Lidlin tuotteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
No niin muutamia asiallisiakin vastauksia saatu.
Heti menee keskustelu ruokaan ,kun pakkiksella kysellään. :)
Ei siinä mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos otsikko on lidlin tuotteet on kaikista tuotteista keskusteleminen ihan järkevää. ;)
Tosiaan kuten joku jo mainitsikin, unohdin mainita nuo pakastepizzat! Todella hyviä hinta/laatusuhteeltaan.

Kalkkunameetvursti!

vichyä, limua, pakastepitsoja ja jäätelöitä(niitä magnumin tapasia) tulee ostettua ainakin. Tai noi on aika vakiotuotteet jos siellä käy, tarttuuhan sieltä kaikenlaista aina mukaan. Mun mielestä ihan jees kauppa

Ite en oo liiterissä käyny, kuin pari kertaa. Säästääkö siinä oikeesti, jos siellä juoksee ostamassa jonkun maitopurkin ja muuten käy "normaalissa" kaupassa?
Eihän siinä mene muuta kuin hermot, jos saa ramppaa kaupasta toiseen ja säästöä tulee 1€

Tosiaan sillon, kun oon käyny niin olen jotain limuja/kivennäisvesiä ostanut..

Itselläni ei lähistölle muita kauppoja ole kuin Lidl, joten todella harvoin tulee edes käytyä muualla. En oikein tiedä, että mitä sitä sitten pitäisi niistä "normaaleista" kaupoista kaivata. Silloin kun muualla jostain syystä päivittäiset ostokset teen, huomaan kyllä, että suurin osa tuotteista (niistä mitä itse ostan) on Lidlissä merkittävästi halvempia. Laadussa tuskin on yhtään mitään eroa kun ihan peruselintarvikkeista puhutaan. Threadin aloittajan mainitsemien tuotteiden laadusta ei ole muuta tietoa, kuin että parempi puolisko sieltä välillä jotain kärryyn laittaa, eli ei kai ihan surkeita ole.

Itseäni epäilyttää ko. kauppa siksi, että siellä on ensin limut, sitten auton renkaat, siten tomaatit, jonka jälkeen tulee teltat, kirveet, hyttyskarkottimet, sitten kurkut, jonka jälkeen löytyy seuraavasta hyllystä moottoriajoneuvojen öljyt etc.. :D

Itseäni epäilyttää ko. kauppa siksi, että siellä on ensin limut, sitten auton renkaat, siten tomaatit, jonka jälkeen tulee teltat, kirveet, hyttyskarkottimet, sitten kurkut, jonka jälkeen löytyy seuraavasta hyllystä moottoriajoneuvojen öljyt etc.. :D
Juurikin näin :D
Unohtamatta kuitenkaan miesten boksereita ja kenkätelinettä juustojen ja sinappihyllyn välissä.

Faija osti lidlista moottorisahan. Ihan toimiva peli on ollut:piis:

Lidl on tuossa naapurissa,mutta aika vähän tulee käytyä.Johtuu varmaan siitä,että olen sokotelilla töissä:)
Eipä sillä.Lidlistä ostin nappulakengät muutama kesä sitten.Hyvät on olleet ja hintakin oli joku naurettava alle 10egeä.Samoin jalispallo.Kyllähän sieltä löytyy paljon hyvää ostettavaa aina niissä tarjouserissä.

Ei tainu tämäkään posti liittyä mitenkään alkuperäiseen aiheeseen:D

Lidlin kassat on kyllä aivan legendaarisia. Kärryä ei koskaan jaksa ottaa, joten menee se pakkaaminen aina vähän tiukille. Jos erehtyy maksamaan kamat ennen kuin ne on pakattu, niin kohta siinä on jo kolmen seuraavan asiakkaan ostokset samassa läjässä. Tähän kun sattuu joku molo seuraavaksi asiakkaaksi, niin kärryä tulee kylkeen ja perseelle niin, että heikompia hirvittää. Ihme ettei ole mennyt vielä kertaakaan painimiseksi Lidlin jonossa..

Salainen aseeni tähän kaikkeen on, että annan kassalle pankkikortin, mutta en allekirjoita kuittia ennen kuin kamat on kassissa. Joku voisi haukkua aikarosvoksi, mutta ei se mun vika ole että siellä ei oo tilaa pakata :dance:

. Joku voisi haukkua aikarosvoksi, mutta ei se mun vika ole että siellä ei oo tilaa pakata :dance:

Tämän takia otetaan ne kärryt ja lapataan kamat siihen kärryyn suoraan kassan lyönnin jälkeen eikä vedetä niitä siinä pussiin. No ei tämä tehokas Saksalainen käytäntö kyllä Suomessa yhdessäkään Lidlissä toimi :D taisivat jopa jossain Lidleissä pidentää sitä kassan jälkeistä hihnaa. Silti aina jaksaa huvittaa kun porukka ei hokaa tuota käytäntöä.

Tämän takia otetaan ne kärryt ja lapataan kamat siihen kärryyn suoraan kassan lyönnin jälkeen eikä vedetä niitä siinä pussiin. No ei tämä tehokas Saksalainen käytäntö kyllä Suomessa yhdessäkään Lidlissä toimi :D taisivat jopa jossain Lidleissä pidentää sitä kassan jälkeistä hihnaa. Silti aina jaksaa huvittaa kun porukka ei hokaa tuota käytäntöä.

Ei tarvitse kärryä. Olen hionut kaupankäynti taktiikkani siten, että ostokset laitetaan hihnalle tietyssä järjestyksessä ja heti kun myyjä alkaa niitä latomaan eteenpäin olen kassin kanssa valmiina pakkaamassa niitä. Kassi on luonnollisesti omasta takaa. Välillä on aika paljon ostoksia, mutta aina ne on mahtuneet yhteen kassiin, varsinkin kun esim raejuustot nostaa vaan suoraan torneina sinne. Sopiviin väleihin laittaa hedelmät, esim banaanit kun niissä menee kassaneidiltä vähän enemmän aikaa niin saa vähän lisäaikaa. Pankkikortin laitan jo alussa siihen tiskille, josta kassaneiti sen löytää ja minä saan rauhassa pakata. Ja tähän mennessä aina on kauppareissulla saanut olla jo kynä kädessä odottamassa kuittia :D

Ovat ainakin Pakilan Lidlissä muuttaneet sen kassan loppupään ihan normaaliksi Suomen muita kassoja vastaaviksi. Mitä lidlin tuotteisiin tulee niin kivoja heräteostoksia tulee tehtyä, sieltä löytyy kaikkea kivaa kotiin ja autotalliin. Tuota tavaroiden sekamelskaa minäkin kyllä vierastan.

Ai niin, suuvesi on melkein puolet halvempaa kuin muissa kaupoissa ja ihan samalle maistuu. Se sininen on kyllä niin pirun vahvaa, että joutuu jatkamaan vedellä.

Lidlin hyväksi todettuja tuotteita:
Pizza Special pakastepizza. Paras löytämäni pakastepizza.
Juustokinkkumuna-kolmioleivät. Namukas eväsleipä siedettävällä hinnalla.
Eineslihapullat. Edulliseen hintaansa nähden hyviä.
Hernekeitto. Lidlin rokka taisi olla joku testivoittajakin ja tarjoushinta on Halpa.

Ja ainakin paikalliseen Lidliin on vihdoin saatu perinteisen malliset kassat. Eli liukuhihnat johtavat sellaisiin altaisiin, joista voi pakata rauhassa aivan kuten muissakin kaupoissa.
Eiköhän tämä yleisty pian muissakin Lidleissä.

vastataan nyt otsikon mukaisesti. Ihmettelen suuresti ettei kukaan(?) ole vielä maininnut lidlin energiajuomia, ainakin ennen 0,5l pulloilla oli paras hinta-laatusuhde. kaiken kaikkiaan hyvä kauppa:thumbs:

Lidlin kassat on kyllä aivan legendaarisia.

Tuo on kyllä niin totta.Voi niitä myyjiäkin vituttaa se homma,kun n.80% asiakkaista jää aina tupeksimaan siihen tiskin päähän:lol2:Mummot varsinkin.Ruuhka-aikaan ei jono hirmu nopeaan etene.Omat lidl ostokset on aina niin pieniä,että tuota ongelmaa ei onneksi ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom