Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuloksista sen verran, että esimerkiksi kyykky on noussut minulla aloitus(teini)vuosien 50kg:n kyykystä nykyiselle 170kg:n tasolle. Treenaan itse pääosin autotallissa ja ehkä yhden kolmasosan treeneistäni teen "kunnon" salilla vaihtelua hakien koneita ja taljoja käyttäen. Kun käytää järkeään saa aikaiseksi hyvät treenit suhteellisen karulla salivarustuksella. Nämä on kuitenkin vähän makuasioita. Joku toinen voi sanoa että meikäläisen salivarustuksella, johon kuuluu penkki, kyykkyteline, leuanvetotanko, vatsalihaspenkki, reisien ojennus/koukistuskone, pari tankoa, muunneltavat käsipainot ja riittävästi levypainoja, on aivan riittämätön kunnon harjoitteluun.tekeekö kukaan lihaskunto treeninsä muualla kuin salilla? tai/ja pelkästään vapailla painolla? gymstickillä tm?
mua kiinnostaisi tietää miten hyviä tuloksia niillä saa aikaan...elikertoilkaa omia kokemuksianne ja kaikkea muutakin asiaan liittyvää.