Lidlin suosikit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dogi
  • Aloitettu Aloitettu

dogi

Club 7201
Pitkän odotuksen(?) jälkeen tsadiin avattiin Lidl jonnekin päin Pasilan asemaa. Ennen tiedusteluretkeä olisinkin kysellyt että mitä matskua porukka on sieltä käynyt poistelemassa? Keksit hyviä, karkit hyviä, jätskit hyviä...joo... mutta ne "oikeat" elintarvikkeet, ne mitä voi syödä jopa dieetillä. Saako tuolta mitään hyvää ja jopa terveellistä edukkaasti (tai sitten jotain sellaista mitä muualta ei yksinkertaisesti löydy)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun ehdoton suosikki on 500 gramman purkki maustamatonta jogurttia. Todella hyvää eikä mitään sokerilitkua. Hintakin vain 0,56 e/purkki.

Viikonloppuna kävin ostamassa useemman kilon kanankoipia hintaan 1.29€ / kilo. En tiedä oliko erikoistarjous vai peräti pysyvä hinta. Myös kanan rintafileet oli edullisia.

Bulkkikamaa tulee ostettua:D
Ja myös kanaa, tonnikalaa, oliiviöljyä, light-mehua etc.

Itse en ole vielä Suomen Lidlissä käynyt, mutta tonnikala on kuulemma sen verran eksoottisesti 'maustettu' että sitä voisi hakea. :)

Lidlissä on muuten hyvää ja halpaa kahvia, en muista merkkiä mutta vihreä ja kullan värinen paketti on myynnissä. Kun join tota vihreen paketin kahvia luulin ensin että kyseessä on joku Stockan erikoiskahvi. :rolleyes:

Originally posted by Corleone
Mun ehdoton suosikki on 500 gramman purkki maustamatonta jogurttia. Todella hyvää eikä mitään sokerilitkua. Hintakin vain 0,56 e/purkki.

toi on iha sika hyvää menee joskus 1kg/pvä. aina joka lidlin reissulla tulee tota hamstrattuu melkein yhtä paljon ku ehrmannin rahkaa s-market reissuilla. :kuola:

Eilen tuli suureksi ihmeekseni käytyä. Raejuusto (400g) maksoi sen 1.59e, ja mausta päätellen oli Valion tekemää (= hyvää, ingman = yäk).
Lisäksi 2l tölkki appelsiininektaria maksoi karvan yli euron, ja maistuu ihan hyvälle.

Alkoi ihan pelottaa, että tuleeko sinne mentyä vielä uudestaankin.

Originally posted by Annie Stark
Mä oon elämäni aikana tullu siihen tulokseen että hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Laatu maksaa.

Sekin riippuu siitä, mitä pitää "laadukkaana". Jos laatua on se, että kaupassa on kauniisti koristellut hyllyt ja asiantunteva henkilökunta, niin silloin siitä pitää myös maksaa.

Ei kaikki edullisemmat tuotteet ole välttämättä huonompia, vaikka ne halvempia olisivatkin. Hinta koostuu muustakin kuin pelkästään valmistuskustannuksista.

Originally posted by Annie Stark
Mä oon elämäni aikana tullu siihen tulokseen että hyvää ja halpaa ei ole olemassa. Laatu maksaa.

Ai siksikö mun kanssa elely tulikin kuulemma niin tyyriiksi :rolleyes:

Originally posted by tuomi
Missä se Pasilan Lidl sijaitsee tarkemmin?

Ihan juna-aseman vieressä, risteyksestä, itä-pasilan puolella. Olisikohan asemalta n.100m matkaa, näkyy siitä parkkipaikalta jo. Sivuilla ei ikävä kyllä mainita kauppojen sijaintia, mikähän järki tuossakin on.

Nuudelit.
110g:n nuudelipusseja 49 snt/kpl. Varsinkin kananmakuiset on hyviä.
Kananmunat on halpoja kans.
Ite tykkään juoda paljon vissyä ni lidlistä saa halvalla jotain vissyn tapasta(siniset pullot).

Ja broilerin fileleikkelettä - helvetin hyvän makuista - saa halvalla, ja on ravintoarvoiltaan varsin hjyvää dieettikamaa.
:kuola:

Mutta parasta Lidlissä on mansikkajogurtilla täytetyt suklaapatukat, joita saa 200 g monipakkauksissa. :haart: :kuola:

omenasose (ei hyvää, mutta lisäaineetonta)

tuoremehut (varo! suuri osa nektariineja, joissa puolet sokeria)

jauheliha (suomalaista). halpaa, jos tarjouksessa

ananakset tuplasti isompia kuin muissa kaupoissa ja tarjouksessa 70% halvempia

Banaanit tarjouksessa halpoja

Vähän kaikenlaista on tullut ostettuu...mutta raejuusto on edullista ja se Kanian salsakastike on ihan loistavaa...:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom