Lidlin hyvät tuotteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainakin täälläpäin K- ja S marketin siivoaavat siivousfirman ihmiset.. Lidlissä taitaa siivoaminenkin kuulua henkilökunnalle ja tästä muuten tulee vuositasolla iso säästö. Taitaa sen takia koska en varmasti tätä tiedä.

Meilläpäin oon ainakin nähnyt, kun lidlin omat työntekijät moppaavat lattioita.

Ainakin täälläpäin K- ja S marketin siivoaavat siivousfirman ihmiset.. Lidlissä taitaa siivoaminenkin kuulua henkilökunnalle ja tästä muuten tulee vuositasolla iso säästö. Taitaa sen takia koska en varmasti tätä tiedä.

Ihan totta. Niillä on työaikaa 1-2h kaupan sulkemisajan jälkeen. Aika paljon tekevät ylitöitäkin myös iltaisin, mutta siitä nyt on lähinnä rahallista etua työntekijöille ja kauppa silti säästää siivoojiin verrattuna.

Onko muualla huomattu ilmiö vai vain paikallinen: Lidlin Parkkiksella alkaa näkymää S-mersuja, isoja audeja ja ties minkälaista cadillaccia.. onko menestyvien ihmisten KKK-kauppa osoittautunut turhan hintavaksi jopa paremmin toimeentuleville vai onko santanderin kuukausi lyhennysten summaa vain nostettu?

Onko muualla huomattu ilmiö vai vain paikallinen: Lidlin Parkkiksella alkaa näkymää S-mersuja, isoja audeja ja ties minkälaista cadillaccia.. onko menestyvien ihmisten KKK-kauppa osoittautunut turhan hintavaksi jopa paremmin toimeentuleville vai onko santanderin kuukausi lyhennysten summaa vain nostettu?

Lidl on niin paljon halvempi versus kei-kauppa ja ääs-market, joten on varaa ajaa sillä s-mersulla ;)

Meiän Lidliin oli eilen ilmestynyt 1 kassa lisää. Asiakasmäärät taitaa olla aika kasvussa. Tosin olen ikäväkseni huomannut, että myös hinnat ovat myös alkaneet olemaan kasvussa aika monen ostamani tuotteen osalta. Mä kun toivoin kunnon vastaiskua ja peräti hintojen jonkinlaista laskua. Mutta ei kai sille mitään voi kun kustannukset nousee jatkuvasti. Tai no palkkakustannukset kyllä ei.

Meiän Lidliin oli eilen ilmestynyt 1 kassa lisää. Asiakasmäärät taitaa olla aika kasvussa. Tosin olen ikäväkseni huomannut, että myös hinnat ovat myös alkaneet olemaan kasvussa aika monen ostamani tuotteen osalta. Mä kun toivoin kunnon vastaiskua ja peräti hintojen jonkinlaista laskua. Mutta ei kai sille mitään voi kun kustannukset nousee jatkuvasti. Tai no palkkakustannukset kyllä ei.

Juurikin nous kaupanalan palkat. Tekee gutvanaa palkkakustannuksille.

Itse hyvistä tuotteista itse olen kokeillut ja tykännyt siitä pakastekanasta missä on joku semitulinen soosi mukana.
Muutenkin kyllä pakasteesta löytyy perushyvät (=lue edulliset) tuotteet tuolta sakemanninpojalta.

Tänään maistissa tervagraavattu lohifile. Ai että! Enkä edes liiemmin tykkää graavilohesta. Halpaa se tosin ei ole.

Itse hyvistä tuotteista itse olen kokeillut ja tykännyt siitä pakastekanasta missä on joku semitulinen soosi mukana.
Muutenkin kyllä pakasteesta löytyy perushyvät (=lue edulliset) tuotteet tuolta sakemanninpojalta.

Pakasteesta tulee aina otettua pari pussukkaa kasviksia mukaan. Hintaa 1kg säkille on reilusti vähemmän kuin s- tai k-marketin 500g säkeillä. Lempparina Italian style mix. Kannattaa vähän tonkia niitä laareja, koska kaikki maut on siellä sekaisin ja itsekin olin kauan siinä uskossa että siellä on vaan se oriental style mix :-D

Olikohan just "Oriental mix" missä oli joku kastike kasviksissa. Oli muistaakseni ihan hyvää.

Paikallisen liiterin parkissa oli pari viikkoa sitten joku 250k€ porsche. Mesejä ja audeja useamminkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lidlissähän ne ilmeisesti myös tsekkaa mm. vihannesten tuoreuden joka tunti.. ja kuulin sellastakin häröä että viljatuotteet (pussissakin olevat) lähtevät kaupasta tietyn päivämäärän jälkeen saapumisesta, vaikka päiväystä olisikin jäljellä. Nämä ei niin tuoreet tuotteet sitten lahjoittavat eteenpäin, eivät heitä roskiin mistä iso peukku!

Ja uutena tuotteena maistelin viimeksi ahvenfilettä, oli ihan hyvääkin! Samoin viimein ostin niitä nugettaja fileestä.. hyvin huomas että kunnon tavaraa ja ei hirveen montaa voinu vetää naamaan vs. perus roskanugetit.

Lidlissähän ne ilmeisesti myös tsekkaa mm. vihannesten tuoreuden joka tunti.. ja kuulin sellastakin häröä että viljatuotteet (pussissakin olevat) lähtevät kaupasta tietyn päivämäärän jälkeen saapumisesta, vaikka päiväystä olisikin jäljellä. Nämä ei niin tuoreet tuotteet sitten lahjoittavat eteenpäin, eivät heitä roskiin mistä iso peukku!

tarkoitus ei ole vähätellä lidliä missään määrin, mutta kuvailemasi toimintatavat ovat niinkuin mitensensanois... Perusasioita kaupanalalla.

tarkoitus ei ole vähätellä lidliä missään määrin, mutta kuvailemasi toimintatavat ovat niinkuin mitensensanois... Perusasioita kaupanalalla.

Anteeksi mitä? Eikös S ja K marketit ole kuuluisia siitä että ovat mm kieltäneet dyykkäyksen? Aika hiljaista taitaa olla sen lahjoittamisen kanssakin ei taida enää nykyään saada työntekijätkään ostaa alennuksella noita päiväystä läheneviä tuotteita, lähde S-marketin kassa.

Tässäkin asiassa on kuluttajan silmissä helvetillinen hajonta. Lidlistä tuskin koskaan tarvitsee ostaa pilaantunutta/vanhaa, mutta ei ole kerta tai kaksi, kun S- tai K-ketjun myymälässä on tarvinnut huomauttaa päiväysvanhasta/pilaantuneesta tuotteesta. Toki toimintastrategia on hiukan erilainen, mutta ei sen pitäisi paskan myyntiä selittää.

Tässäkin asiassa on kuluttajan silmissä helvetillinen hajonta. Lidlistä tuskin koskaan tarvitsee ostaa pilaantunutta/vanhaa, mutta ei ole kerta tai kaksi, kun S- tai K-ketjun myymälässä on tarvinnut huomauttaa päiväysvanhasta/pilaantuneesta tuotteesta. Toki toimintastrategia on hiukan erilainen, mutta ei sen pitäisi paskan myyntiä selittää.

Kai se riippuu missäpäin myymälä on. Olen kyllä paikallisessa Lidlissä, ostaessani valmiiksi pussissa olevia hedelmiä jo pilaantuineita kun en ymmärtänyt tarkistaa huolella ja ei yksi eikä kaksi kertaa "käntäessäni sen 500 gr`m läpinäkyvän viinirypälerasian" huomannut pohjimmaisten olevan pilalla. Banaanit... no ainakin täälläpäin ne on pääosin vihreitä ja raakoja joten pilaantumisen vaaraa ei todella ole LOL.

Pääosin olen kyllä liikkeeseen tyytyväinen pl. toisinaan esiintyvät jäätävät ruuhkat ja se ärsyttävä nauhoite "kassalle kaivataan esimiestä" :curs:

Niin ja ei täällä näy kaupan pihalla montakaan "ässämersua tai Audi Quuseiskaa vaikka muutama kylällä onkin.

Lidlissä ärsyttänyt pari kertaa nyt reilun viikon sisään, että hlökunnan itse alentamat ja itse kirjoitetut tarjoukset osoittautuvat kassalla normaalihintaisiksi. Uusia hintoja ei ole vaivauduttu viemään koneelle. Ei jummarra. Jätän ne myymälän omat tarjoukset tästä lähin väliin. Toki voisin parkkikselta lähteä uudestaan aina jonottamaan käyttämälleni kassalle ja saada euron takaisin, kun ensin esimies on kuulutettu ko. kassalle ja pähkäilty virhettä. Olen sitäkin tehnyt, kun joskus puolentoista euron kg kurkku oli kuitissa jotain 4,5 euron avokadoa tai vastaavaa. Virhelyönti, toki.

Kandee olla tarkkana.

Eikös kaupan pitäisi myydä se tuote sillä alennushinnalla, jos se lappu siinä on, vaikka tarjous olisikin mennyt jo?
Ainakin itselläni kävi yksi kerta Citymarketissa niin, että ostin alennuksessa olevaa jauhelihaa. Kassalla kuitenkin ilmeni, että tarjous olikin jo mennyt, mutta se alennuslappu oli vain unohtunut poistaa. Myivät kuitenkin alennetulla hinnalla, koska kyseessä oli kaupan erehdys.

Eikös kaupan pitäisi myydä se tuote sillä alennushinnalla, jos se lappu siinä on, vaikka tarjous olisikin mennyt jo?
Ainakin itselläni kävi yksi kerta Citymarketissa niin, että ostin alennuksessa olevaa jauhelihaa. Kassalla kuitenkin ilmeni, että tarjous olikin jo mennyt, mutta se alennuslappu oli vain unohtunut poistaa. Myivät kuitenkin alennetulla hinnalla, koska kyseessä oli kaupan erehdys.
Pitäis pitäis, mutta tuossa oli kai siitä kyse, ettei ole jaksanut lähteä takaisin kun on huomannut virheen vasta parkkiksella. Siitä on etenkin tuossa puljussa oma vaivansa, kun kassa ei saa tehdä mitään ilman esimiestä. Varmaan hengittämisellekin pitää pyytää lupa. Ihme toimintaa siltä osin.

E: Esimerkkinä olen muutaman kerran nähnyt kun myyjä on tehnyt virhelyönnin ja paikalle pitää pyytää esimies, että saa sen ylimääräisen tuotteen poistettua.

Lidlissä ärsyttänyt pari kertaa nyt reilun viikon sisään, että hlökunnan itse alentamat ja itse kirjoitetut tarjoukset osoittautuvat kassalla normaalihintaisiksi. Uusia hintoja ei ole vaivauduttu viemään koneelle. Ei jummarra. Jätän ne myymälän omat tarjoukset tästä lähin väliin. Toki voisin parkkikselta lähteä uudestaan aina jonottamaan käyttämälleni kassalle ja saada euron takaisin, kun ensin esimies on kuulutettu ko. kassalle ja pähkäilty virhettä. Olen sitäkin tehnyt, kun joskus puolentoista euron kg kurkku oli kuitissa jotain 4,5 euron avokadoa tai vastaavaa. Virhelyönti, toki.

Kandee olla tarkkana.

Niinhän tuossa yllä jo kirjoitettiin. Tottakai joutuvat myymään oikealla hinnalla, eli palauttamaan alennuksen verran...Ei kaikki jaksa lähteä sinne jonottamaan ja pyytelemään "almua", joka itselle olisi kuulunut alunperin. Siksi alennukset pitää olla jo kassarekisterissä. Kaikille tulee muuten ihan turhasta, liikaa vaivaa...

Edit Hidas: :D

Suositut

Back
Ylös Bottom