Lidlin hyvät tuotteet

Meksikolaiset pakastevihannekset. :kuola: Aivan tajuttoman hyviä, harmi ku niitä ei tänään enää ollut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks lidlin pakastemarjat halvempia kuin muiden kauppojen? Terv. kuumeessa kotona enkä nyt ehdi lähteä kiertelemään eri kauppoja, mutta haluaisin käydä varmistamassa vitamiinit huomisaamun puuroon :p

On halvempia. Mansikat maksaa 1,3x pussi ja siinä tais olla 400g. Mustikat ja vadelmat 300g oli jotain 1,6x.

Uskaltaako noita ulkomaalasia marjoja käyttää ilman kuumentamista?

Kotimaisia mustikoita olen lidlistä ostanut. Eivät ole sen halvempia kuin muuallakaan.

Kotimaisia mustikoita olen lidlistä ostanut. Eivät ole sen halvempia kuin muuallakaan.

Monet sanoo, että keittää pitäisi, mutta en mä ainakaan itse ole noista mitään tautia vielä saanut.

Lämmitän ne marjat yhtäaikaa puuron kanssa, 2-5 min ja vuosikausia niitä jo syönyt.

Laitan aina suoraan pakkasesta tehosekottimeen, ei ole tullu tauteja ja näin tehny jo pidemmän aikaa.

Eka palautusjuoma ikinä nautittu tänään salin jälkeen. Sportyfeelin Recovery-proteiinijuoma suklaan makusena: aivan timanttisen hyvää! Kannattaako muita makuja ees maistaa?

Niistä vähempihiilarisista juomista toffee ja päärynä voittaa suklaanki mennen tullen. :kuola:

Kannattaa keitää ulkomaalaiset marjat.
meidän koulussa aikoinaan 600 oppilasta + opettajat sai noroviruksen, kun jälkiruoassa käytettiin puolalaisia marjoja, mitä ei oltu keitetty.

Kannattaa keitää ulkomaalaiset marjat.
meidän koulussa aikoinaan 600 oppilasta + opettajat sai noroviruksen, kun jälkiruoassa käytettiin puolalaisia marjoja, mitä ei oltu keitetty.
Mutta kun on laiska :D tänään hoidin marjojen kuumentamisen sekoittamallla ne puuroon keittämisen loppuvaiheessa (joka tuskin vielä vastaa keittämistä muttah...)

Nyt jos joku on vailla oikeasti hyvää blenderiä niin Lidlistä saa 100 sellaisen sekoittimen joka vastaa laadultaan usean sadan euron hintaista blenderiä. Mä hain tuossa viikonloppuna ja tekee ihan yhtä hienoa jälkeä kuin vaikka Vitamix joka maksaa noin 650 euroa. Yleensä noin tehokkaat sekoittimet maksaa monta sataa euroa mitä Lidlistä saa satkulla. Kannattaa ilmanmuuta käydä hakemassa jos on vailla laadukasta ja tehokasta blenderiä halpaan hintaan.

Nyt jos joku on vailla oikeasti hyvää blenderiä niin Lidlistä saa 100 sellaisen sekoittimen joka vastaa laadultaan usean sadan euron hintaista blenderiä. Mä hain tuossa viikonloppuna ja tekee ihan yhtä hienoa jälkeä kuin vaikka Vitamix joka maksaa noin 650 euroa. Yleensä noin tehokkaat sekoittimet maksaa monta sataa euroa mitä Lidlistä saa satkulla. Kannattaa ilmanmuuta käydä hakemassa jos on vailla laadukasta ja tehokasta blenderiä halpaan hintaan.

Tietääkseni Vitamixin "jippo" on sen kestävyydessä ja varaosien saatavuudessa. Nämä halpikset ja kiina-blenderit eivät taida olla kestävyydeltään ihan samalla tasolla. Saattaa olla ihan ok sijoitus kevyemmällä käytöllä.

Mitä olen nyt käyttänyt niin väitän, että 100 eurolla ei parempaa blenderiä saa yhtään mistään ja hintalaatusuhteeltaan lienee paras blenderi mitä vaan voi ostaa. Käytännössä tekee ihan samanlaista jälkeä mitä useamman sadan euron blenderitkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom