SUPERCARB 1kg -40%

Lihotus!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Jee! Oon julkkis!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
M´oon kuules ihan sun fäni!! Saat kirjottaa nimmarin mun habaan - jahka tähän ruipeloon saadaan sellanen aikaseksi (eli syömään p-kele ;) ) :D

Mielummin sun tisseihin, jos saan esittää henkilökohtaisen toivomuksen ^______^

Mielummin sun tisseihin, jos saan esittää henkilökohtaisen toivomuksen ^______^

Pistä samalla vaikka pakarahan ja pärskuta kunnon permanentilla - sillä nyt tämä mimmi laittaa ne kaikki kasvamaan!! Nyt on mulle challenge päällä ---- ensi perjantaihin mennessä +4 kiloa ja kaikki pakkoliikunta koko viikolta pois :puntti:
Että tänne en ryömi enää ruikuttaan, vaan nyt tämä plikka heitetään veteen ja lupaan nousta pinnalle kala suussa :P

Nyt on mulle challenge päällä ---- ensi perjantaihin mennessä +4 kiloa ja kaikki pakkoliikunta koko viikolta pois :puntti:
Että tänne en ryömi enää ruikuttaan, vaan nyt tämä plikka heitetään veteen ja lupaan nousta pinnalle kala suussa :P

Jos psyyke kestää niin voi se painonnousu olla noinkin nopeaa, suurin osa siitä lienee kuitenkin nestettä. Hitaampikin painon nostaminen voi olla paikallaan jos ei halua tuntea itseänsä turvonneeksi ja oloansa ahdistuneeksi. Esim. joka päivä +500 kcal niin paino nousee tasaisesti (ja jos punttaa niin tulee lihastakin). Kuukaudessa paino nousisi kauniisti pari kiloa ja olisi heti suunta etiäpäin. Paitsi jos paino on hälyttävän alhainen niin voi olla hyväkin, että kroppa pääsee korjaamaan itseään nopeasti. Naiselliset muodot kyllä löytävät paikkansa sopusuhtaisesti, vaikka alussa saattaisi tuntua kauhistuttavalta. :)

Joo minäkään en ihan suosittele että lyöt ihan läskiksi tuon painon nousun. Varmastikin suurin osa tulisi nesteinä jos jotenkin ihmeessä saisit neljä kiloa painoa nostettua, mutta voi kuule kuinka sua ahdistaa tommonen tahti. Mielummin syöt maltillisesti enemmän eikä mitään yyber megamättöjä näin alkuun. Pidä vaikka herkkupäivä tai kaks viikon aikana, esim viikonloppuna, mutta muuten koita syödä enemmän terveellistä perusruokaa? Tyssää kuin kanan lento tuo sun homma jos tollattii lähdet. Ei varmasti polla kestä. Tiedän kokemuksesta. Hiljaa hyvä tulee.

Joo minäkään en ihan suosittele että lyöt ihan läskiksi tuon painon nousun. Varmastikin suurin osa tulisi nesteinä jos jotenkin ihmeessä saisit neljä kiloa painoa nostettua, mutta voi kuule kuinka sua ahdistaa tommonen tahti. Mielummin syöt maltillisesti enemmän eikä mitään yyber megamättöjä näin alkuun. Pidä vaikka herkkupäivä tai kaks viikon aikana, esim viikonloppuna, mutta muuten koita syödä enemmän terveellistä perusruokaa? Tyssää kuin kanan lento tuo sun homma jos tollattii lähdet. Ei varmasti polla kestä. Tiedän kokemuksesta. Hiljaa hyvä tulee.

Kiitän kommenteistanne ja voin sanoa, ettei sen puoleen hätiä. Nesteturpotukset on jo otettu kroppaan vastaan, eli nämä uhkaamani kilot tulisivat ihan ehtana tavarana. Tätä alipainoa on sen verta rutkasti, että kiloja SAISKI jöpsähtää het kunnolla ja mielummin heti ku huomenna. Ja mun päältä ei asiaa nyt kysytä. Piste. Pärskuta. :whip:
Ihan hyvillä matskuilla myös yritän vedellä, koska mielummin otan massan rahka-puuro-kunnonLIHAMÄTTÖ-rasvat-protsku-NamiOikeaaAitoaRuokaaJaVieläIhanSaaMukaViimeinSyödäkkikö -tavaralla, kuin että suklaalla munttaisin.

Mutta kuulkaas reipas kilonen on tässä tullut, että kiihrytetääs akat tahtia, koska se perjantai tulla jolkottaa (ja siippa reissusta, hänet kun tässä haluaisin yllättää :))!!

(ja tosissaan, potkikaa ja wish me kaikkea jänskää ;) )

Suositut

Back
Ylös Bottom