"Lihasten turpoaminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heikku1
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no siis jos syöt helvetisti illalla niin ehkä sun lihasmassa about gramman verran kasvaa yön aikana. ei ne lihakset itsestään turpoa ja nosta painoa.

nestettä, veikkaan ma!!! itellä ainaki nousi paino parissa päivässä pari kiloa ku alko treenaa enkä keksi muuta ku ois nestettä kertyny

Rasituksen jälkeen lihakset keräävät solunestettä, mistä voi johtua pieni turvotus ja painon nousu. Tän huomaa varsinkin jos ei ole hetkeen treenannut.

Edit: Jaa tuli sitten kolmannen kerran sama asia, mutta ehkä meni perille nyt..

Helpottaako se nesteen kertyminen sitten kun on treenannut pidemmän aikaa? Olen aika aloittelija viel näissä asioissa ja treenissä on ollut pitkä tauko. Mutta kiitos kaikille vastauksista! :)

Helpottaako se nesteen kertyminen sitten kun on treenannut pidemmän aikaa? Olen aika aloittelija viel näissä asioissa ja treenissä on ollut pitkä tauko. Mutta kiitos kaikille vastauksista! :)

Siitä nesteen kertymisestä on vaan hyötyä, niin voiman kuin lihasten kasvattamisen suhtee. Nestepöhö ei myöskään ole yhteydessä läskiin. Hypertarkalla syömisellä saadaan kutiteltua nestepöhö minimiin, esim. suolan, mausteiden ja hiilarien lähteiden ja määrien tarkistamisella. Suolaakin tarvitaan nestetasapainon ym. takia, mutta liialla suolalla oli muistaakseni päinvastanen vaikutus elimistöön.. Sokeriakin kannattaa välttää..

Helpottaahan se... Eka viikko on paikat kipeänä mutta sitte se alkaa helpottaa... Tai itsellä on tollee.. Se painoki tasoittuu siitä :) ei kannata huolestua... Kun pidin kuukauden tauon treeneistä nii paikat vähä kutistu ja paino putos mutta ku alko treenaa nii paikat turpos ja paino nousi melko vihaseen... Nyt samoissa mitoissa ja kunnossa kuin ennen taukoa :)