Lidlin hyvät tuotteet

Sportyfeel Recorvery palkkarit on kyllä hyviä ja käteviä intissä ollut.
Sisältää n. 53 g hiilaria, 27 g protskua ja 1,8 g rasvaa per puteli.
Makuja taitaa olla suklaa, vanilija, mansikka ja mustikka. Mielestäni kaikki maistuvat kyllä lähestulkoon samalle mausta riippumatta.
Ehkä syynä tuohon on, että tuotteet ovat maitopohjaisia eikä makeutusainetta ole riittävästi.

Prodepatukoita on tullut myös Lidlistä ostettua.
Suosikki maku on tuo Fine Licorice, joka sisältää 25 g protskua, 20 g hiilaria ja 6 g rasvaa.

Hintoja en muista itse, mutta netistä etsiskelin ja ilmeisesti molemmilla on hintaa 1,49 euroa eli halvempia ovat kuin kilpailijoiden tuotteet.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sportyfeel Recorvery palkkarit on kyllä hyviä ja käteviä intissä ollut.
Sisältää n. 53 g hiilaria, 27 g protskua ja 1,8 g rasvaa per puteli.
Makuja taitaa olla suklaa, vanilija, mansikka ja mustikka. Mielestäni kaikki maistuvat kyllä lähestulkoon samalle mausta riippumatta.
Ehkä syynä tuohon on, että tuotteet ovat maitopohjaisia eikä makeutusainetta ole riittävästi.

Prodepatukoita on tullut myös Lidlistä ostettua.
Suosikki maku on tuo Fine Licorice, joka sisältää 25 g protskua, 20 g hiilaria ja 6 g rasvaa.

Hintoja en muista itse, mutta netistä etsiskelin ja ilmeisesti molemmilla on hintaa 1,49 euroa eli halvempia ovat kuin kilpailijoiden tuotteet.

Tuo Fine Licorice on ihan törkeän hyvä, maistuu ihan laku-Dumlelta. :) Ja nettohiilihydraatit noissa prodepatukoissa on käytännössä olemattomat, koska nehän on makeutettu sokerialkoholeilla.

Onko kehuttu Lidlin keraamisia paistinpannuja? JOs ei niin nyt kehun. Mistään kestotestistä ei vielä voi puhua, kun pannu ollut vasta kuukauden (kylläkin kovassa) käytössä. Toistaiseksi ei kuitenkaan mitään kulumaa.

Just paistoin seitifileet tilkassa oliiviöljyä ja nokareessa voita. Todella pienellä rasvan määrällä onnistuu paistaminen tarttumattoman pinnoitteen ansiosta.
Ja puhtaanapito on todella helppoa. En ole edes koneessa käyttäny kun harjalla ja fairyllä pyöräyttää niin nopeasti puhtaaksi.

Mulla on vielä käytössä Lidlistä ostettu roiskesuoja/kansi, jonka alla sapuskat paistuvat meheviksi mutta kuitenkin rapeiksi. Hauduttaa mutta päästää samalla liian kosteuden verkon läpi.

Suosittelen!

Hmm... aika kansi kyllä, jos paistuu meheviksi (onko tämä siis märiksi?), mutta kuitenkin paistopinnat on rapeita. Haudutettuakin vielä, eli hauduttaa, mehevöittää ja rapeuttaa.

Tärkein lienee se, että ei anna ruuan ampua rasvoja ympäriinsä. Muuten se ei taivu kyllä ihan joka asiaan :D

Hmm... aika kansi kyllä, jos paistuu meheviksi (onko tämä siis märiksi?), mutta kuitenkin paistopinnat on rapeita. Haudutettuakin vielä, eli hauduttaa, mehevöittää ja rapeuttaa.

Tärkein lienee se, että ei anna ruuan ampua rasvoja ympäriinsä. Muuten se ei taivu kyllä ihan joka asiaan :D

En ala tässä sen enempää kokkausohjeita jakelemaan, mutta mä tykkään syödä hyvin ja hyvää! ;)

Tuo Fine Licorice on ihan törkeän hyvä, maistuu ihan laku-Dumlelta. :) Ja nettohiilihydraatit noissa prodepatukoissa on käytännössä olemattomat, koska nehän on makeutettu sokerialkoholeilla.

Tosin sokerialkoholit ovat myös energiaa, joka tosin jätetään ilmoittamatta. Esim. vodkassa ei ole hiilihydraateja, mutta energiapitoisuus on aikamoinen.

Tosin sokerialkoholit ovat myös energiaa, joka tosin jätetään ilmoittamatta. Esim. vodkassa ei ole hiilihydraateja, mutta energiapitoisuus on aikamoinen.

Sokerialkoholit ja etanoli (se vodkan alkoholi) eivät ole sama asia. Suurin osa sokerialkoholeista/polyoleista, joita käytetään makeutusaineina, sisältävät olemattoman pienen määrän energiaa ja niiden vaikutus verensokerin nousuun on hyvin pieni, siksi niitä ei yleensä lasketa mukaan hiilihydraatteihin.

Sokerialkoholit ja etanoli (se vodkan alkoholi) eivät ole sama asia. Suurin osa sokerialkoholeista/polyoleista, joita käytetään makeutusaineina, sisältävät olemattoman pienen määrän energiaa ja niiden vaikutus verensokerin nousuun on hyvin pieni, siksi niitä ei yleensä lasketa mukaan hiilihydraatteihin.
No onhan se 240 kaloria per 100 g reilusti vähemmän kuin 410 kaloria

Lidlin Sportyfeel -tuoteketju on laajentunut sitten viime näkemän. Nt löytyy ainakin pre-workouttia, intraa sekä kreatiinia, glutamiinia yms. Onko kellään kokemusta näistä tuotteista? Ainakin ainesosalista boosterissa ja intrassa näyttäis olevan aika vakuuttava hintaan nähden!

Kyllä aika skeptisesti lähtisin noita lähestymään. intraksi riittää isollekin miehelle 10g aminohappoja. Mielummin panostaisi laatuun ja nauttisi vähemmän.

Kreatiinia on tullu ostettua, kun entinen loppui ja Lidl on meikäläisen lähikauppa. Ainakin tuotetietojen mukaan täsmälleen samat määrät (kreatiini ja C-vitamiini), kuin Leaderin tuotteessa. Sportyfeel on valmistettu Suomessa. Valmistajaahan Lidl ei kerro.
Sportyfeel creatin monohydrate 300g 8,89€ ja Leader creatin monohydrate 300g 11,90€.

Kyllä aika skeptisesti lähtisin noita lähestymään. intraksi riittää isollekin miehelle 10g aminohappoja. Mielummin panostaisi laatuun ja nauttisi vähemmän.
Lähinnä tarkoitin esim. laturin beta-alaniini- ja sitrulliinimalaattipitoisuuksia. Eli vaikuttavia aineita näyttäisi olevan ihan toimivat määrät (ei siis ole laitettu ainesosia vain siksi että voidaan sanoa tuotteen sisältävän niitä). Ja aminohappojen suhde on hyvä 4:1:1. Osaatko avata enemmän miksi noissa olisi laatueroja? Voisin kuvitella ettei lisäravinnevalmistajat kaikkea tuota itse vaan tilaavat ainesosat muualta ja kasaavat ne sitten omiksi tuotteikseen.. Ainakin siinä uskossa olen itse että leusiini on leusiini oli se sitten Fastin tai Sportyfeelin.

En olekaan näköjään muistanut hehkuttaa tänne: Saskia Plus sinkki + E-vitamiini aprikoosi-jasmiini makukivennäisvesi. :kuola: Pitkäaikainen suosikkini. Ainakin mun mielestä parempaa kuin ensin markkinoille tullut Hartwallin Novelle vastaava. Ja halvempaa. :cool:

Lidlissä kaikki on hyvää. En edes muista milloin olisin käynyt k tai s-marketeissa.

Sama, ainoastaan leseitä ja pellavarouhetta ei löydy Lidlistä, ne haen muualta. Lidl on paras. :heart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom