Otetaampa nyt sitten kantaa tähän mistä naiset omien kokemusten mukaan tykkää. (Tai no 16-20v luetaan varmaan vielä tytöiksi, kuitenkin minun piireissä pyörivät tuon ikäisiä.) Ainakin itse olen huomannut, että nykyään kun suurin osa tuntuu olevan pullamössöpoikia, niin se että on lihaksikas verrattuna valtaosaan on eduksi siinä mielessä, että minuun kiinnitetään huomio ensimmäisenä hyvin usein. Tämä nyt ei tosin ole mikään takuu saannista, vaan pelkästään huomiota herättävä ensivaikutelma jonka jälkeen sitten koitetaan niillä puheenlahjoilla päästä pidemmälle. Eli kyllä väittäisin että lähtökohtaisesti lihaksista on hyötyä tässä asiassa, mutta pelkästään lihaksikkuus häviää kyllä helposti kaverille jolla on puheenlahjat hallussa. Poikkeuksena toki hetivalmiit tytöt, jotka eivät sanoja tarvi.
Olen muuten 180/85kg ja pari ylintä vatsapalikkaa näkyy, joten en tosiaankaan ole ISO. Pelkästään keskiverrosta erottuva.
Mielestäni ainakin jossain määrin salilla käynnin tosissaan ottaminen on terveellistä, kunnes aletaan roinaamaan. Ainakin omasta kokemuksesta ruokailuni muuttui huomattavasti terveellisemmäksi (kuten monella kaverilla jotka ovat alkaneet salilla käymään) ja aloin nukkumaan säännöllisemmin ja sopivamman pituisia unia, enkä valvonut enää arkisin niin myöhään mihin olin tottunut. Alkoholinkäyttökin väheni huomattavasti. En sitten ota kantaa siihen että onko terveyden kannalta parempi juosta ja elää terveellisesti kuin käydä salilla ja elää terveellisesti. Omalla kohdallani vaikka olin aerobista harrastanut, niin vasta salilla käynnin alottaminen muokkasi elämäntapoja huomattavasti ja väitän että näin on käynyt monella muullakin.