Liian lihaksikas (mies)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei välttämättä mitenkään, mutta oli hauskaa viikon loppuna kun kävin toribaarissa vetämässä muutaman oluen ja myymässä ollut söpö thai-tyttönen sanoi paikan portsarille, "tykkään sun lihoista mutta tämän kaverin lihoista tykkään enemmän" ja pikkaisen plosossa kunnossa ja pienemmissä massoissa ollut poke vaikutti hieman vaivaantuneelta :)

Olen harrastanut myös kontaktilajeja kuten nyrkkeilyä ja thai boxingia, eikä niissäkään ole lihaksikkuudesta ollut muuta haittaa kuin että joutuu sparraamaan raskaammissa sarjoissa.
Käyn lenkillä mutta juoksen vain noin 5km matkoja kovaa ja aina mäkisessä maastossa, usein vetelen myös intervallityyppisiä mäkivetoja ja treeni taustani takia ne toimivat hyvin, pitkien sarjojen ansiosta kestän hyvin hapotusta.

Käytännön elämässä voimista on hyötyä kun raahataan kottikärryillä multaa, vaihdetaan autonrengasta ja pultit ovat vähän ruosteessa tai sahataan puita takkaan niin en koskaan väsähdä kuten monet kavereistani.

Treenaan aika paljon myös lihaskestävyyttä kuten solttupenkkiä ja toistoleuanvetoa, sekä 30 toiston prässisarjoja, eli enemmän body-tyyppistä treeniä, kuin voimanostoa.
Vai olikohan se thai-"tyttönen". Käytännön elämästä sen verran, että 65-vuotias isäukkoni tekee mainitsemiasi asioita kevyenä puuhasteluna vaikka ei ole päivääkään käynyt salilla. Ja mitä naisten saantiin tulee, niin eipä se ole salilla käymättömyydestä jäänyt kiinni tähänkään asti ihmisillä. Että ei niillä itse lihaksilla oikeasti tee hölkäsen pöläystä.

Käyn lenkillä mutta juoksen vain noin 5km matkoja kovaa ja aina mäkisessä maastossa, usein vetelen myös intervallityyppisiä mäkivetoja ja treeni taustani takia ne toimivat hyvin, pitkien sarjojen ansiosta kestän hyvin hapotusta.

Käytännön elämässä voimista on hyötyä kun raahataan kottikärryillä multaa, vaihdetaan autonrengasta ja pultit ovat vähän ruosteessa tai sahataan puita takkaan niin en koskaan väsähdä kuten monet kavereistani.
.

No kysehän onkin vain siitä, millaiseen tasoon tyytyy.. Joku 'juoksijasiima' kinkkaa vaikka yhdellä jalalla ohi kun sinä, punttisika, vetelet niitä 'kovia mäkivetojasi'..

Kottikärryillä multaa, autonrenkaan vaihto ja klapien sahaus.. TODELLA raakaa voimaa vaativia urotekoja tosiaankin.. :hyvä:

tumblr_lxjlw4AnIX1rn1xxfo1_250.gif

Kertokaas nyt neropatit mulle miten te onnistuitte alkaa väittelemään kestävyysurheilun puolesta kun esititte väitteen "lihasmassasta on haittaa". Toi on vähän sama kun sanois että lihaksettomuudesta on haittaa, jos olet painonnostaja tai vaikka voimistelija.

Kertokaas nyt neropatit mulle miten te onnistuitte alkaa väittelemään kestävyysurheilun puolesta kun esititte väitteen "lihasmassasta on haittaa". Toi on vähän sama kun sanois että lihaksettomuudesta on haittaa, jos olet painonnostaja tai vaikka voimistelija.
Miten vitussa tästä koko aiheesta voi väitellä ylipäätänsä? Alusta asti on ollu selvää että tää aihe on pohjaton suo, jossa voi tapella vaikka ikuisuuden saavuttamatta mitään.

Tuleppas tuonne meidän raksalla vetämään 100m pitkää rappausletkua pisin maita ja telineitä ja ilman "lihaksia" niin voin kertoa et päivän hommat jäis aika lyhyeksi =)
Olen ollutkin vetämässä 16 kesäsenä ja tuntu ku ois höyhentä liikutellu mukana jos siitä lähetää. Ja aivan ilman lihaksia.

Kielipoliisi iski, pitää vissiin ruveta oikolukemaan jokainen viesti ennen postaamista.

No omat viestisi ovat melko sekopäisiä kaikki...

Luulen että sulla on geenit kyllä ihan "kohdallaan" :)

noo, eihän kaikilla voi olla niin hyvät geenit että saa ilmaiskortin salille kun on niin hyvää mainosta...mutta ei kaikkea toki kannata aina ottaa niin vakavasti, eiköhän aika iso osa kirjoittele tännekin vähän kieli poskella vaikka olisi kuinka hyvät geenit. on vaan niin hienoa lukea näitä juttuja kun kundilla on aina niin jyrkät ja ennen kaikkea OIKEAT faktat ja mielipiteet joka asiaan. siksi sama vitsailla vaikka yhdyssanoista, kaikillehan niitä sattuu.

siltikin tuo
"mitä? kullia? minulleko?!?"
oli sen naisen ilmeen kanssa viestinä varsinainen taideteos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haluaisin nähdä Archeyn posekuvia. Mies on niin saatanasti kehunut omia saavutuksiaan ja kuntoaan, että pakko nähdä jotain todisteita. Vai voisiko olla mahdollista, että kyseessä on tyypillinen keski-ikäinen pätemisen tarpeen omaava mies, joka nuoruudessaan voittanut vähintään nyrkkeilyn SM-kultaa? :rolleyes:

Kerran yhen kaverin isosisko (joka oli varattu mm. ) kertoi minun olevan täydellinen. Oon kovempi jätkä kuin te.

Haluaisin nähdä Archeyn posekuvia. Mies on niin saatanasti kehunut omia saavutuksiaan ja kuntoaan, että pakko nähdä jotain todisteita. Vai voisiko olla mahdollista, että kyseessä on tyypillinen keski-ikäinen pätemisen tarpeen omaava mies, joka nuoruudessaan voittanut vähintään nyrkkeilyn SM-kultaa? :rolleyes:
Onhan Archey joskus postannut muutamia kuvia, ja ihan komeen kokonen handu sieltä ainakin löyty.. Kuuluu siihen 2% eliittiin Pakkislaisissa.

Onhan Archey joskus postannut muutamia kuvia, ja ihan komeen kokonen handu sieltä ainakin löyty.. Kuuluu siihen 2% eliittiin Pakkislaisissa.

Linkkiä kuvaan siis! Tosin ei se oikeastaan edes mitään todista :)

Uusin ehdokas pakkiksen turhimmaksi ketjuksi on löytynyt.

Rahalla saa ja hevosella pääsee, kertoo kaiken oleellisen ;)

hugh_hefner.webp

Mitä tulee puntti vs. aerobisen treenin terveellisyys niin mistä johtuu että kaiken maailman juoksu, soutu, hiihto jne tapahtumat on täynnä kuivakkaita teräsvaareja jotka kirmaa kuin teinit laitumelle kun startti pistooli kajahtaa. Samaan aikaan kolmekymppiset kuntosalikarjut valittaa täälläkin että kaikki paikat on paskana ja nelikymppinen kuntosalilla käyvä mies josta näkee että treenattu on nuoruudesta asti on jo harvinaisuus ;)

Aloitan:

Archey vanha horkkamuna.

E: Lähtölaskenta on alkanut.

Roinaa se.

Mutta ihan sama, helvetin siisti kunto!!!

Tää on kyllä tosi hyvä tredi, taattua pakkiskamaa :rock:

Sillon tietää et on tarpeeks iso ku snagarijonossa ei kukaan uskalla tulla vittuilemaan ja baarin vessasta juostaan pois alta. :D Hahhah, vittu mikä ketju. Ite oisin mieluiten parimetrinen ja 135 kiloinen, en 175cm ja 140kg offipossu jolle kävelykin on vaikeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom