Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks lidlin pakastemarjat halvempia kuin muiden kauppojen? Terv. kuumeessa kotona enkä nyt ehdi lähteä kiertelemään eri kauppoja, mutta haluaisin käydä varmistamassa vitamiinit huomisaamun puuroon :p
Uskaltaako noita ulkomaalasia marjoja käyttää ilman kuumentamista?
Kotimaisia mustikoita olen lidlistä ostanut. Eivät ole sen halvempia kuin muuallakaan.
Uskaltaako noita ulkomaalasia marjoja käyttää ilman kuumentamista?
Kotimaisia mustikoita olen lidlistä ostanut. Eivät ole sen halvempia kuin muuallakaan.
Mutta kun on laiska :D tänään hoidin marjojen kuumentamisen sekoittamallla ne puuroon keittämisen loppuvaiheessa (joka tuskin vielä vastaa keittämistä muttah...)Kannattaa keitää ulkomaalaiset marjat.
meidän koulussa aikoinaan 600 oppilasta + opettajat sai noroviruksen, kun jälkiruoassa käytettiin puolalaisia marjoja, mitä ei oltu keitetty.
Nyt jos joku on vailla oikeasti hyvää blenderiä niin Lidlistä saa 100 sellaisen sekoittimen joka vastaa laadultaan usean sadan euron hintaista blenderiä. Mä hain tuossa viikonloppuna ja tekee ihan yhtä hienoa jälkeä kuin vaikka Vitamix joka maksaa noin 650 euroa. Yleensä noin tehokkaat sekoittimet maksaa monta sataa euroa mitä Lidlistä saa satkulla. Kannattaa ilmanmuuta käydä hakemassa jos on vailla laadukasta ja tehokasta blenderiä halpaan hintaan.