Liian lihaksikas (mies)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä niillä isoilla lihaksilla tekee, jos mies kävelee ku puu-ukko... mieelummin toimiva ja vähän pienenpi keho, ku semmonen joka rajoittaa jo kävelyäkin.

Juu tähän olin tulossa, mutta tarkensinkin tuossa että ne jotka TYKKÄÄ seksistä ne kans tykkää lihasta. Koska semmoset naiset haluu MIEHEN. Ei mitään pipopää skeittaria. Eli seksuaalinen muija tykkää lihasta. Ja se tosiaan on totta, että lihat tekevät sen että näytät kusipäältä=eli hyvältä. ''onnee vaan sullekin tommosta pumpattua miestä ei silleen vaan pidellä''

Eiköhän suurin osa naisista oo kuitenkin seksuaalisia ja tykkää seksistä. Sun ajattelutavalla se tarkottaisi sitä että sä saat käytännössä kaikilta naisilta. Kuitenkin tänkin aiheen yhteydessä linkatut tutkimukset osoittaa ettei kaikki tykkää lihaksikkaista miehistä. Eli seuraavien pakkien jälkeen ei kannata lohduttaa itseään ajattelemalla että kyseinen nainen oli frigidi, muuten oisin tietenkin saanut.

Ps. Oon saanut pesää baarista pipo päässä.

Nyt on kyllä ihan pakko sanoa, että eiköhän sinne homo sapiens -naaraan pääkoppaan ole aika hyvin koodattu hankkia se turvallinen ja vakaa uros. Kivikaudella atleettinen runko on ollut merkki hyvästä muonanhankkijasta, mutta tuskin mikään 180 kiloinen keijukainen jaksaa montaa metriä mammutin perässä kirmata. Muilla ihmisapinoilla on pääasiassa jäljellä edelleen tämä alfauros-laumajärjestys, mutta siihen liittyy paljon myös sosiaalisia piirteitä ja nimenomaisesti juuri laumaeläimillä. Ihmisapina on myös laumaeläin, mutta pääasiassa monogaminen, kunnes jälkikasvu on saatu turvallisesti selviämisikään. Puhutaan siis 10-15 vuodesta? Alfaurosvaltaisissa yhteisöissä yleensä pyritään vain siittämään mahdollisimman paljon jälkikasvua, mutta viisveisataan siitä miten niille käy. Quantity over quality.

Mä en sitten tarkottanut, että ammattikehorankentajat olis naisten mielestä makeen näkösiä. Otataan vaikka esimerkiksi vähän homo veto: Markus Pöyhönen kaverihan oli todella kovassa kunnossa ja pärstäkin mielytti ämmiä. Paitsi pakkotoistolla on kovempia 99%. Ihme että salilla vaan ei näy se. Kaverihan sai saatanan semmosta missiä ja kaikki ämmät kuolas sitä. Tollaseen kuntoo saa reenata jo useita vuosia ja siltikään harva on siinä kunnossa.

Ammattikehonrakentat on sumentanut sen todellisen mailman. Aina hauska kuunnella, kun ämmät sanoo että älä reenaa ittees semmoseks kauheeks möröks=ammattikehonrakenja. Joo en reenaa ei pelkoa. Ei ne saatanan lihat silleen hups keikkaa tule vaikka mitä söis ja käyttäs. Todellisuuden taju menee katsoessa netin mörköjä.

Mielestä tyhmä ees miettiä mikä on liian suuri. Sellaista ei normi heppu saa. Sama kun miettis että onko mulla liian iso muna. Sekään ei normi hepun murhe ole.

Miljardööri Arthur Jonesilla oli aina nuoria ja kauniita naisia,vaikka oli karunnäköinen vanha vittumainen ukko.Myös huippukiekkoilijan vartalo tuntuu kiinnostavan erityisesti kauniita naisia ja missejä.Tuohon puu-ukko kävelyyn sanoisin että mitä kovemman bodarin olen livenä nähnyt,sen normaalimpaa sen kävely on ollut.Tosi hankalasti liikkuvat eivät ole yleensä lehdistä tuttuja.

Itse en ikinä haluaisi olla esim. Mentulan tai Colemanin kokoinen, mutta hyvä asia on se, ettei siihen tulisi koskaan pääsemään vaikka haluaisikin. Omasta mielestäni vaikkapa Hulkki on esimerkki aika lailla ihanteellisesta koosta.

Miettikääpä hetki, montako lihasgrammaa tähän topikkiin käytetyllä energialla olisi voinut kasvattaa. Toivottavasti vetää hiljaiseksi. Pesää tulee sitten jos on tullakseen, mutta menkää nyt saatana salille siitä.

Terveisin nainen

Miljardööri Arthur Jonesilla oli aina nuoria ja kauniita naisia,vaikka oli karunnäköinen vanha vittumainen ukko.Myös huippukiekkoilijan vartalo tuntuu kiinnostavan erityisesti kauniita naisia ja missejä.Tuohon puu-ukko kävelyyn sanoisin että mitä kovemman bodarin olen livenä nähnyt,sen normaalimpaa sen kävely on ollut.Tosi hankalasti liikkuvat eivät ole yleensä lehdistä tuttuja.

Rahalla ja kuuluisuudella saa naisia, muttei se poista sitä tosiasiaa, että muijat tykkää lihaksikkaista jätkistä. Mieluummin naiset ottaa lihaksikkaan miljardöörin kuin läskin ja ruman, jälkimmäinen on vaan vitusti helpompaa.

Itse en ikinä haluaisi olla esim. Mentulan tai Colemanin kokoinen, mutta hyvä asia on se, ettei siihen tulisi koskaan pääsemään vaikka haluaisikin. Omasta mielestäni vaikkapa Hulkki on esimerkki aika lailla ihanteellisesta koosta.

Komppaan tätä täysin omasta puolestani. Se ei tosin poista sitä asiaa, että esim. Mentulaa kohtaan arvostukseni on suuri.

Liian isosta koosta puhuttaessa kannattaa kuitenkin aina muistaa, että kyseessä on subjektiivinen asia, eikä sitä tietenkään voi yksioikoisesti määritellä. Mitä tulee tuohon naisten mieltymykseen niin itse ainakin olen siinä uskossa, että kyllä helvetissä treenattu kroppa (tietyissä rajoissa tietenkin) miellyttää suurinta osaa naisista enemmän kuin hintelä tai pyöreä ulkonäkö. Se tuskin on suurin vaikuttava tekijä kuitenkaan.

44.webp

Tosta vähän pienempi kroppa olis sellanen ultimate tavote (koska toi forkku näyttää liian pimeeltä:hyper: ). Kai sitä on itelläki sit hämärtyny todellisuudentaju.... :)

[venom];3784038 sanoi:
Mieluummin naiset ottaa lihaksikkaan miljardöörin kuin läskin ja ruman, jälkimmäinen on vaan vitusti helpompaa.

Jälkimmäinen on vitusti helpompaa siksi, että ensin mainittuja ei ole olemassa. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä urheilusta oikeasti rikkaita löydy yhtäkään.

Tää on vähän verrattavissa monien bodarien mielipiteisiin; 90kg rugbynpelaaja 7% rasvoilla ei ole iso, Ronnie Coleman on iso=Kimi Räikkönen ei ole rikas, Bill Gates on rikas. Jos otetaan oikea onnenonkija, mitä ulkomailla on paljonkin, niin ei ne tuhlaa aikaa urheilijoihin.

Tää nyt on ihan pilkunnussintaa, mutta paljon isompiin rahoihin pääsee käsiksi kun businessmiehiä tai sheikkejä vikittelee.

Ai mitä riittää pilvin pimein? Lihaksikkaita urheilijamiljardöörejä, vai? No heitäs nyt lonkalta muutama :)
Joo niin meni miljardit ja miljoonat epähuomiossa sekaisin. Miljoonia tienaavia löytyykin sitten pilvin pimein. MM: NFL, NBA, Nyrkkeily, Showpaini,UFC yms.

- - - Updated - - -

Eipä urheilusta oikeasti rikkaita löydy yhtäkään.

Tää on vähän verrattavissa monien bodarien mielipiteisiin; 90kg rugbynpelaaja 7% rasvoilla ei ole iso, Ronnie Coleman on iso=Kimi Räikkönen ei ole rikas, Bill Gates on rikas. Jos otetaan oikea onnenonkija, mitä ulkomailla on paljonkin, niin ei ne tuhlaa aikaa urheilijoihin.

Tää nyt on ihan pilkunnussintaa, mutta paljon isompiin rahoihin pääsee käsiksi kun businessmiehiä tai sheikkejä vikittelee.

Eiköhän sille onnenonkijabimbolle ole aika sama tienaako mies miljoonan vai sata miljoonaa vuodessa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom