Lidlin tuotteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
Ja mikä logiikka siinä on, että kassan jälkeen on sitten sitä tilaa aivan helvetin vähän. Vaikka ostais pelkän maidon niin tulee kiire muitten ostoksien alta pois! Mukava sitten kärryllisen kanssa lompsia estraadille. Vituttaa kun ajatteleeki asiaa!!!!

Hämeenlinnan Tiiriön Lidliin oli ilmestynyt muutama viikko sitten sellaiset samanlaiset laarit kassojen jälkeen kuin muissakin kaupoissa on. Liekö ihmiset valittaneet tilanteesta, vai kassahenkilöt kypsyneet jonon seisomiseen asiakkaiden pakatessa ostoksia kassiin siinä kassalla, tai sitten Lidlissä on muuten vain järkiinnytty ja noita laareja asennetaan pikkuhiljaa kaikkiin myymälöihin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus jopa pystyi jotain tuolta ostamaan, vaan ei enää. Se kassasysteemi on meinaa täysin saatanasta. Vituttaa ihan huolella kun se kassaneiti paiskoo niitä kamoja siihen 30x30 cm:n kokoiselle pöydälle, ja katsoo sua vittumaisesti kun et itse heittele niitä samaa vauhtia takaisin kärrynpohjalle. Tosin niitäkin ihmisiä on jotka eivät siitä välitä, vaan kaikessa rauhassa jäävät lastaamaan tavaroita omaan pikku kauppakassiinsa, sekin vituttaa.

Eli mitä lidlistä sitten kannattaa hakea? Sen verran tavaraa, että ne kulkee sopivasti käsissä, eikä tarvitse pelata niiden kärryjen kanssa.

PS. Ne lidlin muovipussitkin on varmaan tarkoitettu joidenkin hapankaalipurkkien kuljettamiseen, sillä niihin ei kyllä mahdu yhtään mitään, edes niihin "suurempiin".

En vieläkään tajua mikä tossa on niin vaikeaa? Miksi niitä ostoksia ei voisi latoa samaa tahtia kassiin tai kärryyn kun kassineiti niitä siirtelee?
Paikallisessa Lidlissä jonot liikkuvat nopeasti ja olen nähnyt sellaistakin, että vaikka niitä ostoksia oli sitten enemmänkin niin sellainen iäkkäämpi rouva lateli aikamoisen kasan samaa tahtia kärryyn. Totta kai siihen tulee ruuhkaa jos seisoo tumput suorana siinä kassan luona ja alkaa vasta sitten pakkaamaan kun on kuitit ja rahapussit taskussa. Jokainen on varmasti käynyt jo kerran Lidlissä eli tietää mikä systeemi on, joten ei se voi olla siitäkään kiinni. Tehokkuutta perkele! :D
Se on kyllä totta, että ne muovipussit on hanurista. Niissä on se leikkaus jotenkin ihan vitullaan tai jotain kun ne näyttää periaatteessa ihan isoilta, mutta ei niihin mahdu yhtään mitään

En vieläkään tajua mikä tossa on niin vaikeaa?

No en minäkään. Pienille ostoksille olen napannu silloin tällöin laatikon hyllystä, siellä tuntuu niitä makaavan pitkin poikin. Henkilökuntaa kun ei taida olla tarpeeksi niitä keräämään, saati pullokonetta tyhjentämään.

Lidlistä tulee ostettua limsat, täysjyväleipä ja roskaruoat.

Ei siinä kassasysteemissä mitään vaikeaa olekaan, ainakaan itselleni. Se vain tuntuu olevan ylivoimaista joillekin survoa ne romut kassiin/pussiin/takataskuun samaa tahtia kun kassaneiti niitä siinä latoo. Itse toki nakkelen ne sitämukaa kärryyn ym., mutta silti se vituttaa, mitään vaikeaa siinä ei ole.

Itse haen liidelistä vitskuja, joskus limua ja joskus jotain sekalaista moskaa, enempään en kykene. Prisma roxor.

En vieläkään tajua mikä tossa on niin vaikeaa? Miksi niitä ostoksia ei voisi latoa samaa tahtia kassiin tai kärryyn kun kassineiti niitä siirtelee?

Ei se vaikeaa ole kunhan homman hoksaa, mutta se on silti ainakin minusta perinteistä suomalaista liukuhihnasysteemiä huonompi ratkaisu. Ilmeisesti Lidlissäkin on se nyt viimein ymmärretty myöskin ja asiaa korjataan.

Se on kyllä totta, että ne muovipussit on hanurista. Niissä on se leikkaus jotenkin ihan vitullaan tai jotain kun ne näyttää periaatteessa ihan isoilta, mutta ei niihin mahdu yhtään mitään

tuo on totta, niihin isoihin kasseihin ei vaan saa järkevästi pakattua mitään. Kaatuvat sitten takakontissa miten sattuu, näin ei käy normi kauppojen pussien kanssa, ite otankin nykyään normikaupan pussin mukaan ja pakkaan siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom