Lidlin hyvät tuotteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ainakin Stockalla hyllyissä oli vääriä hintoja. Ja kassalla kun valitin, niin vastaus oli "joo siellä on varmaan väärä hinta mutta tää on oikee hinta". Ja 5min tuijotuskilpailu perään.

Mutta samanlaisia tuotteita ne myyvät Lidlissä mitä muuallakin. Joskus saa hyvät vihannekset ja joskus on nahistunutta paskaa. Henkilökuntaa on vähemmän, joten kysyminen hankalampaa. Tosin jos kaupan pomon saa hihansuusta kiinni, niin aina ovat vastanneet ihan ok.

Eikä se Lidlkään mikään reilun kaupan pulju ole. Työntekijä kun ottaa roskiin menevän paistotuotteen, niin saa kenkää :D Samat on kaupan lait mitä Prismoilla ja Cittareillakin. Ostavat vain valtavia eriä tuotteita maailmalta ja saavat sillä hinnat alas. Itse tulee sieltä haettua isommat erät lihaa, maitoa ja kasviksia. Mutta sitten jos jotain tiettyä haluaa, niin on pakko mennä Prismaan. Cittari on meillä kallein ja huonoin samaan aikaan. Peri sen tittelin Euromarketilta.

Kookosmaito on kadonnut Lidlistä. Sanoivat että pitäisi olla jatkuva normaali tuote, mutta ei vaan ole tullut viimeaikoina. Myymäläpäällikkö ei tiennyt miksi ja koska tulee taas.

Kuinkahan niihin ostorajoituksiin pitäisi suhtautua? Yleensä kotiin tulevassa mainoksessa on ilmoitettu alehintaisen tuotteen (superlauantait yms.) ostorajoitus, mutta kaupassa olevassa hintakyltissä ei välttämättä mitään. Onko kauppa tuolloin velvollinen myymään tuotetta kuinka paljon vaan alehinnalla?

Kuinkahan niihin ostorajoituksiin pitäisi suhtautua? Yleensä kotiin tulevassa mainoksessa on ilmoitettu alehintaisen tuotteen (superlauantait yms.) ostorajoitus, mutta kaupassa olevassa hintakyltissä ei välttämättä mitään. Onko kauppa tuolloin velvollinen myymään tuotetta kuinka paljon vaan alehinnalla?
No ei ole.

Kauppa ei myöskään ole velvoitettu myymään tuotteita siihen hintaan mikä hyllyssä tuotteen kohdalla on. Mikäli siellä on siis virheellinen hinta.

Lidlissähän ne ilmeisesti myös tsekkaa mm. vihannesten tuoreuden joka tunti.. ja kuulin sellastakin häröä että viljatuotteet (pussissakin olevat) lähtevät kaupasta tietyn päivämäärän jälkeen saapumisesta, vaikka päiväystä olisikin jäljellä. Nämä ei niin tuoreet tuotteet sitten lahjoittavat eteenpäin, eivät heitä roskiin mistä iso peukku!

Ja uutena tuotteena maistelin viimeksi ahvenfilettä, oli ihan hyvääkin! Samoin viimein ostin niitä nugettaja fileestä.. hyvin huomas että kunnon tavaraa ja ei hirveen montaa voinu vetää naamaan vs. perus roskanugetit.

Niin pitäisi tsekata. Mutta arvaappa kuinka monesti näin tehdään. Porukkaa on sen verran vähän että hyvin harvoin ehtii vuoron aikana noita tarkastuksia tehdä. Joskus kylläkin, joskus ei ollenkaan.

Pitäis pitäis, mutta tuossa oli kai siitä kyse, ettei ole jaksanut lähteä takaisin kun on huomannut virheen vasta parkkiksella. Siitä on etenkin tuossa puljussa oma vaivansa, kun kassa ei saa tehdä mitään ilman esimiestä. Varmaan hengittämisellekin pitää pyytää lupa. Ihme toimintaa siltä osin.

E: Esimerkkinä olen muutaman kerran nähnyt kun myyjä on tehnyt virhelyönnin ja paikalle pitää pyytää esimies, että saa sen ylimääräisen tuotteen poistettua.

Kassa voi poistaa tuotteen 3 kertaa jonka jälkeen "maksimiraja" tulee täyteen ja tarvitaan avain, jotta tilannetta voidaan jatkaa.

Kaikissa myymälöissä ei todellakaan välitetä mistään rajoituksista, riippuu paljon tuotteesta ja kuinka paljon sitä on tullut kuormassa. Asiaa voi yleensä kysyä joltain myyjältä niin tilanne selviää.

T. Entinen työntekijä :)

Eräässä nimeltämainitsemattomassa toisessa kauppaketjussa asiakas joutui kerran jättämään n. 10 kahvipakettia kassalle, koska kyseinen kahvi sattui olemaan tarjouksessa ja sille oli määrätty 2kpl:n ostorajoitus. Oli jotenkin absurdi tilanne, kun asiakas olisi tosiaan vain halunnut ne kahvipaketit vaikka sitten ihan täyteen hintaan, mutta kassa ei voinut myydä :D

Ihan totta. Niillä on työaikaa 1-2h kaupan sulkemisajan jälkeen. Aika paljon tekevät ylitöitäkin myös iltaisin, mutta siitä nyt on lähinnä rahallista etua työntekijöille ja kauppa silti säästää siivoojiin verrattuna.
Itseasiassa, työaikaa suunnitellaan vain puolituntia sulkemisen jälkeen.
siksi siivoukset, jotka tosiaan tehdään itse, aloitetaan yleensä ainakin tuntia ennen sulkemista.

Lidliin on tullut pähkinöitä irtomyyntiin :rock: Ainakin paahdettu&suolattu cashew, oliskohan hinta ollu jotain 15 euroa/kilo. Halpa hinta, valikoiman kasvua odotellessa... Jospa ainakin käsittelemättömiä casheweita vielä joskus sais, vois haistattaa kakat Punnitse & Sääställe :)

Lidliin on tullut pähkinöitä irtomyyntiin :rock: Ainakin paahdettu&suolattu cashew, oliskohan hinta ollu jotain 15 euroa/kilo. Halpa hinta, valikoiman kasvua odotellessa... Jospa ainakin käsittelemättömiä casheweita vielä joskus sais, vois haistattaa kakat Punnitse & Sääställe :)

Saksanpähkinöiden irtomyyntiä odotellaan täälläkin. Tosin menee tuo pussitavarakin, kun normihintaisena taitaa olla jotain 5snt/100g halvempaa kuin P&S:ssä. Tosin superlauantaitarjouksissa kun ovat, niin tulee hamstrattua niitä aina joku 4-5kg, ettei tarvi heti ostaa uudestaan. Ja ennen kuin joku ihmettelee, että mitä helvettiä noin paljon ostaa kerralla, niin noita nyt menee viikossa miltei 300g ja olen persaukinen.

Eilen tuli ostettua pistaasipähkinöitä jokunen sata grammaa. Irtomyynnistä juuri. Hyvää naposteltavaa, kun kattoo leffaa ym istuu koneella :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei ole.

Kauppa ei myöskään ole velvoitettu myymään tuotteita siihen hintaan mikä hyllyssä tuotteen kohdalla on. Mikäli siellä on siis virheellinen hinta.

Periaate kaupan käynnissä on, että hinta on se, jolla tavaraa, tms. tarjotaan - vaikkapa kyltissä tai hyllyssä. Kassalla ei ole siinä enää valtaa. Tähän asti olen aina saanut erotuksen, kun olen esittänyt myymälän virheen. Jossain K-kaupassa kyltti on jäänyt edellispäivältä (tarjous voimassa siihen asti) ja olen saanut erotuksen takaisin. Vanha kyltti johtaa ihan selkeästi harhaan. Tosin, jos maltan tihruta pienellä printatun tarjousajan, huomautan virheellisestä kyltistä hlökunnalle.

Periaate kaupan käynnissä on, että hinta on se, jolla tavaraa, tms. tarjotaan - vaikkapa kyltissä tai hyllyssä. Kassalla ei ole siinä enää valtaa. Tähän asti olen aina saanut erotuksen, kun olen esittänyt myymälän virheen. Jossain K-kaupassa kyltti on jäänyt edellispäivältä (tarjous voimassa siihen asti) ja olen saanut erotuksen takaisin. Vanha kyltti johtaa ihan selkeästi harhaan. Tosin, jos maltan tihruta pienellä printatun tarjousajan, huomautan virheellisestä kyltistä hlökunnalle.

Täällä päin sain CM:stä kilon broilerin fileesuikaletta ilmaiseksi, kun kassa veloitti väärin. Eli siis tarjous oli 4,50€/520g ja tuotteessa oli punalappu. Kassalla kuitenkin otettiin joku 6,50€ "pohjahinnaksi".

Paikallisessa liiterissä oli tarjous maalaishyytelö loppu... perkule, en olisi kyseistä herkkua halunnutkaan. :itku:

On muuten sinapin kera sitten niin hyvää, että heikottaa.

Eikö lidlistä saa enää soijamaitoa? :(

Oon liiterissä töissä niin voin kysellä asiasta ja palailla huomenna. Jos oikein oon ymmärtänyt niin toimittajalla jotain ongelmia tällä hetkellä, eli pitäis löytyy valikoimasta kun toimittaja saa taas tuotetta eteenpäin.

Viimeinkin saksalaista harmaata maksamakkaraa (Pfälzer Leberwurst, l. "maalaismaksamakkara). Perjantaina ostin 2 pakettia, l. 4 pötköä. Paras maksamakkara ikinä. Joskus aikaan Mini ja Elite tehtiin Suomessa hyvin paljon kyseistä muistuttavaa, ainakin maultaan ja se oli harmaata.

Helkkari, että Lidlin paahtoleipä on kyllä hyvää tavaraa. Se terveellisempi versio siis, ei vaalea missään nimessä :D Lidlistä saa kyllä parhaat bulkkisafkat, tänäänkin lähti Lidlin sikanautaa mukaan 3rs. Mielestäni parempaa, kuin kalliimmat sikanauta-jauhelihat

Helkkari, että Lidlin paahtoleipä on kyllä hyvää tavaraa. Se terveellisempi versio siis, ei vaalea missään nimessä :D Lidlistä saa kyllä parhaat bulkkisafkat, tänäänkin lähti Lidlin sikanautaa mukaan 3rs. Mielestäni parempaa, kuin kalliimmat sikanauta-jauhelihat

Nehän taitaa olla Atrian lihoja. Ainakin muistelisin, että näin paketista olisin lukenut. Ihan sama tosin, kunhan maistuu hyvälle. :D

Lidl on kyllä hyvä kauppa, mutta välillä kyllä tulee miettineeksi miksi juuri siellä tarvitaan kassalla niin usein esimiestä.

Siksi, koska minunlaiset tyypit tulee 66€:n pullonpalautuskuitin kanssa kassalle. Toki toivoisin, että Lidl kehittäisi jonkun fiksumman järjestelmän tuohon, ettei aina tarvittaisi esimiestä. Eipä seteleiden tunnistamiseenkaan tarvita esimiestä, joten pullokuittien oikeellisuudenkin varmaan voisi tsekata elektronisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom