Lidlin hyvät tuotteet

Eipä tosiaan tue enää fastin roinia ostettua. 600g hera pusseja jotka maksaa parikymppiä!?!? Yhden ostin Lidlistä 11 euroon ja saa viimeiseksi jäädä. Huomasin vasta kotosalla, että oli hitto 600g pussi! Viimeksi kun ostin niin oli 800g pussi. Haistakoon paska koko fast!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko jengi syöny noita lidlin multivitamiini tabletteja? Jos ootte, onko ollu mitään erikoista?

Ite oon sillon tällön noita syöny ku multivitamiinit on ollu loppu ja just sopivasti käyny lidlissä.

Noh avasin 4 päivää sitten uuden purkin ja nyt joka aamu ku on vitamiineja ottanu niin n. 10-20min pääst alkaa ihoa pistelee ja kihelmöimään ja sen jälkeen ihoon ilmestyy punasia isoja läikkiä. Onkohan joku feelu erä vai oonko nyt sit yhtäkkii tullu allergiseks jollekkin ainesosalle?? :o

Onko jengi syöny noita lidlin multivitamiini tabletteja? Jos ootte, onko ollu mitään erikoista?

Ite oon sillon tällön noita syöny ku multivitamiinit on ollu loppu ja just sopivasti käyny lidlissä.

Noh avasin 4 päivää sitten uuden purkin ja nyt joka aamu ku on vitamiineja ottanu niin n. 10-20min pääst alkaa ihoa pistelee ja kihelmöimään ja sen jälkeen ihoon ilmestyy punasia isoja läikkiä. Onkohan joku feelu erä vai oonko nyt sit yhtäkkii tullu allergiseks jollekkin ainesosalle?? :o
Tuskin on mitään hirveän laadukasta tavaraa.

Ainakin Lidlin D-vitamiineissa on aivan onneton määrä itse d-vitaa, joten voipi tulla halvemmaksi ostaa jytympää tavaraa toisaalta.

Itselleni ei noista ikinä ole mitään tullut ja varmaan jo 3. tai 4. purkki menossa (:

^^Mitä tuohon laadukkuuteen tulee niin eihän minkään vitskun pidä korvata monipuolista ruokaa vaan olla lisä.

tänää kävin hakemassa 15 pakettia 2euron kepappia :evil:
Meinasitko oikein syödäkin ne? On sitten niin jumalattoman laadutonta tavaraa että yökkäilen tässä samalla kun mietin sitä. Kerran ostin yhden paketin ja jäi maistamisen asteelle se homma. Siinä vaiheessa kun pannulle kippasin niin katsoin, että täähän on jumalauta ihan täynnä rustoja ja verisuonen pätkiä ynnä muuta paskaa ja maistaminen ei yhtään auttanut asiaa. Aivan kamalaa settiä.

Meinasitko oikein syödäkin ne? On sitten niin jumalattoman laadutonta tavaraa että yökkäilen tässä samalla kun mietin sitä. Kerran ostin yhden paketin ja jäi maistamisen asteelle se homma. Siinä vaiheessa kun pannulle kippasin niin katsoin, että täähän on jumalauta ihan täynnä rustoja ja verisuonen pätkiä ynnä muuta paskaa ja maistaminen ei yhtään auttanut asiaa. Aivan kamalaa settiä.

hahaha :D joo kyllä mä ne syödä meinasin. En ite oo noita sun mainitsemia puolia koskaan havainnu, ihan lihaisia olleet. Tosin jännä sivumaku niissä aina on ollut että tietää mitä syö. Tosin ei niitä muutenkaan montaa päivää putkeen voi vetää, mutta kerta viikkoon menee hienosti. Muutenkaa ku rahaa ei oo koskaan liikaa ni täytyy nää tarjoukset käyttää hyväksee kato!

Meinasin käydä hakemassa pari pakettia testiin mutta taidan sittenkin jättää väliin :D

Meinasin käydä hakemassa pari pakettia testiin mutta taidan sittenkin jättää väliin :D

Silloin tällöin tuota kebabia tulee ostettua, samoin nyt kun oli vielä tarjouksessa. Mulle on aina osunut hyvälaatuinen paketti kohdalle. Varsin kelvollista sapuskaa.

Niin ja ne jänteet alettiin EU-luokitusten tullessa voimaan määritellä Suomessakin lihaksi. Sitä ennen ne piti mainita erikseen.
Näin EU huononsi kotimaisten lihavalmisteiden lihapitoisuutta. Varmin tapa saada sellaista lihaa ja ruokia kuin haluaa, on käyttää kokolihaa.

Sitten siitä voi valmistaa kokonaisena tai jauhettuna ja aina saa mieleistään. Tai sellaista kun sattuu tulemaan... ;)

Fastihan muutti joku vuos sitten noita pussikokoja ja hinta pysyi samana. Muutaman kerran sai salilla töissä ollessa kuulla tästä mailmanluokan kusetuksesta.

Ennenvanhaan oli pakkauskoot 1000g sitten 800g, ja nyt 600g. Hintaa ei tietenkään muuteta.

Mä olen ostanut pähkinöitä ja seitifilesäkkejä (pakaste). Kana on minusta ihan normihinnoissa, ei mitenkään kovin halpaa?

- - - Updated - - -

Eipä tosiaan tue enää fastin roinia ostettua. 600g hera pusseja jotka maksaa parikymppiä!?!? Yhden ostin Lidlistä 11 euroon ja saa viimeiseksi jäädä. Huomasin vasta kotosalla, että oli hitto 600g pussi! Viimeksi kun ostin niin oli 800g pussi. Haistakoon paska koko fast!

Aika koijaus, itsekin oletin että 800g.

Kyl lidlissä mun lähikauppoja paljon parempi hevipuoli on..
Ainoa ongelma omassa on suhteellisen yleinen heviosaston tyhjyys. Taitaa vaan olla niin tarkkaan lasketut tilaukset yms.

Mutta, silloin kun tavaraa on niin on kyllä hyvä hevi ehdottomasti.

Lidl käsittääkseni tuhoaa aika hiton nopeeta hevit mitkä ei mene heti kaupaksi. Eli ei myydä vanhaa paskaa kuten muualla on turhan usein tapana. Ehkä siksi sitä optimoidaankin jotta hävikki pysyy vähäisenä. Sitten siellä käy vielä näitä pizzanpaistajia ostamassa kärryllisen kaalia niin eihanä se voi riittää aina. ;)

Odotan Palokan Lidliä todella. Loppuu S-Marketissä käynti siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom