Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee! Oon julkkis!
M´oon kuules ihan sun fäni!! Saat kirjottaa nimmarin mun habaan - jahka tähän ruipeloon saadaan sellanen aikaseksi (eli syömään p-kele ;) ) :D
Mielummin sun tisseihin, jos saan esittää henkilökohtaisen toivomuksen ^______^
Nyt on mulle challenge päällä ---- ensi perjantaihin mennessä +4 kiloa ja kaikki pakkoliikunta koko viikolta pois
Että tänne en ryömi enää ruikuttaan, vaan nyt tämä plikka heitetään veteen ja lupaan nousta pinnalle kala suussa :P
Joo minäkään en ihan suosittele että lyöt ihan läskiksi tuon painon nousun. Varmastikin suurin osa tulisi nesteinä jos jotenkin ihmeessä saisit neljä kiloa painoa nostettua, mutta voi kuule kuinka sua ahdistaa tommonen tahti. Mielummin syöt maltillisesti enemmän eikä mitään yyber megamättöjä näin alkuun. Pidä vaikka herkkupäivä tai kaks viikon aikana, esim viikonloppuna, mutta muuten koita syödä enemmän terveellistä perusruokaa? Tyssää kuin kanan lento tuo sun homma jos tollattii lähdet. Ei varmasti polla kestä. Tiedän kokemuksesta. Hiljaa hyvä tulee.