Lidlin hyvät tuotteet

Tutkinpa asiaa... ihan tosi että tyhmää maksaa liikaa.
Tuon proteiinin suhteen teen jo nyt sekoitusta Soija 90:sen kanssa. Uusimmat tutkimustulokset Japanissa ovat mielenkiintoisia soijaproteniinin suhteen, tämä on kyllä OT.
Välillä kyllä nyt jo keittiö lähempänä kemianluokkaa, kuin normi keittiötä :cool:

Tuolla nuo Lidln "roinien" sisällöt: https://www.sportyfeel.fi/tuotteet

74g/100g prodea, hiilaria ja rasvaa reilummin, eli perus konsentraattia. Toki jos vatsa kestää, mutta jos halvemmalla saa prodea missä paremmat arvot niin en miettisi kahta kertaa. Tuohon Reco+ on lisätty soijaprodea. Japsi tutkimusta en tunne, mutta noin yleisesti hera on parempi vaihtoehto jos asiaan perehtyy hieman tarkemmin. Suurin syy tähän lienee heran parempi aminohappoprofiili (mm. leusiinia enemmän). Heraisolaatti on siitä hyvä, että ei aiheuta vatsanväänteitä ja ei jää vatsaa "lillumaan", mulle taas konsentraatti ja soija ei sovi yhtään. Myproteinilta(.fi) saa myös Impact Whey Isolatea 5kg johonkin 65€ kun käyttää niitä -30% koodeja hyväksi. Lienee yksi laadukkaimmista CFM isolaateista ja hinta naurettavan halpa. Prodea +90g/100g mausta riippuen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt to. 19.1 - ke25.1
Lidln Whey Pro + 600g 8.99€ (14.98/kg) ainakin vanilja ja mansikka hyviä.
Reco Pro + 700g 8.29€ (11.85/kg) mansikka hyvä.

Sattumalta huomasin kaupassa käydessä, pitihän se taas ostella. Aivan loistavan makuista tulee kun laittaa yhden mitallisen suklaa-wheytä ja puoliskan mansikka-recoa. :p En ole klimppiytymistä pistänyt merkille.

Tuota Recoa olen käyttänyt ohjetta pienemmällä blendillä...
Muutenkin monesti jää Recot väliin, kun syön päivän pääruuan treenin jälkeen. Nyt kun kiristely käynnissä, niin Recoa ei mene yhtään!
Tuota Whey Pro + olen käyttänyt ja se on hyvä, ei pieretä ja ei turvota. Maistuu hyvältä ja sekoittuu hyvin.
On sitten ihan konstraaatin ja isolaatin sekoitusta. Itse tosiaan sekoitan siihen vielä Fastn Soija 90:stä ja sekoituksena ei juurikaan pieretä :)
Lisäksi Lidln CLAA on ollut hyvä, hintaa en vertaillut.
Moni on kehunut tätä: Pre-Workout Boost. Itsellä omat keinot saada treenistä kaikki irti ja en käytä mitään boostereita, se on niitä Old-School juttuja.

Suosin näitä "pulvereita" jne. mitä saan ostettua kauppareissun yhdeydessä... Lidln Sportyfeel ja Fast on toinen merkki jota käytän, koska sitä saa melkein joka kaupasta.

Pitää avata sitä uutta tutkimustulosta Soijaproteiinistä jossain sopivammassa ketjussa...

Ainiin olen lisännyt tuohon Reco Pro + pulveriin tätä erinomaista Whey Pro + pulveria, mun mielestä siinä Recossa liikaa hiilareita anyway. Myös siinä Lidln Recovery annosjuoma tetrassa järjettömän paljon hiilareita 26g/53g, mutta se kuulukkaan minun "ruokavalioon".
Sitten on vielä yksi Lidln pulveri minulla käytössä, jota ei netissä lainkaan: Casein Protein "Night time formula". Hinta vähän toista kymppiä 600g pönttö, josta tulee 20 blendiä.
Siinä maitoproteiinikonsetraattia, rasvatonta maitojauhetta, glysiiniä, L-teariini, B6, magnesiumsitraatti, sinkki (sisällöstä 62% miselikaseeniä). Ja ohjeen mukaan yhdellä mitallisella tulee blendi jossa 23g proteiiniä.

Nuo Lidln Recot voi sellaisenaan olla hyviä, jos on bulkki päällä :puntti:

Ainiin olen lisännyt tuohon Reco Pro + pulveriin tätä erinomaista Whey Pro + pulveria, mun mielestä siinä Recossa liikaa hiilareita anyway. Myös siinä Lidln Recovery annosjuoma tetrassa järjettömän paljon hiilareita 26g/53g, mutta se kuulukkaan minun "ruokavalioon".
Sitten on vielä yksi Lidln pulveri minulla käytössä, jota ei netissä lainkaan: Casein Protein "Night time formula". Hinta vähän toista kymppiä 600g pönttö, josta tulee 20 blendiä.
Siinä maitoproteiinikonsetraattia, rasvatonta maitojauhetta, glysiiniä, L-teariini, B6, magnesiumsitraatti, sinkki (sisällöstä 62% miselikaseeniä). Ja ohjeen mukaan yhdellä mitallisella tulee blendi jossa 23g proteiiniä.

Niin siis meinaatkos että netistä ei kaseiiniproteiinia saa?

Ainiin olen lisännyt tuohon Reco Pro + pulveriin tätä erinomaista Whey Pro + pulveria, mun mielestä siinä Recossa liikaa hiilareita anyway.

Samasta syystä miksailen näitä itse.

Niin siis meinaatkos että netistä ei kaseiiniproteiinia saa?

Ainakaan paikallisesta lidlistä ei löytynyt kyseistä netistä.

Huom ketjun otsikko.
:D

Samasta syystä miksailen näitä itse.

Ainakaan paikallisesta lidlistä ei löytynyt kyseistä netistä.

Huom ketjun otsikko.
:D

Joo ilmeisesti ymmärsin hieman väärin ajatuksen :D Jottei nyt offtopiciksi menis liikaa niin annan ison ääneni Chefs selectin valmispitsapohjalle ja tomaattikastikkeelle. Ei paljon itseä huvita alkaa väsäämään taikinoita kun nuista saa niin mahtavan pitsan aikaiseksi :puntti:

Banoffee pie oli varsin hyvää :kuola:
Hain prinsessakakkuja mutta niitä ei ole näkynyt viime aikoina...

Käsi ylös laturin ja bcaa osalta.

Olipas attitudet ja bcaa loppu niin ei auttan ko koukata litukan kaut.

Pre-workout boost melko karmean makusta muttei sitä sen takia nautitakaan, sisältö ratkasee. Annoksiahan tosta ei hirveesti tule, mutta erittäin kelpo markettituote. Toimii.

BCAA näyttäs olevan siinäkin hinta/laatu ihan kohdillaan. 400g purkki saman kakskybää mitä laturi ja ei täyteaineita vaan ihan itteään.

Tuossa meidän Lidln yöproteiini kuvassa, hinta hiukan enemmän kuin muistin, mutta silti ylivoimaisesti suomen halvin.
Tarkoitin aiemmin ettei sportyfeel nettisivuilla ole tätä kaseniiniä, onhan toki netissä vaikka missä muulla sitä myynnissä.
Ostin tänään myös L-karnitiiniä boostaamaan kiristelyä. Sitä ei saanut enää jauheena, vaan valmiina juomana 0.5l pulloissa jossa 3200mg L-karnitiiniä. Hinta aika suolainen 1.79€, mutta laskin että yhdestä pullosta riittää kolmelle päivälle. Tylyn makuista ja tyly ravinto sisältö... kaikkea Zero=0.

lidln-kaseiini.jpg

Kyllä korpeaa ku mustikoissa on toimituskatkos!

Lidlin ranskalaiset, hyviä ja terveellisiä! Rasvaa alle 3g joka on vieläpä oliiviöljyä. Puhdasta hiilihydraattia siis kokonaisuudessaan.
Suosittelen, 2kg säkki 1,99e. Onko järkee enään alkaa tekemään itse perunoista ranskalaisia?!?!?. Ei mun mielestä :D.

Käsi ylös laturin ja bcaa osalta.

Olipas attitudet ja bcaa loppu niin ei auttan ko koukata litukan kaut.

Pre-workout boost melko karmean makusta muttei sitä sen takia nautitakaan, sisältö ratkasee. Annoksiahan tosta ei hirveesti tule, mutta erittäin kelpo markettituote. Toimii.

BCAA näyttäs olevan siinäkin hinta/laatu ihan kohdillaan. 400g purkki saman kakskybää mitä laturi ja ei täyteaineita vaan ihan itteään.

Tuo pre workout boost on vakiintunut itselläni käyttöön. Toimivia ainesosia hyvät määrät. Stimulantteja (kofeiini, AMP jne.) voi tarvittaessa ottaa erikseen päälle, mutta ite yritän nykyään pärjätä vähemmilla stimulanteilla.

Lidlin ranskalaiset, hyviä ja terveellisiä! Rasvaa alle 3g joka on vieläpä oliiviöljyä. Puhdasta hiilihydraattia siis kokonaisuudessaan.
Suosittelen, 2kg säkki 1,99e. Onko järkee enään alkaa tekemään itse perunoista ranskalaisia?!?!?. Ei mun mielestä :D.

Kävin äsken hakemassa 2kg säkin, mutta niissä oli rasvaa hiukan yli 3g ja se oli auringonkukkaöljyä.

Kävin äsken hakemassa 2kg säkin, mutta niissä oli rasvaa hiukan yli 3g ja se oli auringonkukkaöljyä.
Hain just 4 x 2kg ranskalaisia ja sitten 10 laatikkoa premium kananugetteja, sekä 5 x whey pro+ ja 3 x kreatiini. Jos niillä viikonlopun pärjäisi :D
Ai niin sitä sitä testivoittaja wishyä kyytipojaksi 5 x (6x1.5L). :cool:
Soijaa piti hakea toisesta kaupasta, mutta se ongelma.

Viimeksi muokattu:
Hain just 4 x 2kg ranskalaisia ja sitten 10 laatikkoa premium kananugetteja, sekä 5 x whey pro+ ja 3 x kreatiini. Jos niillä viikonlopun pärjäisi :D
Ai niin sitä sitä testivoittaja wishyä kyytipojaksi 5 x (6x1.5L). :cool:

Kunnon gym trainer starter kit :puntti:

Muistinko väärin, tais olla kilpailevan valmistajan ranskalaisissa sitten oliiviöljyä :D. Mutta hyviä ja halpoja ne on =D. Ittelle ainakin uppoo, oliko saman hintasia myös teidän lidlissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom