Lidlin hyvät tuotteet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä Meiran vähemmän sokeria eikä lisäaineita kesputti ole ollenkaan hullumpaa tavaraa, monet muut maistuu omaan makuun jopa liian makealta.
Tässä kesputissa on vain yksi huono puoli ja se on että sitä saa ravistaa ihan raivolla jos haluaa pullosta ulos tasalaatuista tavaraa. Ja mä en ikinä muista sitä vaan ravistan pari kertaa niin kuin muiden merkkien kanssa on ollut tapana ja lopputuloksena desi ketsuppivettä jossain hampurilaisen päällä. Vittu jee.

Lidlissä on vaikka mitä hyvää bodareille halvalla- jauhelihaa, rahkaa, papuja, sardiineja, jalapenoja, myllyn paras tummaa pastaa, melkein kaikkea muuta paitsi sitä parempaa plus maitoa.
Lidlistäkin saa nykyisin Valion Plus -maitoa vastaavaa maitoa, nimeltään Mahti -maitoa. Taitaa olla täsmälleen samat ravintoarvot kuin Plus -maidossa.

En tiiä onko hyvä mutta alppiviikot lidlissä. Päätin testaa leikkeitä.

Liitteet

• IMG_20170316_084344_1.jpg
    IMG_20170316_084344_1.jpg
    2,3 MB · Katsottu: 659
Lidlistäkin saa nykyisin Valion Plus -maitoa vastaavaa maitoa, nimeltään Mahti -maitoa. Taitaa olla täsmälleen samat ravintoarvot kuin Plus -maidossa.
Hyvä kun sanoit, pitää yrittää muistaa löytää tuo, on oikeastaan ainut mitä olen ollut vailla Lidlissä.

Piti tarkistaa tänää ja 1,09 hintaan löytyy tosiaan, mutta ikävä kyllä vain rasvattomana.
Joo mutta minä juon aina muutenkin rasvatonta maitoa että minä ainakin tykkään siitä.

Vittu, se on ainut mitä mää käytän, taas mää joun menemään eri kauppaan sen takia.Meiran ketsuppi, siinä ei oo lisäaineita.

Siis miks ei uskaltais syödä 300g kerralla?

No lähinnä siksi, että usein tehtynä voi yksilöstä riippuen johtaa läskin kertymiseen. Rakastan pihvejä ja lihaa ja voisin helposti milloin vain syödä niitä yli tarpeen, mutta kun siinä ei ole järkeä, minun kokoisella. Toki isot miehet voi syödä isompia annoksia.

No lähinnä siksi, että usein tehtynä voi yksilöstä riippuen johtaa läskin kertymiseen. Rakastan pihvejä ja lihaa ja voisin helposti milloin vain syödä niitä yli tarpeen, mutta kun siinä ei ole järkeä, minun kokoisella. Toki isot miehet voi syödä isompia annoksia.
Ihan mikä vaan lihottaa jos sitä syö liikaa, senkun mahutat kaloreihisi ton määrän nii mikäs ongelma siinä on? ei tarvi tehdä kaikesta niin vaikeaa

Itse en syön mielummin muutaman ison aterian päivässä, kuin pieniä aterioita 2 tunnin välein. Tommonen 300g jauhelihaa ja 150g riisiä lisukkeineen pitää nälkää aika pitkään.

Itse en syön mielummin muutaman ison aterian päivässä, kuin pieniä aterioita 2 tunnin välein. Tommonen 300g jauhelihaa ja 150g riisiä lisukkeineen pitää nälkää aika pitkään.

Sama täällä. Tuntuu että jos kokoajan puputtaa pieniä annoksia niin kokoajan ähky tai turvotus päällä, - plus vaikeeta duunissa kun jokatauolla pitäs olla syömässä. Mielummin muutama isompi ateria päivässä kun monta pientä imo, ainakin näin lihaksenkasvatuksen kannalta. Saa sen proteiinisynteesipiikin korkeammalle myös näin. Laihduttajalla toi useampi pieni ateria päivässä homma sitten voi toimia.

Kyllä laihduttaessakin toimii erinomaisesti tuo muutama isompi ateria päivässä. Pätkäpaastoillessa tässä ihan kiva, kun saa kuitenkin syödä ihan kunnolla vaikka laihduttaa.

Testatkaa nyt perhana sitä luomuketsuppia, on aika perkuleen hyvää kamaa. Se lasipullo vaa persiistä, mutta itse ratkaisin ongelman niin, että tyhjä heinzin muovipullo pyödälle, lasipullosta korkki veke ja päälle ylösalaisin. Hakkaa pöytään muutaman kerran tornia kunnes ekat kököt tippuu ja jättää siihen. Siitä se sit löräyttelee itsensä toiseen pulloon itsekseen kun antaa aikaa vaikka puolisen tuntia.

Onko joku maistanut jo milbonan protein puddingeja? Maut suklaa ja vanilja taisi olla valikoimissa. Voisi toimia nopeana/helppona välipalana töissä. 20p9hh3r

Sokolaati on hyvää mut ei pärjää hermanneille. Tummasuklaa minttu ja suklaa lemppareita protskurahka/vanukas kategoriassa.

Edit: Porukalla lidlii viestiä että pakastebataattia äkkiä valikoimaan?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom