Lidlin hyvät tuotteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siksi, koska minunlaiset tyypit tulee 66€:n pullonpalautuskuitin kanssa kassalle. Toki toivoisin, että Lidl kehittäisi jonkun fiksumman järjestelmän tuohon, ettei aina tarvittaisi esimiestä. Eipä seteleiden tunnistamiseenkaan tarvita esimiestä, joten pullokuittien oikeellisuudenkin varmaan voisi tsekata elektronisesti.

Ei siinä mitään oikeellisuutta katsota vaan yli 20e menevät pullokuitit lyövät automaattisesti kassan "kiinni" ja tarvii avaimen että voi jatkaa.

Ja olikohan jotain virhelyöntien tai tuotteiden poistoonkin liittyvää. Ja muistan myös kuulleeni, että 150e tai vastaava ostosraja kun ylittyy, tarvitaan esimies paikalle. No oli sitten vaikka minkälaista valetta, niin syitä oli sellaisia joita normi ryöstöpuljussa ei ole.

Ja olikohan jotain virhelyöntien tai tuotteiden poistoonkin liittyvää. Ja muistan myös kuulleeni, että 150e tai vastaava ostosraja kun ylittyy, tarvitaan esimies paikalle. No oli sitten vaikka minkälaista valetta, niin syitä oli sellaisia joita normi ryöstöpuljussa ei ole.

3x voi poistaa ilman avainta. Ostorajaa ei kyllä mun käsittääkseni ole, taitaa joskus kysyä avainta jos jotain x tuotetta tulee hillitön määrä kerralla esim. lonkeroa tms. Nämä on kyllä melko harvinaisia kuitenkin.

:offtopic: Eipä ne kassat Saksalaisketjussakaan aiana kohteliaita ole. Ällistyin täällä Mäntsälässä äsken. Näin käytävältä et "jes :) " yksi asiakas kassalla johon käytävä johtaa. Asiakas oli maksamassa ostoksiaan ja minä purin hihnalle omiani, puolet kärrystä purettu, kohotin katseeni ja wtf, nuori kassatyttö oli laittanut sen lapun "palvelemme seuraavalla kassalla" heti siihen liki eteensä ja rupesi poistumaan. (Harvemmin käytän rumia sanoja ja vielä harvemmin solvaan kauniimpaa sukupolvea...vaikka tämä tyttö ihan tavisnäk. tai mielestäni jopa rumahko) En voinut olla sanomatta "vitun lehmä" en nyt huutamalla mutta kuuluvalla äänellä.No okei...monet jo ajattelevat, tytöllä tauko tai pissattaa. Tietenkin harmistustani lisäsi se että viereiselle kassalle juuri ryntäsi asiakkaita verrattain isoine ostoksineen ja... 4`s kassan myymälän vastaava (tunnen ko. kaupan kassat näöltä ja heidän asemansa.) sanoi kolmonen tytölle ja tyttö palasi kiltisti kassalleen takaisin. Kassoilla nyt ei kamalaa ruuhkaa, todennäköistä että kassa uusi, unohtanut kaupan käytännöt tai jotain. Teki mieli vielä sanoa jotain hänelle mutta pidin tällä kertaa turpani kii vaikka ärsyttikin melkoisesti. Yleensähän kassat pyytävät laittamaan sen lapun asiakkaan eli tässä tapauksessa minun taakse siihen hihnan päähän.

Yksi asia minkä oon huomannut, niin pakastetuotteita ei tarjouduta "laitetaanko pakasteet pussiin"... Vai onko se "laitetaanko pakasteet pieneen pussiin"...? Hmm..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakin Espoon karakallion liiteriin on pamahtanut uudet proteiinipurnukat yms. 15,90/600g. Fastin vastaava taisi maksaa about 10e enemmän.

Jakoivat lidlissä tänään ilmaseksi kesän grillimaisteritavaraa. Jotain grillaustarvikkeita yms. Pitihän siitä vaahtokarkkipussi ottaa :D

Vaikka kuinka sä joutuisit jonottamaan hieman enemmän, niin olikohan tää nyt kuitenkaan aikuisen ihmisen käytöstä?
+1 :face:

Ei voi kyllä muuta kuin ihmetellä joidenkin vähä-älyisyyttä. Miten olisi ollut vaikkapa hymyllä säestetty: "ehditkö ottamaan vielä mut tähän kassalle, kun olisi vähän kiire?"

+1 :face:

Ei voi kyllä muuta kuin ihmetellä joidenkin vähä-älyisyyttä. Miten olisi ollut vaikkapa hymyllä säestetty: "ehditkö ottamaan vielä mut tähän kassalle, kun olisi vähän kiire?"

Se on vaikea sanoa kovasti poistuvalle olkapäälle/selälle mitään kohteliaasti tai vähemmän kohteliaasti! Jos kassa törkeilee kuten sen katson tässä tapauksessa tehneen niin en odota hissukseen vaan saatan lausua jopa rumahkosti mielipiteeni tykkäsi siitä joku tai ei! Toistan ettei kassalla siis tod. näköisesti ollut edes tauon paikkaa tai hän pelkäsi auktoriteettia kun vastaavan sanoessa "kolmonen" palasi mukisematta paikoilleen ja hän siis laittoi lapun siihen naamansa eteen, ei niinkuin yleisesti tapana antanut sitä minulle ja sanonut esim. "laitatko tämän siihen taaksesi hihnan päähän" kun olin jo puolet ostoksistani latonut hihnalle. Loppu ja kuitti osaltani tämä tarina!!

Suositut

Back
Ylös Bottom