Lidlin hyvät tuotteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä otin sen kahvinmakuisen, en nyt muista miksikä sitä pussin kyljessä haukuttiin, mutta oli ihan jätkyttävää. Ensinnäkin evotin sen kanssa ja sain aikaan kamalan kasan paakkuja ja toisekseen maistoin sitä tasan yhden lusikallisen paakuttomasta kohdasta ja heitin loput menemään. Hyi vittu mikä maku ja niin järjettömän makeaa ettei vaan pysty. Sama ongelma kuin suurimmassa osassa lisäravinteita ylipäätään. Kai se tulee halvemmaksi kun puolet jauhosta on aspartaamia. :jahas:

Ite yllätyin positiivisesti Star Nutritionin Whey80:sta. Muakin meinaan vaivaa noi järkkymakeat pulverit.

Ainoana miinuksena että Ice Coffeessa on kofeiinia, ja ei viittis laturin kanssa vetää kofuövereitä joka kerta... :D Jogurt Lemon ei ainakaan oo liian makeaa ja oon sitä joutunu maidolla vähän makeuttamaankin.

Ite yllätyin positiivisesti Star Nutritionin Whey80:sta. Muakin meinaan vaivaa noi järkkymakeat pulverit.

Ainoana miinuksena että Ice Coffeessa on kofeiinia, ja ei viittis laturin kanssa vetää kofuövereitä joka kerta... :D Jogurt Lemon ei ainakaan oo liian makeaa ja oon sitä joutunu maidolla vähän makeuttamaankin.
Star nutritionissa taas on vähän vastakkaista ongelmaa, että ne on mauttomia. Ei ole makeita, mutta ei kyllä maistukaan miltään. Siitä on tosin vuosi aikaa kun olen noihin viimeksi sekaantunut ja minttusuklaa oli hieno, kun se oli kuin maustamatonta missä on häivähdys minttua. Suklaa oli minttusuklaa ilman minttua, eli maistui vielä vähemmän miltään. Ei siinä. Mieluummin mä niitä litkin kuin ylimakeaa fastia. Nykyään tulee käytettyä Massia, koska ne on ihan siedettävän makuisia.

Joo se oli kanssa yksi syy että lisäsin maitoa, kun ilman maistuivat niin laimealta. 50/50 vettä ja maitoa toiminu hyvin, muistaakseni Massin prodeihinkin lisäsin maitoa jonkunverran.

Tiistaina oli senverran pikainen kauppareissu, et kerkesin ton uuden lisäravinnehyllyn tsekkaamaan vaan pintapuolisesti, kun kainalossa oli mielensä pahoittanut 2v uhmailija. Tänään tarkemmin tutustumaan, oikein ajan kanssa :)

Kannattaa powerhousu ja mrniceguy kokeilla star nutritionin whey-80 double rich chocolatee. Reilusti enemmän makua kuin muissa starin heroissa.

Jos joku tietää ja viitsii laittaa kananfileestä tehtyjen nuggettien ravintosisällön?:)

1kg tuli taas käytettyä uunissa. On toi aika tuskaa syödä ton verran noita kahestaan, sen verran täyttäviä ovat. Ja lisukkeena Chili + Cheese dippi ranskankermaan ja kermaviiliin sekotettuna. :D

Ei muuten yhtään hassummat ravintoarvot, luulin että olisi ollut paskemmat.

IMG_0707_zpsa9d1d486.jpg

IMG_0710_zps07978314.jpg

IMG_0711_zps230b1b42.jpg

Eilen kävin hakemassa ~3kg vapaana laiduntanutta(grass fed) naudan ulkofilettä. Aika harvakseltaan tota näkee ja hintakin oli aika normi ulkofileelle 19,9e/kg

Kiitos mrNiceguy tuo ravintosisältö ei näytä ainakaan mulle yhtään pahalta ku
muutenkin oon usein aika "nirso" rasvan kaa, ei tekis mullekkaa pahaa vetää
tollasta puolikasta pakettii iltapalaks:D

Hmm tänään tuli käytyy lidlissä, mut tyystin unohtaneena kävelin pakasteiden ohi dammit
huomen uus reissu

Ja on muute pirun hyvännäköstä dippiä, pitäs varmaa itekki yrittää
väsätä jotain lisuketta noitten fileestä tehtyjen nuggettien kaa

Tuli haettua 3 pakettia XXL nuggetteja. :kuola:

Noi XXL nugetit oli eilen ainakin Sellon LIDL:issä loppu. Yks päivä ostin XXL nuija & siipi pussin ja oli kyllä pettymys. Oli aika isoja kokoeroja eikä ollut järin hyviäkään IMO.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liiterissä ilmeisesti jotkut aasialais-viikot? Itse päätin hieman dieetin kunniaksi kokkailla wokkia, ostin lidlin wok-mixiä, kylkeen tunaa ja katkarapuja, sekä kookosmaitoa. Mausteeksi aasialaisviikon sweet and sour mauste seosta, joka oli tämän postauksen kulmakivi, eli jäätävän hyvää settiä tuli. Chiliä toki myös kylkeen ;)

Noi XXL nugetit oli eilen ainakin Sellon LIDL:issä loppu. Yks päivä ostin XXL nuija & siipi pussin ja oli kyllä pettymys. Oli aika isoja kokoeroja eikä ollut järin hyviäkään IMO.

Laarin pohjia joutui itekin kaapimaan. Ei montaa pakettia jäljelle jäänyt vaikka olin jo puol kymmeneltä liikkeellä. Taitavat olla yhtä suosittuja kuin silloin tällöin myytävät kilon jauhelihapaketit. Nekin katoavat alta aikayksikön. Ravintoarvot heittävät näissä aavistuksen tuosta aikaisemmin postaamastasi kuvasta, P 18g/H 14g/R 8g/100g, mutta lienee samaa tavaraa kuitenkin.

Onko noikin fileestä?

Kiitos mrNiceguy tuo ravintosisältö ei näytä ainakaan mulle yhtään pahalta ku
muutenkin oon usein aika "nirso" rasvan kaa, ei tekis mullekkaa pahaa vetää
tollasta puolikasta pakettii iltapalaks:D

Ja on muute pirun hyvännäköstä dippiä, pitäs varmaa itekki yrittää
väsätä jotain lisuketta noitten fileestä tehtyjen nuggettien kaa

Heh, hauska, jos kammoat rasvaa ja suunnittelet himokasta dippiä tohon oheen, joka on monesti 40-90% rasvaa :D Tosin riippuu miten dippinsä valmistaa...

Noi XXL-tuotteet tuli myyntiin jo viime torstaina, siksi varmaan ovat jo aika finaalissa kaikkialta.

Hitsi kun ei ehtinyt hake mitään. Ei ainakaan lähi Lidilissä ollut mitään kun käväsin. Saksassa oli muuten vakkari tavarana noita XXL tuotteita, saisi suomeenkin tulla. Luulisi olevan Lidilille hyvä kun saisi enemmän myyntiä.

On muuten hjuvaa mysliä noi Special mueskli-kamat Sinisessä pussissa reilusti pähkinää ja hetelmää, vihreässä ei oo pähkinää. Maustamaton mysli muutoin. Hinta ihan naurettava, ja oikeesti on makiaa palaa joukossa.

tuli ostettua nyt tuota lidlin omaa heraprodee. joka on siis 15,90.-/600gr mansikan makuisena. Mukana tulee mittakuppi joka tuli minulle yllätyksenä kun purnukassa ei mainittu siitä mitään. yhden kerran kokeilin veden kanssa. ei maistunut niin hyvälle kuin maidon kanssa. sen kanssa se on mahtavaa. joskin esim leaderin mansikka makuun se on hieman miedompi. mutta silti hyvänmakuinen. sekoittuu paremmin kuin leaderin. purkin mukaan noin 20 annosta a 30gr tulee. ostan kyllä oisenkin kerran tätä.

Heh, hauska, jos kammoat rasvaa ja suunnittelet himokasta dippiä tohon oheen, joka on monesti 40-90% rasvaa :D Tosin riippuu miten dippinsä valmistaa...

No yleensä oon tehnyt dippini kevyeen kermaviiliin(vai mikä se nyt oli), ja sit siihen ne jauheet..
mitä nyt katoin niin rasvaa oli jotain 6g sadassa grammassa, nii ei se nyt esim mättöpäivänä mikää paha oo:)

toki tuo ranskankerma nostaa rasvalukemat ihan pilviin :D en ookkaan ollut tietonen et dippii vois pistää sitä..

:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom