Lidlin hyvät tuotteet

Lidlin Sportyfeel -tuoteketju on laajentunut sitten viime näkemän. Nt löytyy ainakin pre-workouttia, intraa sekä kreatiinia, glutamiinia yms. Onko kellään kokemusta näistä tuotteista? Ainakin ainesosalista boosterissa ja intrassa näyttäis olevan aika vakuuttava hintaan nähden!

Sportyfeelin tuotteista pelkkää positiivista kokemusta. Edullisia ja hyviä. Etenkin patukoissa löytyy tosi hyviä makuja. Kreatiini, BCAA ja glutamiini on noista käytössä. Noita treenijuomia ja -boostereitaki voisi kokeilla kun entiset loppuu. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lidlissä ei ole juuri mitään hyvää missään mielessä.

Kunnon apina!! Jos ketjun nimi on "lidlin hyvät tuotteet" niin mitä lisäarvoa kommenttisi tuo ketjuun?? Vastaus : Ei mitään.
Voisit pitää mielipiteesi omana tietonasi ja käydä vaikka joskus Lidlissä ihan paikan päällä.

Sitten asiaan. Itse ostelin pyöräilypöksyt ja takin tuossa kesän alussa ja ollut kyllä tyytyväinen. Vielä kestäneet hyvässä kunnossa ja tulee laitettua useammin jalkaan kuin Intersportista ostetut 5x kalliimmat kledjut :D.

Kunnon apina!! Jos ketjun nimi on "lidlin hyvät tuotteet" niin mitä lisäarvoa kommenttisi tuo ketjuun?? Vastaus : Ei mitään.
Voisit pitää mielipiteesi omana tietonasi ja käydä vaikka joskus Lidlissä ihan paikan päällä.

Tai edes perustella vähän paremmin, miksi on tuota mieltä.

Lidlissä ilmeisesti Lauantaina on tarjouksessa urheilutuotteita. mm. Sportyfeel urheilujuomaa, 450g purkki 4,99€. En tiedä sopiiko tuo ns. treeninaikaiseen hiilareiden hifistelyyn, mutta sisältää Vitargoa ilmeisesti jokin verran, mutta myös sokeriakin.

Tästä eka purkki oli hemmetin hyvää. Toisessa oli maku muuttunut, piti laittaa paljon enemmän jauhoa per satsi. Nyt metsästin uutta purkkia mutta ei ollut paikallisessa. Sportyfeelin sivulta purnukka löytyy, mutta nyt on tuoteselosteesta kadonnut vitargo ja tullut maissitärkkelys tilalle? Onko tuolla käytännön merkitystä?

Muutenhan tuo 8€ olis edelleen halpa, fastin purnukka taitaa olla 25€.

https://www.sportyfeel.fi/tuotteet/urheilujuomajauhe

Sportyfeelin whey on kyllä todella keinotekoisen makuista ja hyhhyh kuvottava olo tulee kyllä kun tuota juo, ei meinaa oikeen blandautua kunnolla myöskään. Tuli silti ostettua halvan hinnan takia :D

Paras tuote Lidlissä ehdottomasti naudan 10% jauheliha 400g alle 3€. Myös paistopisteen maalaiskroisantit on hyviä ja halpoja, sekä erinäiset hiilihapolliset juomat edullisia. Ja ne 100 gramman suklaalevyt, jotka maksaa joku 50snt :)

^ Aivan hirveetä kuraa. Yhdessä vaiheessa kun tuota paistoin niin mietin onko paistinpannussani jotain vikaa, erittyykö siitä kenties jotain jauhelihaan. Tämän jälkeen vaihdoin perinteisimpiin jauheliha malleihin jonka jälkeen sai todeta että kyllä se vika ja kauhea sivumaku tuli ihan oheistuotteena tuon lidlin kymppiprossasen kanssa.

Aika omituista kun itsekin silloin tällöin Lidlissä käydessä tullut noita halpoja naudan jauhelihoja otettua eikä itselle ainakaan mitään erityistä sivumakua ole mieleen jäänyt.

Kiukuttaako se ettei kassalla otettu vihreää korttia vastaan? Täysin ylivoimainen ruokakauppa suomen maassa hintatasoltaan.

Millaisiakohan nämä erot muihin kauppoihin kuten Citymarket tai Prisma mahtaa olla? Viestissäsi kuitenkin kohtalaisen kärkkäästi mainitset Lidlin olevan niin ylivoimainen. Ihan vain mielenkiinnosta tahtoisin saada jotain konkreettisia esimerkkejä miten hintatasot eroavat, itse kun ei juuri koskaan tule niin tarkkaan hintoja seurailtua.

Sinne vaan kauppaan pällistelemään hintakylttejä, tein joskus laskelman, että jos ostan arkiruoat lidlistä(j liha,broileri,munat,rehut,riisit,kaurat jne) niin säästän vuositasolla ruokaostoksissa yli tuhat euroa(taisi olla jotain 1300 ja 1400 välistä) suhteessa S-markettiin. Hain siis samanlaiset kassit molemmista missä oli broileria, jauhelihaa,wokkivihanneksia, muita rehuja, riisiä, munia ja muuta normaaliruokaa, kummassakaan kauppakassissa ei ollut alennustuotteita vaan kaikki olivat normaali hintaisia.

Se sitten onko tuommoinen säästö omasta mielestä hyvä riippunee pitkälti ihmisen tulotasosta ja muista muuttujista, Köyhälle kaikki on kallista ja niin kauan kun käteen jää alle 100K€ vuodessa niin ajattelin ostaa sieltä mistä saan parhaimman hinta/laatu suhteen.(lue: ikuisesti)

Aika omituista kun itsekin silloin tällöin Lidlissä käydessä tullut noita halpoja naudan jauhelihoja otettua eikä itselle ainakaan mitään erityistä sivumakua ole mieleen jäänyt.

Itsekin tuota usein ostan, enkä myöskään ole mitään kummallisuuksia tuotteessa havainnut. Ehkä mulla ei sitten vain ole niin pitkälle kehittynyt makuaisti tai jotain :rolleyes:

Ei lainkaan mahdotonta että s-ryhmän, k-ryhmän ja lidln omat merkit tulee samalta liukuhihnalta, etenkin tuotteiden kuten kotimainen naudan jauheliha missä suurta volyymia tuottavia yksiköitä ei ole montaa suomessa. Jos kotimainen naudanliha on kuraa pannulla, vika on todennäköisesti jossain kohtaa kuljetusketjua välillä pakkaamo->paistinpannu.

^ Tuo on hyvinkin mahdollista, sillä kyseistä ällöttävää sivumakua en ole läheskään aina huomannut. Eri makueroja on ollut vaikkakin tuote ollut sama.

Itsekin tuota usein ostan, enkä myöskään ole mitään kummallisuuksia tuotteessa havainnut. Ehkä mulla ei sitten vain ole niin pitkälle kehittynyt makuaisti tai jotain :rolleyes:

+1

Semmoisen oon huomannut, että esim. snellman jauheliha on usein jo mennyt huonoksi viimeisenä käyttöpäivänä. Lidlin oma taas ollut hyvää vielä viimesisen päivän jälkeen.

+1

Semmoisen oon huomannut, että esim. snellman jauheliha on usein jo mennyt huonoksi viimeisenä käyttöpäivänä. Lidlin oma taas ollut hyvää vielä viimesisen päivän jälkeen.
Mä taas puhuin joskus aiemmin että mulla on käynyt pari kertaa niin että Lidlin jauheliha on mennyt huonoksi jo ennen parasta ennen päivää ja muilla merkeillä tätä ei juuri ole tapahtunut. Taitaa siis olla sattumankauppaa eikä mitään johtopäätöksiä voida vetää.

Sol Mar Chorizo extra picante.

Vetää meikäläisen itsehillinnän ihan rajoille (ja joskus ylikin).

Pari pikkusiivua muuttaa munakkaan hyvästä taivaalliseksi.

Toi lidlin jauhelihan oletettu sivumaku puskee varmaan läpi pääasiassa lihaansa vähemmän maustaville. Itse ainakin lyön sellaset taco-mauste/piri-piri/chili setit että en varmaan maistaisi mitään outoa vaikka olisi puolimätää :D

Tästä eka purkki oli hemmetin hyvää. Toisessa oli maku muuttunut, piti laittaa paljon enemmän jauhoa per satsi. Nyt metsästin uutta purkkia mutta ei ollut paikallisessa. Sportyfeelin sivulta purnukka löytyy, mutta nyt on tuoteselosteesta kadonnut vitargo ja tullut maissitärkkelys tilalle? Onko tuolla käytännön merkitystä?

https://www.sportyfeel.fi/tuotteet/urheilujuomajauhe

Täysin pilalle mennyt koko tuote. Poissa on sitruunan kirpeys, ei tuo maistu kuin imelälle maltolle. :(

Onks lidlin pakastemarjat halvempia kuin muiden kauppojen? Terv. kuumeessa kotona enkä nyt ehdi lähteä kiertelemään eri kauppoja, mutta haluaisin käydä varmistamassa vitamiinit huomisaamun puuroon :p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom