Lihakset näkyviin

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli koska jengi alkaa käydä solariumissa?? Ei varmaan ihan vielä kannata. Ettei jengi pidä ihan urpona.. Ajattelin vain ostaa tuon tarjous kk kortin jossa saa solariumit kaupan päälle. Ainakin kaveri kävi viime keväällä alle 10 krt ja jumankauta että lihakset näytti paremmalta. :thumbs:

Ei tuu koskaan käytyä..Kesäsin otan afaa ja rusketus pysyy hyvin talven yli viä.Voishan sitä joskus käydä solariumissa,mutta kun ne massaa vaan niin paljon..Ja se aika on niin lyhyt mitä siä ollaan.

Jees. Itse mietin samaa. Minulla kun sisältyy tähän salikortin hintaan tuo solarium, niin voin käydä siellä rajattomasti. Vielä ei ole tullut käytyä solariumissa. Eikös siinäkin ole jokin ikäraja-suositus?

Ikävä pilata viestiketjun aloittajan päivä, mutta se solarium ei tuo niitä lihaksia näkyviin, jos ne eivät näy ennestään. Se ainoastaan parantaa näennäisesti sitä lihaserottuvuutta...

Tomi sanoi:
Ikävä pilata viestiketjun aloittajan päivä, mutta se solarium ei tuo niitä lihaksia näkyviin, jos ne eivät näy ennestään. Se ainoastaan parantaa näennäisesti sitä lihaserottuvuutta...
Juu, jotain pientä illuusiota voi luoda rusketuksella.

Agressor sanoi:
Eli koska jengi alkaa käydä solariumissa?? Ei varmaan ihan vielä kannata. Ettei jengi pidä ihan urpona.. Ajattelin vain ostaa tuon tarjous kk kortin jossa saa solariumit kaupan päälle. Ainakin kaveri kävi viime keväällä alle 10 krt ja jumankauta että lihakset näytti paremmalta. :thumbs:
Otsikko olisi voinut olla vaikka Solarium. Tuskin jengi sua urpona pidä vaikka kävisit siellä jo nyt.

Kyllä ne alkaa pikku hiljaa näkyä ja kesään mennessä varmasti :) Mutta kukaan ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen, että koska siellä ruvetaan käymään?? Ei ole talvella kiva olla naapuri..

Agressor sanoi:
Kyllä ne alkaa pikku hiljaa näkyä ja kesään mennessä varmasti :) Mutta kukaan ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen, että koska siellä ruvetaan käymään?? Ei ole talvella kiva olla naapuri..
Ruskettuminen on kovin yksilöllistä eikä yleispätevää ohjetta voi antaa. Joillekkin väri tarttuu helposti toisille ei sitten millään. On tunnettava oma ihotyyppi ja toimittava sen mukaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No jos sitä rupeis ens kuussa käymään 1krt/vko:ssa. Sitten kesää kohden tarpeen vaatiessä 2krt/vkossa. :) Jes, näin taidankin tehdä. Ellei jollakin ole parempaa ehdotusta??

Eipä tule talvella käytyä jos ei ole jotain reissua lämpimiin maihin edessä. Silloin haen vähän pohjia sieltä ettei pala ihan yhtä helposti. Keväällä tulee kyllä käytyä, tuo auringonottomahdollisuus on vähnä rajoitettua töiden ja kelejen takia, että pientä pohjaa tulee silloinkin haettua. Kyllä sitä varmaan kohta vois taas jonkun kortin ostaa.

Agressor sanoi:

Kai sä voit käydä solkussa ihan silloin kun sua sattuu huvittamaan? Ei siellä pakko ole joka toinen päivä ravata ja itseään pikimustaksi käristää, jos tuosta kaveripiirissäsi kerran saa ämpärillisen neitipisteitä ja itsetuntosi murenee kappaleiksi.

Itse käyn myös talvella kerran 2-3 viikossa. Syy: luonnostaan kalkinvaalea nahka eli tuolla harvakseltaan solkuttelulla pysyy juuri ja juuri meikäläisen pigmentti ihmisen kategoriassa, eikä joka päivä porukka kysele olenko kipeä tms. kun näytän niin kalpealta.

Itse lojuin toissakesänä rannalla varmaan joka toinen päivä, mutta rusketus ei vaan mun kroppaan tartu. Erittäin vittumaista, kun palaa korkeintaan ja sitten ollaan taas yhtä valkoisia kuin aloittaessa.
Kavereiden keskuudessa tullu pientä kuittia, kun keskikesällä kaikki alkaa olla ruskeita ja minä erotun rannalla ku joku heijastin :jahas:

Solariumia olen miettinyt, mutta kuullut juttua, että näin herkkänahkasen ei kannattas käydä...selässä on myös muutama isompi luomi, jotka ei kuulema tykkää grillissä lojumisesta.

Solarium on ihan uberjuttu. Yleensä hankin jokavuotisen neekeripinnoitteeni näihin aikoihin, pari kertaa viikossa jonkun kuukauden ajan. Kyllä suomalaisen jolla ei ole varaa mennä kanarialle kannattaa ottaa hiukka tania iholle, se auttaa purkamaan talvivitutusta. Ainakin omat muskelit myös kasvaa silmissä.

Mites ton solariumin kanssa, kannattaako käyttää jotain aurinkorasvaa? En kyllä herkästi pala eikä kesäisinkään tule mitään rasvoja käytettyä.

Olen miettinyt, että voiko solariumiin mennä ilman suojalaseja? Mulla ainakin tuppaa jäämään silmien kohdalle selvät rajat, kun on useamman kerran käynyt ja periaatteessahan kunhan pitää silmät kiinni, niin ei pitäisi mitään vahinkoa syntyä, vai?

Angelos sanoi:
Olen miettinyt, että voiko solariumiin mennä ilman suojalaseja? Mulla ainakin tuppaa jäämään silmien kohdalle selvät rajat, kun on useamman kerran käynyt ja periaatteessahan kunhan pitää silmät kiinni, niin ei pitäisi mitään vahinkoa syntyä, vai?

Vahinkoa syntyy, koska silmäluomet läpäisevät kyllä valoa vaikka kuinka ovat kiinni. Eli suojat päähän vaan, ei niitä huvikseen siellä solkussa tuputeta.

On kai salillasi käytössä ne pienet kindermunanpuolikkaat, eikä mitkään aataminaikojen uimalasit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom