Liian isokokoiset jalat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Danyon
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Aina saa lukea ja kuulla, kuinka jalat eivät kehity samassa suhteessa muun kropan kanssa mutta onko täällä muita joiden jalkojen/reisien suurikokoisuus on jopa ongelma?

Itse olen aina saanut massaa ja lihaksia erittäin helposti mutta varsinkin reidet paisuvat jo pelkällä ajatuksella niiden treenaamisesta ja niiden suuri koko on jo alkanut vituttaa. En treenaa jalkoja salilla lainkaan, mutta jollain perkeleellä ne pysyy aina muuhun kroppaan nähden suurempana. Mites muut kohtalotoverit hoitaa jalkojen "treenaamisen"?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olispa mulla just nyt sun ongelma. Mun polvi leikattiin joulukuussa enkä vieläkään ole saant sitä leikattua jalkaa saman kokoisesksi kuin toinen. Ja muutenkin tuntuu jalat kasvavan hitaammin kuin muu kroppa, vaikka voimaa niihin tuleekin ihan hyvin.

Saanko sun jalkageenit :eek:

Mullakin on tällaiset ajatuksella kasvavat jalat. Nilkka kun leikattiin niin jäi jalkatreenit tekemättä vuodeksi ja kuitenkin vuoden jälkeen nyt tiukemmassa kunnossa ja näyttäisi reidet kasvaneen huikeat 6cm. Pitänee mennä salille jossa ei ole mitään jalkalaitteita niin ei jalkojen tarvi turhaan ajatella treeniä.

Danyon sanoi:
En treenaa jalkoja salilla lainkaan, mutta jollain perkeleellä ne pysyy aina muuhun kroppaan nähden suurempana.
Kysymyksiä:

1. Hanskasi paksuus?
2. Reitesi paksuus?
3. Oletko ylipainoinen?
4. Kuinka pitkä olet?
5. Kauanko olet treenannut?

Sama "ongelma" täälläkin. :) Jalat kasvaa tosiaan pelkällä ajatuksella, pelkkä aerobinen treenikin tuntuu paksuntavan sekä pohkeita että reisiä... salilla en yleensä edes treenaa niitä. Ärsyttää vaan kun ylös ei sitten meinaa tulla massaa sitten millään... :itku:

Kuulostaa varsin yliluonnolliselta. Bulkki? :jahas:

:offtopic:
Ainoastaan kolmannen jalan kohdalla olen kuullut kasvusta ilman treeniä, sekin teini-iän hurmoksessa.

Tomi sanoi:
Kysymyksiä:

1. Hanskasi paksuus?
2. Reitesi paksuus?
3. Oletko ylipainoinen?
4. Kuinka pitkä olet?
5. Kauanko olet treenannut?

Tähän enää lisäisin... :kuvia:

Voi hyvää päivää. Jalat eivät ole KOSKAAN liian isot tai vahvat. Naurettavaa ajatella että täältäkin löytyy porukkaa jotka ovat lopettaneet jalkojen treenamisen "koska ne on jo niin isot". Teillä on sitten ilmeisesti aivan tajuttomat tukkireidet säikeineen ja kutseineen, sillä voisin vaikka heti nimetä 20 tyyppiä, joilla on taviksen silmään aivan tajuttoman friikkimäiset jalkaosastot mutta jotka kuitenkin treenaavat jalkojaan kovaa ympäri vuoden koska jalat eivät ikinä voi olla liian hyvät.

Hulkki sanoi:
Voi hyvää päivää. Jalat eivät ole KOSKAAN liian isot tai vahvat. Naurettavaa ajatella että täältäkin löytyy porukkaa jotka ovat lopettaneet jalkojen treenamisen "koska ne on jo niin isot". Teillä on sitten ilmeisesti aivan tajuttomat tukkireidet säikeineen ja kutseineen, sillä voisin vaikka heti nimetä 20 tyyppiä, joilla on taviksen silmään aivan tajuttoman friikkimäiset jalkaosastot mutta jotka kuitenkin treenaavat jalkojaan kovaa ympäri vuoden koska jalat eivät ikinä voi olla liian hyvät.

Ditto.

Voi kun saisikin kolmenkymmenen tuuman reidet. :eek:

Edit: Treenaisin niitä kahta kauheammin, kunnes ne olisivat 35 tuumaa... :D

Liitteet

• Leg Extension (Morris).jpg
    Leg Extension (Morris).jpg
    89,8 KB · Katsottu: 2 327
Kävin toissapäivänä vaateostoksilla. Paita M, housut XL...

Taitaa noissa kokomerkinnöissäkin olla aika tavalla eroja.

Mulla kasvaa ainakin omasta mielestä reidet aika rohkeesti verrattuna muuhun kroppaan. Voi kyllä johtua siitä, että reisitreenissä on aina kova meininki päällä ja kaikki pelissä. Ei siinä, että muu kroppa vähemmälle jäisi. Sanotaanko näin, että parhaiten kehittyvä osa-alueeni sekä tuloksien, että kasvun perusteella!

Monet on mennyt myös siihen lankaan että on vedetty sikabulkkia ja kun housut ei ole enää mahtunu jalkaan on päätelty että jopas on isot koivet. Dietillä sitten on kappas vaan huomattu että jopas on ripakintut. :lol2:

lasikuitujeesus sanoi:
Kävin toissapäivänä vaateostoksilla. Paita M, housut XL...

Taitaa noissa kokomerkinnöissäkin olla aika tavalla eroja.

Jätkä on hoppari :lol2:

Maaggeli sanoi:
Monet on mennyt myös siihen lankaan että on vedetty sikabulkkia ja kun housut ei ole enää mahtunu jalkaan on päätelty että jopas on isot koivet. Dietillä sitten on kappas vaan huomattu että jopas on ripakintut. :lol2:

Mää oon just sellanen!

:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom