Leveä penkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klapi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Voiko leveä penkki hajottaa olkapäät,jos tekee sitä suurilla painoilla?Olen ajatellut uutta ohjelmaa (yläkropan työntäville)niin että tekisin TI leveää penkkiä (5*n.3) ja dippiä (2*n.5),ja LA kapeaa lankkupenkkiä, pystypunnerrusta ja dippiä.Leveä penkki tuntuu vaan niin vaaralliselta liikkeeltä,en ole sitä paljon tehnyt,vipunostot makuulta on ainakin minulle joskus aiheuttanut joskus epämiellyttäviä tuntemuksia olkapäissä,

Mikä on leveä penkki? Mulle on jo leveä, jos laitan etusormet merkeille, ja monelle muulle taas se on normaali leveys.

Voiko leveä penkki hajottaa olkapäät,jos tekee sitä suurilla painoilla?Olen ajatellut uutta ohjelmaa (yläkropan työntäville)niin että tekisin TI leveää penkkiä (5*n.3) ja dippiä (2*n.5),ja LA kapeaa lankkupenkkiä, pystypunnerrusta ja dippiä.Leveä penkki tuntuu vaan niin vaaralliselta liikkeeltä,en ole sitä paljon tehnyt,vipunostot makuulta on ainakin minulle joskus aiheuttanut joskus epämiellyttäviä tuntemuksia olkapäissä,

Mikä vaa liike voi hajottaa olkapäät. Ota ensin vähän pienemmillä painoilla ja opettele nostamaan leveällä. Silti tekisin ite mielummin normi penkkiä, vai onko sulla joku hyvä syy ylileveään otteeseen?

Käteni pituus(kainalosta)on n.74senttiä,tiedä sitten mikä tarkalleen on leveä ote,tarkoitan vaan normaalia leveämpää,norm. penkissä minulla on nimetön merkkien kohdalla.Ajattelin tehdä LA tiukempia ja useampia sarjoja ojentajille ja olkapäille,menee paikat tukkoon,ei palaudu, jos ei eristä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom