Suurin mitä itse olen nähny on kaverin 10x200kg. Tosin kyseessä hiukan isompi mies jo ~190cm/115kg.rahvas sanoi:En ole kenenkään nähnyt kyykkäävän natuna edes ykköstä 190 kg !
mahdollista se varmasti kyllä on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suurin mitä itse olen nähny on kaverin 10x200kg. Tosin kyseessä hiukan isompi mies jo ~190cm/115kg.rahvas sanoi:En ole kenenkään nähnyt kyykkäävän natuna edes ykköstä 190 kg !
mahdollista se varmasti kyllä on.
Sumu sanoi:Yritin pitää pokkani... mutta LOL. Seurassa juttua "tutkimuksesta"?
kofeiini sanoi:Varsinaisesti juttu ei ollut tuosta tutkijan 2kg väittämästä vaan puhetta muuten NHL-pelaajien kovasta painonlisäyksestä. Tuo mainittiin vain yhdellä lauseella.
Mies847 sanoi:Suurin mitä itse olen nähny on kaverin 10x200kg. Tosin kyseessä hiukan isompi mies jo ~190cm/115kg.
Mies847 sanoi:Siinä oli kärjistetty esimerkki "salikyykyistä" mitä joskus näkee. Toinen versio on sitten niiaus :D
Vroomfundel sanoi:Joo, muistan itsekin lukeneeni kyseisen lehtijutun. Joku asiantuntija siinä väitti, että huippu-urheilijalle (joka siis on jo valmiiksi pirun kovassa kunnossa) kaksi kiloa lisää lihasta vuodessa on kova saavutus. Sitten oli taulukoitu pelaajien painoja eri vuosilta. Joillakin kausilla oli sitten tullut noin kymmenen kilon harppaus, ja tästä vedettiin aika rohkeita johtopäätöksiä.
Sumu sanoi:No tätä minäkin tarkoitin... urheilija joka on ollut kovassa kunnossa vuosia, nostaa yhtäkkiä painoaan kymmenellä kilolla... jotain johtopäätöksiä voi vetää ja spekulaatioita heitellä...
Sumu sanoi:Yritin pitää pokkani... mutta LOL. Seurassa juttua "tutkimuksesta"?
Millä tavalla NHL:ssä suoritetaan punnituksia, jos ne ovat hyvin tarkkoja ja eivät valehtele?
Eikä tässä nyt välttämättä ole kyse siitä, että valehteleevatko punnitukset vai eivät. Tottakai jääkiekkoilija voi saada ensimmäisen NHL-kauden aikana 10kg lisää painoa, mutta pelkällä ruisleivällä se tuskin tulee. Toki tämä on vain mutua, mutta 80-100 peliä + harjoitukset + matkustaminen = niin kova rasitus, että painon lisääminen yksinkertaisesti on vaikeaa.