"Lihasten turpoaminen"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heikku1
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no siis jos syöt helvetisti illalla niin ehkä sun lihasmassa about gramman verran kasvaa yön aikana. ei ne lihakset itsestään turpoa ja nosta painoa.

nestettä, veikkaan ma!!! itellä ainaki nousi paino parissa päivässä pari kiloa ku alko treenaa enkä keksi muuta ku ois nestettä kertyny

Rasituksen jälkeen lihakset keräävät solunestettä, mistä voi johtua pieni turvotus ja painon nousu. Tän huomaa varsinkin jos ei ole hetkeen treenannut.

Edit: Jaa tuli sitten kolmannen kerran sama asia, mutta ehkä meni perille nyt..

Helpottaako se nesteen kertyminen sitten kun on treenannut pidemmän aikaa? Olen aika aloittelija viel näissä asioissa ja treenissä on ollut pitkä tauko. Mutta kiitos kaikille vastauksista! :)

Helpottaako se nesteen kertyminen sitten kun on treenannut pidemmän aikaa? Olen aika aloittelija viel näissä asioissa ja treenissä on ollut pitkä tauko. Mutta kiitos kaikille vastauksista! :)

Siitä nesteen kertymisestä on vaan hyötyä, niin voiman kuin lihasten kasvattamisen suhtee. Nestepöhö ei myöskään ole yhteydessä läskiin. Hypertarkalla syömisellä saadaan kutiteltua nestepöhö minimiin, esim. suolan, mausteiden ja hiilarien lähteiden ja määrien tarkistamisella. Suolaakin tarvitaan nestetasapainon ym. takia, mutta liialla suolalla oli muistaakseni päinvastanen vaikutus elimistöön.. Sokeriakin kannattaa välttää..

Helpottaahan se... Eka viikko on paikat kipeänä mutta sitte se alkaa helpottaa... Tai itsellä on tollee.. Se painoki tasoittuu siitä :) ei kannata huolestua... Kun pidin kuukauden tauon treeneistä nii paikat vähä kutistu ja paino putos mutta ku alko treenaa nii paikat turpos ja paino nousi melko vihaseen... Nyt samoissa mitoissa ja kunnossa kuin ennen taukoa :)

Helpottaahan se... Eka viikko on paikat kipeänä mutta sitte se alkaa helpottaa... Tai itsellä on tollee.. Se painoki tasoittuu siitä :) ei kannata huolestua... Kun pidin kuukauden tauon treeneistä nii paikat vähä kutistu ja paino putos mutta ku alko treenaa nii paikat turpos ja paino nousi melko vihaseen... Nyt samoissa mitoissa ja kunnossa kuin ennen taukoa :)

joo kyllä näin on. tuo neste on siitä jännä, että 3-4 päivää kun huilailee niin ei tahdo kärsiä peiliin katsoa, mutta 1-2 päivässä palautuu kyllä entiselleen kun syö ja juo kunnolla. ja treenaa.
asiaa ei myöskään helpota yhtään se, että pääkoppa tuplaa tuon nestevaikutuksen jos on laiskotellut muutaman päivän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu se on kyllä jännä toi pää ku se muokkaa sitä omakuvaa... Itellä ainaki saattaa yhtenä päivänä olla sellanen vittu ku oon läski ja seuraavanä päivänä on sitte taas sellainen että kova työ on tehty että tähän on päästy..

Juu se on kyllä jännä toi pää ku se muokkaa sitä omakuvaa... Itellä ainaki saattaa yhtenä päivänä olla sellanen vittu ku oon läski ja seuraavanä päivänä on sitte taas sellainen että kova työ on tehty että tähän on päästy..

Vähän sama juttu. Välillä tuntuu, että kyllä sitä lihasta nyt jonkuu verran on tarttunu, mutta toisena päivänä tuntuu, että miks käyn salilla ku missää se ei kuitenkaan näy.

Kavereiden omakuva heittelee niinku teinitytöillä :D No toisaalta, välillä katon et oho, oonpas komee paskiainen ja leveet hartiat. Ja joskus taas ei helvetti mikä naru, kauppaan vaan löysiä huppareita ostamaan :D

Siis kyllä mä ainaki oon muuttunu treenauksen alottamisen jälkee paljon kriittisemmäks et miltä se kroppa näyttää. Ennen treenausta ns"läskikaudella:rolleyes:" ei paljoo kiinnittäny pikku asioihin huomiota mutta nyt kyllä tarkkaan kattelee just niiku joku teinitytteli et miltä se kroppa näyttää:D

samaa ilmassa täälläkin. uskomaton tuo ihmisen mieli, mitä tulee oman peilikuvan arviontiin.
harmi että vasta lähiaikoina on tajunnut kuvien tärkeyden. menee nimittäin niin että vähän kovemmassa kondiksessa ollessa sitä ei itse pidä minkään näköisenä. ennen kuin vasta sitten, kun on päässyt huonoon kuntoon, ja vuosia jälkikäteen kuvansa näkee, niin joka kerta yllättyy sitä takavuosien kuntoa.

muutenkin omituista ollut, että vaikka sitä kuittailua päivittäin kuulisi kavereilta tyyliin:
"ei kehtaa tollasta karjuu suututtaa" "mitä läski?" "mahuksä tohon?" "nii no ei kai se ton kokosta haittaa"
-niin ei nuo tuollaisetkaan vaikuta mihinkään, lähinnä miettii että onks toi jotain velmuilua vai mitä, ite miettii että tällanen tavallinenhan mä oon, mistä noi jutut tulee?

henk. koht. yritän ainakin jatkossa osua johonkin valokuvaan säännöllisin väliajoin. kyrpii ihan tuhottomasti kun ei ole yhtään kuvaa olemassa eräältäkin ajanjaksolta.
suosittelen niitä kuvia räpsimään. ei niitä muista enää myöhemmin kovin realistisesti.

En ny nyt muista mutta sille oli ihan oikea nimiki sille oman kuvan "vääristymiselle" yhdessä dokumentissa oli juttua siitä ku se on todella yleinen bodypiireissä... Esim pari tyyppiä seisoo peilin edessä vierekkäin nii ei oma mieli osaa hahmottaa sitä omaa kuvaa oikein vaan katsoo että toinen heppu on paljon isompi vaikka tilanne on ihan päinvastoin... Toiset jotka kärsii samasta asiasta on syömishäiriöiset...

En ny nyt muista mutta sille oli ihan oikea nimiki sille oman kuvan "vääristymiselle" yhdessä dokumentissa oli juttua siitä ku se on todella yleinen bodypiireissä... Esim pari tyyppiä seisoo peilin edessä vierekkäin nii ei oma mieli osaa hahmottaa sitä omaa kuvaa oikein vaan katsoo että toinen heppu on paljon isompi vaikka tilanne on ihan päinvastoin... Toiset jotka kärsii samasta asiasta on syömishäiriöiset...

Been there done that...

Harvemmin sitä tulee mietittyä että "helvetti mä olen iso", lähinnä tuntuu vaan siltä että pituus lyhenis tai jotain.. Mitä enemmän kehittyy, sitä vähemmän alkaa näkemään "isoja" ihmisiä siellä missä ikinä onkaan, sitten kun näkee itteään isomman niin välillä tulee sellanen "vittu mä olen pieni luuseri" fiilis... Kyllä sitä aina välillä herää todellisuuteen ja se piristää..

Edit: Kehonkoostumus vaikuttaa tohon muuten aika paljon, kireessä kondiksessa ei oo ihan niin pihalla yleensä ku nestepöhöissä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom