lihaspumpista!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
320
Ikä
47
Niin... Aluksi hyvää wappua koko poppoolle täältä Oulusta!!!

..sitte asiaan... Rupesin tässä miettimään, kun aamulla taas peilin eteen vääntäydyin pesulle, että mikä ihme lihaksissa voi olla, että ne välillä näyttävät huomttavasti massiivisimmilta, ja ovat selvästi pumpissa... Ja tämä vaihtelee todella paljon ainakin itselläni. Esim. edellisiltana näytti että mies on puolet isompi kuin tänä aamuna, jolloin näytti, että puolet lihasta ois jääny lakanoiden väliin. Eli onko vuorokauden ajoilla esim. jotain vaikutusta lihaksiin ja verenkiertoon?

Toinen asia.... huomasin myös todella selvän eron esim. viikonloppuna, jolloin lisäsin proteiinin määrää rajusti. En tiedä, olenko nähnyt väärin, mutta jotenki lihakset näyttivät paljon elävämmiltä ja tosiaan olivat mukavasti pumpissa koko päivän ajan. Jotenki tosiaan suorastaan vituttaa välillä, kun kovasti on tehnyt töitä, ja sitten pieniä tuloksiakin näkyy, mut sitte taas koittaa aamu, jolloin tuntuu että koko elimistö on vetäytynyt ja kuihtunut alkuperäisiin mittoihin...

Onko muilla vastaavaa? Ja miten tällaisen voi estää? esim. juomalla yöllä, ettei nesteet ole liian alhaalla? Nostamalla verensokeria? Vai pitääkö vain tyytyä tilanteeseen....?:mad:

Lisäkysymyksenä voisi myös heittää, että miten alkoholin käytön yhteydessä? Jokainen huomaa varmasti, että krapula-aamuna olo on kuin hyönteisellä ja vaatteet on jostain kumman syystä taas isompia.. Eli auttaako, jos esim. juopottelun yhteydessä ottaa välillä lasin vettä tms.? JA ei kiitos mitään: -elä-juo-alkoholia-ollenkaan-kommentteja
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on ihan totta. Joskus keljuttaa kun tuntuu että mitään ei näy kun peilikuvansa näkee. Ja sitten joskus taas on pieni pumppi päällä vaikkei oo tehny mitään. Minä oon ajatellut että se johtuu siitä että aamulla on herätessä niin rentona ettei kroppa ole vielä herännyt. Sitten kun lähtee liikkeelle niin alkaa veri kiertämään ja kroppa herää.

Alkoholin yhteydessä kannattaa juoda vettä. Mulla aina silloin (harvoin) kun juon esim baarissa otan usein loppuillasta jäävettä, tuntuu että kuivuu muuten ihan kokonaan. Sitä vaan huomaa tiskillä että tekee vettä mieli :D Ja sitten ennen nukkumaanmenoa reilusti vettä koneeseen. Juon kyllä muutenkin paljon vettä, oikeastaan aina kun vaan sitä on käden ulottuvilla. Ja sitä enemmän janottaa mitä enemmän oppii juomaan.
 
Yksi alkoholi molekyyli kuluttaa kahdeksan vesimolekyyliä...joten juokaa vettä ,kun dokaatte.

"Jotenki tosiaan suorastaan vituttaa välillä, kun kovasti on tehnyt töitä, ja sitten pieniä tuloksiakin näkyy, mut sitte taas koittaa aamu, jolloin tuntuu että koko elimistö on vetäytynyt ja kuihtunut alkuperäisiin mittoihin... "
...no tätähän se natuna treenaminen on !
 
Hyvää vappua kaikille myös mun puolesta!

Luulisin tuon "aamulla pienemmiltä näyttävät lihakset" jutun johtuvan hyvin yksinkertaisesta asiasta: eli illall sulla on verta lihaksissa,koska olet touhuillut kaikenlaista, kun taas aamulla lihakset ovat rentoutuneet yön ja näin verta ei ole tuomassa sitä samaa 'pumppia'! ei siihen mun mielestä ja jäerjellä muuta kaipaa...mutta korjailkaa toki, jos täällä taas omiani turisen!

tuosta proteiinin lisäyksestä en kyllä osaa sanoa..mikähän sen lihasten eron aiheuttaisi? vai olisikohan sekin sitä ilta/aamu eroa...??toki, jos olet liian vähän proteiinia syönyt ja sit lisäät sitä,niin lihaksisto voi 'virota' ja näin kasvaa,mutts, mutta...en tiedä!

Vesi vanhin voitehista, elikkä vettä naamariin vaan! Itsellä on kova yritys vähä välin aina ottaa kulaus vettä, se auttaa!

-jpm-
 
Ice vääntäydyit pesulle,johtu se pumppi varmaan siitä mitä teit siellä wc:ssä sen lehden kansa...:D ei vais..mega annoksilla soijaa olen huomannut et on kokoajan sellainen turvonnut olo päällä..:D illallaku oon ennuk nukkumaan menoa nakannut drinkit naamaan niin aamullakin on ollut turvonnut olo.. JEE JEE SOIJA RULETTAA...
ps.hyvää vappu koko roinafoorumin poppoolle..
 
Originally posted by sekosammy
Ice vääntäydyit pesulle,johtu se pumppi varmaan siitä mitä teit siellä wc:ssä sen lehden kansa...:D ei vais..mega annoksilla soijaa olen huomannut et on kokoajan sellainen turvonnut olo päällä..:D illallaku oon ennuk nukkumaan menoa nakannut drinkit naamaan niin aamullakin on ollut turvonnut olo.. JEE JEE SOIJA RULETTAA...
ps.hyvää vappu koko roinafoorumin poppoolle..


prkl. sammy.... mä kerroin sulle luottamuksella privaviestissä, että selailen Anttilan katalogin miesten osastoa ja toisessa kädessä käytän nahkahanskaa.

Nyt nää menit palijastaan koko voorumille mun vantasiat. Elä ihimettele, jos vappupäivänä heräät käytetty kortsu pepusta:D

Vittu, onko kaikilla muilla lihakset pumpissa paitsi mulla, haistakaa sitte........ epistäääääää.....mä sanon isälle, että vorumin jätkät vaan nauraa pumppilihaksilla meikäläiselle.....katotaan miten suu sitte pannaan. (oonkohan mä jo päissään?)
 
Ei se kato noin mee. On täällä ainaki yks, jolla ei ne lihakset oo koskaan pumpissa...
 
Joo aamulla ei todellakaan kannata katsoaa kroppaansa peilistä, rupee vaan vituttaan suotta. Mutta annasolla kun tuut salilta himaan niin hymy on peilinedessä korvissa.
 
Originally posted by Necro
Joo aamulla ei todellakaan kannata katsoaa kroppaansa peilistä, rupee vaan vituttaan suotta. Mutta annasolla kun tuut salilta himaan niin hymy on peilinedessä korvissa.

Ootteko koskaan katsoneet dieetillä itseänne aamulla peilistä? Mä ainakin kuivun jonkun verran yön aikana, koska ei tule pahemmin öisin juotua. Mulla ainakin vatsat, ym. kyljykset kaikkein parhaiten just aamuisin. "Pumpin" astehan riippuu myös siitä, kuinka paljon on tankattu/tyhjennelty hiilareita.
 
Toi Tomin kommentti on tosi, mul näkyy myös ylävatsat aamuisin.
(ei niitä muuten näykkään)
 
Jaa

Joo toi lihasten täyteläisyys tosiaan vaihtelee. Jos jostain syystä tulee salilta taukoa useampi päivä, niin huh miten pieneksi sitä menee, kun mikään paikka ei oo turvoksissa.

Mä näytän taas aamulla isommalta ja kireemmältä, kuin illalla, johtuu varmaan yön aikana erittyneestä omasta kasvuhormonista...:D
 
Re: Jaa

Originally posted by JJJ
Joo toi lihasten täyteläisyys tosiaan vaihtelee. Jos jostain syystä tulee salilta taukoa useampi päivä, niin huh miten pieneksi sitä menee, kun mikään paikka ei oo turvoksissa.
ja sitten kun pääsee salille niin turpoaa aivan saatanan nopeasti...:D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom