Lihaskunto kotona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janijj
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen ruvennut nyt tekeen kotona vähän lihaskunto liikkeitä aina lenkin jälkeen. Ojentajat nyt on tietysti helppo tehdä punnerruksilla ja muutenkin nämä perusasiat tietysti teen. Rupesin vaan miettiin että onko mitään vastaavaa millä voisi hauiksia treenata? En omista käsipainoja...

Itse taas sanoisin, että kausilippu sinne salille ja siellä alat kunnolla treenaamaan. Nuo kumit on kyllä kätevät kotona jumppaillessa. Ihan loistava palautella ojentajia tuolla 12-24h treenin jälkeen, kiertäjäkalvosimia yms.

PS: Taitaa olla mainostaminen kielletty. Näin Rollipeikolle tiedoksi. :jahas:

Itse taas sanoisin, että kausilippu sinne salille ja siellä alat kunnolla treenaamaan. Nuo kumit on kyllä kätevät kotona jumppaillessa. Ihan loistava palautella ojentajia tuolla 12-24h treenin jälkeen, kiertäjäkalvosimia yms.

Oon käynyt jo 3 vuotta salilla. Nyt vaan pidän vähän aerobisemman kauden tähän väliin. Olen myös vuoden harrastanut thai nyrkkeilyä joten liian kovaa punttitreeniä en viitsi tehdä.

Oon käynyt jo 3 vuotta salilla. Nyt vaan pidän vähän aerobisemman kauden tähän väliin. Olen myös vuoden harrastanut thai nyrkkeilyä joten liian kovaa punttitreeniä en viitsi tehdä.

Kyllä se asia selviää varmaan kun kerran vaan sanoo:david::lol2:

Kyllä se asia selviää varmaan kun kerran vaan sanoo:david::lol2:

Joo tais olla vahinko tuokin, että pidä suus kiinni jos ei muuta asiaa ole :dance:

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Helpoimmalla pääset kun investoit käsipainoon/-painoihin.
Jos et, ainakin marketista nappaat leuanvetotangon mukaan, leuat kapealla vasta otteella rasittaa hyvin hauista ja jos tangon vaan saat pysymään paikallaan voit laittaa sen n. rinnan/kaulan korkeudelle ja nojata taakse ja siitä vedellä yhdellä kädellä (eli,jalat maassa koko ajan),oikeassa kulmassa veto käy melkein pelkästään hauikseen.
Myös tukeva "putkikassi" käy käsipainoksi kun lataat sen täyteen kirjoja tms. painavaa roinaa.

Haha putkikassi-hauiskääntöjä :P Mul on himassa yks pariin kymppiin yltävä käsipaino ja leuanvetotanko (ja voimapyörä), ja noilla reenaa yläkropan mainiosti jos joskus riittää puhtia kotonakin jumppaamiseen. Kauemmin salilla käyneenä alkaa vaan omalla painolla tehdyt liikkeet käymään turhan keveiksi..

Kauemmin salilla käyneenä alkaa vaan omalla painolla tehdyt liikkeet käymään turhan keveiksi..

Olen minäkin toistakymmentä vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti puntteja kolistellut, mutta esim. 1 käden leuka ei ole vieläkään turhan kevyt...

(ja ei,edellisessä viestissäni en selostanut 1 käden leukaa.)

Back
Ylös Bottom