Lidlin suosikit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dogi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Oneofus

jauheliha (suomalaista). halpaa, jos tarjouksessa

Tampereella, Lielahden Lidlissä naudanpaistijauheliha, rasvaa 10% 2.29e. Prismassa Saarioisten naudanpaistijauheliha, rasvaa alle 7% 1.99.

Vihannekset Lidlissä on huomattavasti halvempia kuin muualla. Jäävuorisalaatti saattaa maksaa neljänneksen siitä mitä muualla.

Re: lehmätoffeet

Originally posted by repeh
Niin hyviä että meinaa taju lähteä!

Onko nää lehmätoffeet ihan perinteistä toffeeta vai sellaista mintun makuista? Oon yrittäny löytää jostakin sellaisia (oli muistaakseni saksasta peräisin), mutta ei oo tärpänny vielä...

Kananfilepihvit ja valkosipulipatonki, hyvvväää.

Porevitamiineja ostin juuri eurolla pötkön mutta ei taida pistää muuta kun kuselle?

Onko ketään muuten maistanut Atkinson -röökii, meinaan lähtee sitten taju. Sama kuin pakoputkea imisi.

Palvattu kalkkunanrinta:thumbs:

Aitoja Italialaisia tortellineja 500g 2€. Helevetin hyviä! Periaatteessa ne on puolet halvempia, kuin kilpailevissa liikkeissä olevat.

Ja tietenkin bisseä tulee ostettua aina kun siellä päin vierailee.

Lidlin raejuusto on mun mielestä ainaski ihan hyvän makusta ja muistaakseni taisi olla hieman edullisempaa kuin "normaaleissa" ruokakaupoissa. Sit sipsit, mässyt sun muut on kyl ihan jätte hyviä ja edullisia :D

lehmätoffeista

ne on sellasta perustoffeeta (kerma?), mutta rakenteeltaan sellasta vähän rakeista ja sisältä kosteaa, ikäänkuin raakaa. Paperissalehmän kuva.

Originally posted by Evil sealman
Lidlin raejuusto on mun mielestä ainaski ihan hyvän makusta ja muistaakseni taisi olla hieman edullisempaa kuin "normaaleissa" ruokakaupoissa.

Joo, onhan toi.. juuri hain 2 lavaa (16x400g) evästä jääkaappiin, olin selvästi poikkeava ostoksineni kun en ostanut pizzaa, kaljaa tai karkkia :)

Päivällä tuli pikkujoulukaljat haettua.
Onko muut huomannu, että Lidl:n aiskkaista on suurin osa pakettiautonkokoista täysinäistä ostoskärryä lykääviä jokironsuja?
Ostosparatiisiko?
Rauhaisa keidas ilman ällöttäviä, seksiä ja laihoja naisia tursuvia alusvaatemainoksia:joulu1:

Originally posted by rammuth
hoh, mitenköhän tuo laite mittaa sen rasvaprosentin?
ja mitäköhän virkaa tolla kaukosäätimellä :confused:
Vastuksen se laskee sun kehosta! Moni on sitä mieltä että noi ei ole kuitenkaan kovin luotettavia. Itelläni nuo kyllä ovat näyttäneet 1% tarkkuudella saman tuloksen kuin pihditkin. Tuokin on hyvä toiminto toi vesi% mittaus saa tarkastella onko nestetasapaino kunnossa. Pöhöt pois :kippis1:

Originally posted by dogi
Pitkän odotuksen(?) jälkeen tsadiin avattiin Lidl jonnekin päin Pasilan asemaa. Ennen tiedusteluretkeä olisinkin kysellyt että mitä matskua porukka on sieltä käynyt poistelemassa? Keksit hyviä, karkit hyviä, jätskit hyviä...joo... mutta ne "oikeat" elintarvikkeet, ne mitä voi syödä jopa dieetillä. Saako tuolta mitään hyvää ja jopa terveellistä edukkaasti (tai sitten jotain sellaista mitä muualta ei yksinkertaisesti löydy)?

Tonnikalaa!

Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta mä en pysty ostamaan Lidlistä yhtään mitään.

Kaikista tuotteista huokuu sellainen kalma, että mä en saa niitä kurkusta alas...Jostain syystä ne vaan yököttää...

Joo, ja tiedän, että monissa niissä pakkauksissa on ihan samaa kamaa kuin muissakin kaupoissa, mutta silti...

Jotain neuroottistahan tähän liittynee:lol2:

Originally posted by MrMikey
Ei Lidlistä kuulu ostaa mitään muuta kuin Grafen Walderia, ja ehkä joskus suklaata.:piis:

en tiä sit missä vika, mut tuntuu et tota kaljaa saa juoda _aivan_ helvetisti ennen kuin pääsee humala tilaan =)

Halpoja paprikoita. Halpoja ja hyviä ranskiksia. Hyviä mehuja.

Hirveetä jugurttia... Joku mansikkamössö, maksaa euron.
Olut on ja suolesta. Koff III :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom