Lihakset näkyviin

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jerkko sanoi:
Mites ton solariumin kanssa, kannattaako käyttää jotain aurinkorasvaa? En kyllä herkästi pala eikä kesäisinkään tule mitään rasvoja käytettyä.
Kaikki rasvat, meikit ja korut on kyllä kiellettyjä solkun kanssa.

Eksyin solkkuun käytännössä ensimmäistä kertaa tuossa pari päivää sitten (aiemmin olen käynyt kerran elämässäni, joten tuo oli toinen kerta). Meidän salilla jäsenet saavat nimittäin käyttää solariumia ilmaiseksi ilman erillisiä ajanvarauksia :rock:

Kävin pari kertaa ja laite on todella tehokas, sillä 2x15min sai minut näyttämään jo aika ruskealta :D Alkoi vähän arveluttaa, että onko kovin turvallista ainakaan usein käydä (niin no, sama kun auringossa käristää itseään kesällä pitkiä aikoja... )Sitä paitsi, ei ole helppo olla aloillaan ja minulle tuli lisäksi vielä ahtaanpaikankammo ekalla kerralla :hyper:

Ajattelimpa, että kerran, korkeintaan pari kertaa viikossa voisi käydä näin talvella. On jotenkin "terveemmän" näköinen :D

IronMind sanoi:
On kai salillasi käytössä ne pienet kindermunanpuolikkaat, eikä mitkään aataminaikojen uimalasit?

Saakohan noita pieniä "laseja" hommattua mistään halvalla kun tän hetkisellä salilla on just noi aataminaikaset uimalasin osat jotka on vähän isot...

Stalwart sanoi:
Eksyin solkkuun käytännössä ensimmäistä kertaa tuossa pari päivää sitten (aiemmin olen käynyt kerran elämässäni, joten tuo oli toinen kerta). Meidän salilla jäsenet saavat nimittäin käyttää solariumia ilmaiseksi ilman erillisiä ajanvarauksia :rock:

Kävin pari kertaa ja laite on todella tehokas, sillä 2x15min sai minut näyttämään jo aika ruskealta :D Alkoi vähän arveluttaa, että onko kovin turvallista ainakaan usein käydä (niin no, sama kun auringossa käristää itseään kesällä pitkiä aikoja... )Sitä paitsi, ei ole helppo olla aloillaan ja minulle tuli lisäksi vielä ahtaanpaikankammo ekalla kerralla :hyper:

Ajattelimpa, että kerran, korkeintaan pari kertaa viikossa voisi käydä näin talvella. On jotenkin "terveemmän" näköinen :D

Mulle suositeltiin kerran viikossa (10krt peräkkäin) ja sitten kerran kuussa. Käyn 15 min kerralla.

Todeall vaaleanahkaisena kaverina olisin kinnostunut kuulemaan lisää noista aineista millä rusketuksen saa paremmin näkyviin?

Joku mainitsi beetakaroteenin, suoraan apteekista vai? Entäs itseruskettavat voiteet, mihin ne perustuu ja onko pitkäaikaisempaa hyötyä?

fidi sanoi:
Saakohan noita pieniä "laseja" hommattua mistään halvalla kun tän hetkisellä salilla on just noi aataminaikaset uimalasin osat jotka on vähän isot...

Mä ostin sellasen "kivet" silmien suojiksi ihan kuntokeskuksen kassalta.
Eikä maksanut montaa euroa.
Sellaset muoviset on ihan leikkikalut.

]abe sanoi:
Todeall vaaleanahkaisena kaverina olisin kinnostunut kuulemaan lisää noista aineista millä rusketuksen saa paremmin näkyviin?

Joku mainitsi beetakaroteenin, suoraan apteekista vai? Entäs itseruskettavat voiteet, mihin ne perustuu ja onko pitkäaikaisempaa hyötyä?

Luontaistuotekaupasta saa niitä porkkanatableteita. En tiedä paljonko se auttoi saamaan rusketusta näkyviin, mutta palamista ne ainakin esti aikalailla hyvin.

Agressor sanoi:
Kyllä ne alkaa pikku hiljaa näkyä ja kesään mennessä varmasti :) Mutta kukaan ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen, että koska siellä ruvetaan käymään?? Ei ole talvella kiva olla naapuri..

Jep, kaikkien bodaristandardien mukaan pitää solariumissa ruveta käymään 29 helmikuuta. Mikään muu päivä ei oo sopiva tai on ihan out... :D

Timba79 sanoi:
Luontaistuotekaupasta saa niitä porkkanatableteita. En tiedä paljonko se auttoi saamaan rusketusta näkyviin, mutta palamista ne ainakin esti aikalailla hyvin.

Ja varmaan yksi tabletti sisältää jotain "vastaa kahta grammaa tuoretta porkkanaa" verran sitä kasvista. :D

Ihan porkkanaa usein syömälläkin saa sitä betakaroteenia huomattavasti halvemmalla kuin porkkanatabut.

Betakaroteeni mun muistin mukaan myös suojaa ihoa palamiselta hieman. karoteeni hajoa D-vitamiiniksi ihon saadessa UV-säteilyä solariumista tai auringosta?

Mun muistin mukaan toi D-vitamiini on syövän kasvua estävä tekijä, toisin kuin betakaroteeni tais olla ainakin joissain syöpätyypeissä kasvua lisäävä tekijä.

Toi solarium on mullakin lievänä talvi-atoopikkona ollut monta kertaa "pitäs tehdä"-listalla, mut vasta tänä talvena sain aktivoiduttua ja ostettuu 10krt/40€.

Tosi hyvin on pysynyt iho kunnossa tänä talvena....paremmin kuin koskaan. Ei tartte kortisonin kanssa läträtä kokoajan ja säästyy iho ja rahat.

Atoopikoille ainakin pitää suositella kokeilemaan. Talvella iho monesti ohenee ja siksi myös kuivuu pahemmin. UV-säteily paksuntaa ihoa joten ei kuiva niin pahasti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
]abe sanoi:
Entäs itseruskettavat voiteet, mihin ne perustuu ja onko pitkäaikaisempaa hyötyä?

Itse pistän kaksi kertaa viikossa itsestäänruskettavaa, pysyy sellainen kiva terve väri kasvoilla eikä kuitenkaan näytä miltään alppineekeriltä. Miinuksena se että kannattaa voidella se alue ennen tuon laittamista niin levittyy tasaisemmin. Itse tosiaan pistän ainoastaan "näkyville alueille" eli kasvoihin, kaulaan ja käsiin kun koko kropan läpikäyminen kestäisi aika kauan ja veisi liikaa tuota kallista ainetta :)
Esim. Piz Buin näemmä lupaa sivuillaan että näkyisi viikon verran väri kasvoilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom