Lidlin tuotteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
vastataan nyt otsikon mukaisesti. Ihmettelen suuresti ettei kukaan(?) ole vielä maininnut lidlin energiajuomia, ainakin ennen 0,5l pulloilla oli paras hinta-laatusuhde. kaiken kaikkiaan hyvä kauppa:thumbs:

Lantrinkina leijonan kans ihan ok.Muuten turhaa evästä.Niinkuin energiajuomat yleensäkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä täällä on jo jossain tästä keskusteltu. No, avaudutaan uudestaan.

-pakastetut kananrintafileet :kuola:
-hedelmät, silloin kun eivät ole homeessa
-braatwurstit
-eineslihapullat
-jauheliharullat tuorejuustotäytteellä :kuola:
-vissyvedet

jne.

Vissyvedet, tosiaan. Halpaa ja helkkarin hyvää. Tuota kuluu yleensä eniten silloin, kun olen limsalakossa. :thumbs:

Onko teillä hyviä kokemuksia Lidlin ihonhoito/geeli tuotteista?
Itse osti juuri tuota lidlin gibellini geeliä todella hyvää.
Mitään geelejä en itse suosittelisi sen sijaan edes käyttämään, löytyy ainoastaan huonoja kokemuksia. Kerran laitoin päähän (ehkä vähän liikaa...) ja keräsin koulussa kaikkien katseet. Ja eipä ollut kuulkaa mukava kokemus se! Jähmetti hiukset törkeän näköisiksi piikeiksi, joilla olisi puhkonut vaikka ilmapalloja! Joku muotoiluvaahto voisi toimia ehkä paremmin, ainakin minun hiuksilleni.

Öö, taisikin mennä hiukan :offtopic:in puolelle tämä. :rolleyes:

Mitään geelejä en itse suosittelisi sen sijaan edes käyttämään, löytyy ainoastaan huonoja kokemuksia. Kerran laitoin päähän (ehkä vähän liikaa...) ja keräsin koulussa kaikkien katseet. Ja eipä ollut kuulkaa mukava kokemus se! Jähmetti hiukset törkeän näköisiksi piikeiksi, joilla olisi puhkonut vaikka ilmapalloja! Joku muotoiluvaahto voisi toimia ehkä paremmin, ainakin minun hiuksilleni.

Mitä vittua?:hyvä:

Mutta Lidlistä kannoin kyllä ihan vitusti kamaa kotiin tänään. Viiskymppiä ja järkky kasa ruokaa messissä, hyvä kauppa! Äiree oli vielä laivalta tuonut lavan kaljaa niin vitutti kyllä kovasti kantaa kahta täpöstä ruokakassia, sixpäkkiä Lidlin Freewaylightcolaa(2L pulloja) ja kaljalavaa useampi kortteli himaan kun autoahan ei parkkiin lähelle saa. Saatana.:curs:

Ja se hiusvaha ajaa edelleen asiansa.

Geeli nyt on kasaria, ainakin viime visiitillä Lidlissä oli myös oiva valikoima vahoja. Vielä kun olisi kunnon letti mihin sitä pistää :D

Ite ostan Liidelistä raejuuston (se jugurttipurkin tapasessa oleva 0.89e/200g), sitten noita Gibellinin suihkusaippuaa ja ruisleipää...se Lidlin revitty ruisleipä on ihan helekkarin hyvää!Sitten kuivatuotteita kuten riisit ja pastat, halpoja kun ovat.

Joskus jostain kumman syystä joskus pitää ostaa semmoinen alumiinivuoassa oleva kreemikakku. Jos ei kerralla mene, niin sitten on lääkäriin lähettävä:kuola:

Joskus toki kasviksia, jos ne ei näytä siltä että on jo kerran syöty. Ja olutta silloin tällöin.

Karkit ja muut paskathan siellä on sikahalpoja mitä oon katellu, ei vain nykyään tule niitä enää niin paljon ostettua.

Noita hiustuotteita varmaan voi ihan huoletta ostaa, esim just merkkinä vaikka se gibellini. Ihan paskan hailee kait se on mitä apinan mälliä sitä nyt tukkaansa hieroo?Kuhan se pysyy pystyssä eikä haise pahalle.

löytyy ainoastaan huonoja kokemuksia. Kerran laitoin päähän (ehkä vähän liikaa...) ja keräsin koulussa kaikkien katseet. Ja eipä ollut kuulkaa mukava kokemus se! Jähmetti hiukset törkeän näköisiksi piikeiksi, joilla olisi puhkonut vaikka ilmapalloja!
Hajosin:hyvä:
Tais vika olla kyllä käyttäjässä. :)

Kukaan ei sitten osaa lukea vai onko vaan luetun ymmärtämisessä vikaa. Aloittaja kysyi ihonhoitotuotteista, ei siitä mitä sieltä kannattaa ostaa SYÖTÄVÄKSI.
Otsikko on kait tarkoitettu yleispäteväksi ja kysyjä tahtoo tietää nimenomaan noista tuotteista. Otsikkoon vastataan.

Otsikko on kait tarkoitettu yleispäteväksi ja kysyjä tahtoo tietää nimenomaan noista tuotteista. Otsikkoon vastataan.

pakkiksen forum-kansan päästessä vauhtiin ei mitään otsikoita katota:hyvä:

Edit: Tarjouksessa ollut 5l GRAFENWALDER oluttynnyri (9,9e) herätti aikoinaan hilpeyttä. Osittain vaihtelevan laadun takia, sekä paskan pumppusysteemin ansiosta. Siinähän koitit vetästä bissea tuoppiin, kun tynnyristä tullut olutsuihku kurottui kattoon asti :kippis1:

Harvoin tulee käytyä, mutta hyväksi todettuja ovat lasipullossa oleva appelsiinimehu sekä Saskian Quelle-kivennäisvesi, sekä jotain light-jäätelöitä on tullut maistettua.

Tämän takia otetaan ne kärryt ja lapataan kamat siihen kärryyn suoraan kassan lyönnin jälkeen eikä vedetä niitä siinä pussiin. No ei tämä tehokas Saksalainen käytäntö kyllä Suomessa yhdessäkään Lidlissä toimi :D taisivat jopa jossain Lidleissä pidentää sitä kassan jälkeistä hihnaa. Silti aina jaksaa huvittaa kun porukka ei hokaa tuota käytäntöä.

tänne kun avattiin tän vuoden alussa lidle niin niissä on normaalit noi kassat (samanlaiset kun normikaupoissa) että ostokset saa siinä näppärästi pakkattua.

Mitä vittua?:hyvä:
No joo joo, ihan tosijuttu tämä on, enkä minä ainakaan nähnyt tuossa yhtään mitään hauskaa. Pahinta tuossa oli se, ettei edes hatun laittaminen päähän auttanut asiaa yhtään: samanlaisina törröttävinä keihäinä ne hiukset silti pysyi. Niitä geelin muodostamia hiutaleita taisi tippua päästä vielä seuraavanakin päivänä... :rolleyes:

Vaan eipä olekaan muuten tullut käytyä Lidlissä ihan lähiaikoina. Pitänee vissiin mennä katsastamaan lähikaupan tarjonta nyt tulevana kesänä, kun aikaa on enemmän...

Vaan eipä olekaan muuten tullut käytyä Lidlissä ihan lähiaikoina. Pitänee vissiin mennä katsastamaan lähikaupan tarjonta nyt tulevana kesänä, kun aikaa on enemmän...

heh, sulla se kiirettä pitää.

Itte oon kerran litlissä käyny, ja matkaan tarttu kyynärlämmittimet jollaki 5 eurolla ja muutama protskupatukka.

Ostan käytännössä kaiken ruoan Liitelistä ja tyytyväinen olen ollut, niin hintaan kuin laatuunkin. Ai niin, akka ostaa myös hammastahnat, pesuaineet ja ihonhoitotuotteet sieltä.

300!!! jippii ja ruoskaa lehmille.

Onnittelut Mr.Carcassille ;)

Kokikset ja hodarit tulee sieltä roudattua, namnam!

Onnittelut Mr.Carcassille ;)

Kokikset ja hodarit tulee sieltä roudattua, namnam!

Kokikset?! :wtf: Lidlin kusikolahan on aivan kamalaa huttua.
Äsken just tulin Lidlistä ja mm. mehua tuli raahattua 15 litraa. ~70€ taas meni enkä edes ostanut kaljaa, mitä nyt muutaman lonkeron :rolleyes:

kaveri kun tuo aina blandikses tota kolaa, nii kyl viinaki maistuu viinalta. on nii laimeeta litkua.

Lidlin mysli on ehkä parasta mitä kaupasta saa, se 2,99e sininen pussukka. Pekoni on halpaa, vain 1e paketti. Pakastevihannekset, katkikset, tomaattimurska ja pähkinät on myös halvempia kuin muissa kaupoissa. Noita tuleekin sitte rahdattua oikein rahtaamalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom