ja yleistä hyvinvointia. Puolikas maratoonikin tuli juostua kesällä. Mielestäni yhden asian, tässä tapauksessa yltiöpäisen lihasmassan tavoittelu on naurettavaa.

Ei se mitään, mun mielestä maratoonarit on ihan vitun säälittäviä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yltiöpäisen lihasmassan tavoittelu? Kyllä saa bodata suurin osa vuosikaudet, ilman pelkoa että suuret lihakset kasvaisi. Minusta on taas typerää olla yrittämättä kehittää lihasmassaansa, siitä kun harvaan asiaan on mitään haittaa, jos ei luonnottomiin massoihin mennä.

Joo siinä vaiheessa kun perusbodailu alkaa aiheuttaa arkielämässä ongelmia liiallisen lihaksikkuuden takia niin nostan kyllä hattua.

Otetaampa nyt sitten kantaa tähän mistä naiset omien kokemusten mukaan tykkää. (Tai no 16-20v luetaan varmaan vielä tytöiksi, kuitenkin minun piireissä pyörivät tuon ikäisiä.) Ainakin itse olen huomannut, että nykyään kun suurin osa tuntuu olevan pullamössöpoikia, niin se että on lihaksikas verrattuna valtaosaan on eduksi siinä mielessä, että minuun kiinnitetään huomio ensimmäisenä hyvin usein. Tämä nyt ei tosin ole mikään takuu saannista, vaan pelkästään huomiota herättävä ensivaikutelma jonka jälkeen sitten koitetaan niillä puheenlahjoilla päästä pidemmälle. Eli kyllä väittäisin että lähtökohtaisesti lihaksista on hyötyä tässä asiassa, mutta pelkästään lihaksikkuus häviää kyllä helposti kaverille jolla on puheenlahjat hallussa. Poikkeuksena toki hetivalmiit tytöt, jotka eivät sanoja tarvi.
Olen muuten 180/85kg ja pari ylintä vatsapalikkaa näkyy, joten en tosiaankaan ole ISO. Pelkästään keskiverrosta erottuva.

Mielestäni ainakin jossain määrin salilla käynnin tosissaan ottaminen on terveellistä, kunnes aletaan roinaamaan. Ainakin omasta kokemuksesta ruokailuni muuttui huomattavasti terveellisemmäksi (kuten monella kaverilla jotka ovat alkaneet salilla käymään) ja aloin nukkumaan säännöllisemmin ja sopivamman pituisia unia, enkä valvonut enää arkisin niin myöhään mihin olin tottunut. Alkoholinkäyttökin väheni huomattavasti. En sitten ota kantaa siihen että onko terveyden kannalta parempi juosta ja elää terveellisesti kuin käydä salilla ja elää terveellisesti. Omalla kohdallani vaikka olin aerobista harrastanut, niin vasta salilla käynnin alottaminen muokkasi elämäntapoja huomattavasti ja väitän että näin on käynyt monella muullakin.

Kaikki nyt ei vaan käy pilun takia salilla. Jännästi se aina vedetään mukaan. :D

Joo siis vaikka yltiöpäiseen kuntoon ei helpolla pääse, niin sitä en ymmärrä miksi joku haluaisi olla sellainen... Ja kun ottaa tavoitteeksi (tai ilmottautuu etukäteen) vaikkapa juuri puoli maratoonille, niin se motivoi myös juoksemaan hieman. Jos en aikoisi juosta puolikkaita maratooneja, tuskin harrastaisin lainkaan juoksua, eli se itse suoritus ei ole se tarkoitus, vaan siihen valmistautuminen. Olen kaukana maratoonarista. Olen 182cm ja rapiat 90 kiloa itse, enkä tuota massaa juuri enempää kaipaile, koska pelkään sen haittaavaan liikkuvuutta harrastuksissani.

koska pelkään sen haittaavaan liikkuvuutta harrastuksissani.

Ei se bodaus tarkoita, että samantien tulee kankeaksi, vaan pitää muistaa pitää huolta liikkuvuudesta sun muusta :) Videon kaveri ei nyt mikään olympiakisaaja kuitenkaan ole, mutta kuitenkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen 182cm ja rapiat 90 kiloa itse, enkä tuota massaa juuri enempää kaipaile, koska pelkään sen haittaavaan liikkuvuutta harrastuksissani.
Tuo on aika yleinen ja täysin käsittämätön myytti. Kehonrakennusharjoittelu jo itsessään lisää liikkuvuutta jos se tehdään oikein, eli täysillä liikeradoilla. Jos vielä venyttelet samanaikaisesti kuten kuuluisi, niin lihasmassan lisääntyessä tulee kyllä kaikkea muuta kuin kankeutta.

Kaikki nyt ei vaan käy pilun takia salilla. Jännästi se aina vedetään mukaan. :D
Joo itsehän vastasin siis tuohon koska tuntu että 80% threadista käsitteli sitä että saako lihaksilla pillua vai ei. Itselleni sillä ei ole merkitystä kun olen kohta 3vuotta ollut parisuhteessa, tuskin olisi kyllä muutenkaan koska aloitin salillakäynnin kun seurustelin jo.

Ja se on muuten niin että nälkä kasvaa syödessä. Aluksi oli tavoitteena lähinnä muuttua ruipelosta hieman lihaksikkaamaksi ja ottaa edes 60kg penkistä, seuraava tavoite on 600kg yhteistulos johon ei nyt ihan kauheasti matkaa ole, ja senjälkeen varmaankin taas nousee tavoitteet huomattavasti korkeammalle. Eipä tässä taida edes tyytyväiseksi lihoihinsa tulla ainakaan naturaalina, saatika sitten liian isoksi.

Alkupostin kysymykseen: En ole kateellinen yhdenkään maailman huippubodarin kropalle, koska ovat liian isoissa lihoissa makuuni. Tosin olen kateellinen sille kuinka jollain voi olla noin valtava motivaatio jonkun saavuttamiseksi, saatana kun itse sais vastaavan motivaation vaikkapa opiskeluun.

Mikään ei särähdä niin pahasti korvaan, kun et: "ei naturaalina "riittävän" isoksi pääse". Jos asenne on tuohon suuntaan, niin miten olisi lajin vaihto? :)

Miten teillä tämä bodaaminen vaikuttaa normaaliin elämään? Tätä ketjua kun lukee niin tulee kyllä todella surulliseksi, kun kokoajan täytyy miettiä, mitä muut ajattelevat kehosta ja voisinko tällä kropalla saada tuota naista kaadettua jne.

Vääristääkö bodaaminen tosissaan noin paljon minäkuvaa? Onko bodaajilla yleisesti huonompi itsetunto? Vai mitä tämä epävarmuus omasta itsestään on?
Tietenki tämä topic korostaa sitä, kun täällä siitä puhutaan, mutta onhan pakkis täynnä topiceja jossa keskustellaan samasta asiasta ja postaillaan kuvia unelmakropasta.

Samalla sitten sanotaan että "ei kai kukaan vaan naisten takia treenaa, huh mikä idiootti".

Suositut

Back
Ylös Bottom