Turpa kii, se on Heinz eikä mikään muu! Onneksi sitäkin saa järkevään hintaan kilon purkissa lidlistä.
Älä vittu ole maanpetturi ja osta ulkomaista paskaa saatana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turpa kii, se on Heinz eikä mikään muu! Onneksi sitäkin saa järkevään hintaan kilon purkissa lidlistä.
Hyvä ja kohtuuhintainen tuote se naudan luomujauheliha. 300g Paketti myös sopiva kerralla syötäväksi.
Minkä kokoinen olet?
185cm/105kg. Kuinka niin?
Hyvä ja kohtuuhintainen tuote se naudan luomujauheliha. 300g Paketti myös sopiva kerralla syötäväksi.
Paljonko kilohinta ja rasva%?
Eikö se plusmaito ole aika kusetusta :D
Aikansa karppileipä.
Suurin puute lidlillä on Felix ketsupin puuttuminen. Lähestulkoon ainoa syy minkä takia täytyy käydä toisessakin kaupassa. Ja tietenkin hornettien takia, lidlin buffalo wingsit olivat ihan paskaa.
Laitan mielelläni lusikkani ketsuppikeskusteluun ja julistan, että ei ole Meiran ketsupin voittanutta.Kokeile Heinzia. Itsekin tykkäsin Felixistä koska niillä oli kivoja mainoksia mutta täytettyäni 9v siirryin Heinziin.
Jos katsot tarkkaan niin siellä sanotaan että säilyy avattuna jotain kolme päivää, eli vähemmän aikaa se sen mukaan säilyy kuin normaali maito. Tosin käytäntö on sitten ihan eri asia ja oon mä käyttänyt viikonkin avattuna ollutta eikä siinä ole ollut mitään vikaa.Pidemmät säilymisajatkin aina purkeissa, tuota kun ei mene tälläisessä tapauksessa kuin vajaa litra viikkoon.
Kokeile Heinzia. Itsekin tykkäsin Felixistä koska niillä oli kivoja mainoksia mutta täytettyäni 9v siirryin Heinziin.
Mun mielestä Meiran vähemmän sokeria eikä lisäaineita kesputti ole ollenkaan hullumpaa tavaraa, monet muut maistuu omaan makuun jopa liian makealta.