Lidlin hyvät tuotteet

Lidlin proteiinipasta on yksi aikamme parhaimpia tuotteita. 30g protskua/100g ja maistuu jopa ihan hyvältä. Pakkaukset vain saisivat olla isompia kun tuo 250 grammaa on ainakin itselleni vähän väliinputoajakoko. Liian iso kerralla syötäväksi ja liian pieni kahteen annokseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lidlin proteiinipasta on yksi aikamme parhaimpia tuotteita. 30g protskua/100g ja maistuu jopa ihan hyvältä. Pakkaukset vain saisivat olla isompia kun tuo 250 grammaa on ainakin itselleni vähän väliinputoajakoko. Liian iso kerralla syötäväksi ja liian pieni kahteen annokseen.
Munapastat jotka kai on pääasiassa tuorepastoja on protskupitoisia.

Ihan ekaksi sanon, että tämä ei millään muotoa ole henkilökohtainen hyökkäys sinua kohtaan, joten älä ota turhan pahasti nokkiisi. Tämä on vain mun tyhmä mielipide ja tätä samaa mieltä olen aika monesta muustakin nykypäivän trendikkäästä lisäproteiinilla kyllästytetystä fitness tuotteesta :)
Enkä nyt arvostele tuotetta ravintoarvojensa puolesta, koska on niitä huonompiakin vaihtoehtoja hyllyt pullollaan, mutta siitäkin huolimatta onhan tässä taas aika turhanpuoleinen tuote, jolle itse en näe, en sitten minkäänlaista käyttötarkoitusta. Tarkoitan tällä siis sitä, että, jos joku ostaa tätä oikeasti siinä pelossa, ettei (muka) muutoin pysty saamaan riittävästi proteiinia päivässä, niin ei voi kuin ihmetellä. Mutta joo, tietty jos ei pikkurahasta ole puutetta, niin miksipä ei, mutta en siltikään tuota ostaisi sen takia, ettäkö sillä turvaisin riittävän proteiinin saannin.

Munapastat jotka kai on pääasiassa tuorepastoja on protskupitoisia.

Niin ja onhan jo ihan perus tummassa makaronissakin jo, oliks se jotain reilut 10 pinnaa proteiinia.

En ota nokkiini :) Minä syön omasta mielestäni aika monipuolisesta ja ne harvat kerrat kun nykyään tulee makroja laskettua olen joka kerta huomannut että sellainen 2g proteiinia tulee kyllä täyteen ihan normaalilla syömisilläni. Lisäravinteitakaan en oikeastaan käytä muuten kuin joku satunnainen heradrinkki siellä täällä jos ei muuten tahdo ehtiä syömään kunnolla.

Tohon itse tuotteeseen niin hintaa en tarkalleen muista mutta se ei todellakaan ollut kallista. Halvempaa proteiinia saa kyllä etsiä joten esimerkiksi opiskelijalle tai muuten vähävaraiselle jolla ei ole varaa täyttää proteiinikiintiötään lihalla ja kalalla niin tässä voisi olla hyvä vaihtoehto sille tonnikalapurkille tai rahkalle. Tekee tuosta jonku pasta carbonaran kermaan niin saa aika kaloritiheää ja proteiinirikasta ruokaa melko halvalla. Ja joo, ihan perus makaronissakin on noin 10g proteiinia/100kg, tässä sitä nyt kuitenkin on 3x enemmän. Ja joo, perus makaroni on varmasti yli 3x halvempaa. Mä en kuitenkaan jaksaisi syödä sitä 3x enempää kun nyt jo menee. Herneproteiinia näyttäisi pussin mukaan olevan toi pasta. Sitä kuinka "hyvä proteiini" tuo on verratuna muihin en tiedä enkä oikein välitäkään.

@Täysiii!

Hmm aivan, erittäin hyvä pointti muuten. Kas kun en itse tullut ajatelleeksi, että tuotettahan voisi myös käyttää korvaamaan se liha/kala/kana puoli kokonaan ja saisi siinä samassa vähän hiilarinpaskaakin kylkiäisenä.
Siinä tapauksessa tässähän voisikin olla jopa ihan harkitsemisen arvoinen ideanpoikanen tällaiselle tyhjätasku-kitupiikille :)

Mitä tuo proteiinipasta maksaa? Lapsille voisi kokeilla syöttää.

Edit: ilmeisesti 1,19 pussi. Varsin halpa hinta proteiinikilolle 15,5 €/kg. Pitää ottaa testiin. Myprotein impact whey 5 kg säkki perus 25 % alennuksella 11 €/kg proteiinia.

Savusiika ollu muutaman kerran tarjouksessa ja pari kalaa tarttunu aina mukaan. Säilyy pitkään, maistuu omaan suuhun ja ei hassummat ravintoarvot 100g:

22g prot
5g rasvaa

Oli näköjään meikäläisen Liiteriin ilmestynyt tällainen uutuustuote Sportyfeeliltä.
Täytyypä joku päivä huvikseen testata, minkä makuista litkua on.

Edit. Niin ja 1.49 euroa tais tuo hinta olla.

bcaa.JPG

NFE:ssähän noita oli maisteltavana, imo parhaimman makuisia psaa-juomia mitä kaupasta tällä hetkellä löytyy. Miinusta toki jälleen kerran olemattoman pienistä määristä psaata.

On kyllä surkea määrä leusiinia. Kaikilla muilla taitaa se 2g olla.

Surkeita määriä nuilla kaikilla on. Vedän legendaarisen kortin "Kallista mehua" tähän väliin. Noccoja maistaneena voin todeta vielä että kohtuullisen pahanmakusia makuvesiä. Suosin ennemmin trip-mehuja.

Maistuu hyvälle. Saa niitä aminoja ihan riittävästi ruuastakin.

Joo. 1,39 € saa Lidlin protein drinkin missä 27g prodea sisältäen kaikki aminohapot ja myös arviolta enemmän BCAA-aminoja kuin tuo itse BCAA-juoma. :D

Jos on erikseen BCAA-juoma niin miksei siinä voi olla oikeasti sitten kunnon määrää kyseisiä aminoja. Edes sitä 3 grammaa leusiinia mikä vaaditaan triggeröimään proteiinisynteesiä. Sanoisin että hyvä olisi 10 grammaa minimissään (5 g leusiinia). Parempi olisi suoraan EAA Drink missä se 5 g leusiinia.

Eikös noi proteiinit tulleet lähinnä herneestä?

Pitää muistaa herneprotun leusiinin määrä per gramma. On noin puolet vähemmän kuin esim herassa eli noin 4.5%. Eli 100g pastaa on noin1.3g leusiinia. Tämä kannattaa ottaa huomioon annoskoossa.

Eikös noi proteiinit tulleet lähinnä herneestä?

Pitää muistaa herneprotun leusiinin määrä per gramma. On noin puolet vähemmän kuin esim herassa eli noin 4.5%. Eli 100g pastaa on noin1.3g leusiinia. Tämä kannattaa ottaa huomioon annoskoossa.

Tai sitten täydentää ottamalla leusiinia pussista/purkista. :)

Tai sitten täydentää ottamalla leusiinia pussista/purkista. :)
Onko se sitten sama? Sulaako ne sitten samaan aikaan saavuttaakseen sen "maagisen PS- triggerin"? Miten muut aminot?

En osaa tuohon vastata, mutta ite lisäisin lihaa/munaa/kalaa/maitotuotetta päälle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom