Leusiinijauhe

Eikös leusiinin pitäisi olla sellasta kidemmäistä stuffii? Ostin 3 pussii sitä ja 2 pussia olikin juuri tälläistä kidemmäistä mikä ei veteen oikein meinannut liueta mutta äsken kun avasin niin tavara näytti ennenmminkin glutamiinilta, sellasta helvetin hienoksi jauhettua tomua vaan siellä? Onkohan mennyt etiketit sekaisin tai jotain ja mitä pitäis tehä? Valmistaja on UFS ja pakkiksesta ostin. :rolleyes:

Oma Leusiini on ainakin tomumaista, beta-alaani on kidemäistä ja Glutamiini taas enemmän sellasta tiheämpää tomua.

Ite oon vedelly Beta-alaniiniä kreatiiniä ja glutamiinia lusikalla suuhun ja vettä perään tyylillä, kokeilin samaa Leusiinilla ja melkein tukehduin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma Leusiini on ainakin tomumaista, beta-alaani on kidemäistä ja Glutamiini taas enemmän sellasta tiheämpää tomua.

Ite oon vedelly Beta-alaniiniä kreatiiniä ja glutamiinia lusikalla suuhun ja vettä perään tyylillä, kokeilin samaa Leusiinilla ja melkein tukehduin.

Mitähän helvettiä mä oon sitten pari pussii vetäny :wtf:

Mitähän helvettiä mä oon sitten pari pussii vetäny :wtf:

Pitipä käydä oikeen sormettaa tota Leusiiniä ku en muistanu millasta oli, eli se oli kidemäistä tomupaskaa, super kevyttä tavaraa.

Pitipä käydä oikeen sormettaa tota Leusiiniä ku en muistanu millasta oli, eli se oli kidemäistä tomupaskaa, super kevyttä tavaraa.

Joo nii mullaki on ennen ollu, mut nyt on niinku jotain leivinjauhetta. Pitää varmaa vetää pakkotoisto oikeutee ja saada miljoonia korvauksina. Eiku tää ei ollukkaa amerikka :D

Ite ostin joskus yhestä liikkeestä oisko ollu leaderin GH:ta L-arginiinia + Ornitiinia ja tuli ihan mieletön pumppi ym, kapselit oli sellasia monivärisiä ja hais kalanruoalle, sitte myöhemmin ostin leaderin GH:ta uudessa purkissa ja samaa arginiinia + ornitiinia mutta kapselit oli vitivalkosia ja maistuivat ihan magnesiumille, pumppikaan ei liiemmin tuntunut eroavan normaalista.

Tiedä sitten.

Eiköhän se koostumus vähän voi vaihdella erästä riippuen. Kyllä tuo leusiini pitäisi silti mielestäni ihan helposti tuntea mausta, joten ei pitäisi olla vaikeuksia tunnistaa, että onko kyseessä se vai ei. Ja jos koostumus on vähän vähemmän pölymäistä, niin ole vaan iloinen, maistuu nimittäin selkeästi vähemmän leusiinilta silloin, kuin ihan hienona pölynä, jolloin leviää protskujuomaan paremmin.

Itse vedän tuota tällä hetkellä protskujuomissa lisänä 45g lepopäivinä(3 annoksessa) ja 65g treenipäivinä(4 annoksessa) ja väittäisin tuosta olevan selkeää hyötyä lihasten säilymisen kannalta nykyisillä pienillä miinuksilla mennessäni.

Joo toi maku on kyllä niin nannaa vieläkin varsinkin argiinin kanssa yhdistettynä että eiköhän ole samaa myrkkyä mitä ennenkin. Tuntu vaan vähän oudolta että saman valmistajan samassa tuotteessa voisi olla noinkin paljon eroa. :rolleyes: 65g, huhhuh itellä menee justiinsa se 20g treenipäivinä :D

Eiköhän se koostumus vähän voi vaihdella erästä riippuen. Kyllä tuo leusiini pitäisi silti mielestäni ihan helposti tuntea mausta, joten ei pitäisi olla vaikeuksia tunnistaa, että onko kyseessä se vai ei.

Itse vedän tuota tällä hetkellä protskujuomissa lisänä 45g lepopäivinä(3 annoksessa) ja 65g treenipäivinä(4 annoksessa) ja väittäisin tuosta olevan selkeää hyötyä lihasten säilymisen kannalta nykyisillä pienillä miinuksilla mennessäni.

Oma hydralisoitulisensisoituisolaattinentiesmikä leusiinijauhe (by a.manninen) maistuu kuin joltain kattilan pohjaan palaneelta mönjältä. Tied sitten kun en ole muuta vielä kokeillut että onko oikeasti sellaista...? Melkoista vatkausta saa suussa pitää, että tän jauheen saa sekoamaan, muuten tosiaan voi eessä olla se tukehtuminen... :D

Melkoisia annoksia jätkillä, pitäis varmaan kokeilla lisäillä omia annoksia. Mitäs kaverit muuten on mieltä näistä em. gurun A.M:n tuotteista? Melkoista kyräilyä ainakin joskus ilmennyt, tiedä sitten onko hlökohtaisuuksia vai oikeasti jotain tuotteita kohtaan...

Oma hydralisoitulisensisoituisolaattinentiesmikä leusiinijauhe (by a.manninen) maistuu kuin joltain kattilan pohjaan palaneelta mönjältä. Tied sitten kun en ole muuta vielä kokeillut että onko oikeasti sellaista...? Melkoista vatkausta saa suussa pitää, että tän jauheen saa sekoamaan, muuten tosiaan voi eessä olla se tukehtuminen... :D

Joo ei tuota suoraan voi suuhun laittaa, itellä ainaki lentää purkkä hyvin nopeesti ku vaikka kuinka nielee ni ei toi jauhe mihinkää suusta häviä. Ja se maku on todellakin kuin kattilassa pohjaan palanut vauvan oksennus. Ei nyt ihan mutta you get the picture :)

Mä otan leusiinin palkkariin sekoitettuna. Palkkarin maku on suklaa, ja ilman leusiinia maistuu jotenkin....litkulta. Leusiini antaa siihen mun makuuni mielenkiintosen vivahteen, positiivisessa mielessä. Tai sit mun makuaisti on päin peetä :D

Otan siis 5g päivässä, ohjeen mukaan ei suositella edes enempää (100% leusiinia).
Mä kanssa digasin ton mausta minttusuklaan ja varsinkin suklaan kanssa. Krea on ainut jota on vaikee saada alas, mutta senkin maku vähenee, kun sekottaa hyvin ja antaa noitten aineksien sulaa siihen veteen.

En kyllä rupeis kokeilee mitään tollasta pelkän veden kanssa. En mä kofeiinipilleriäkään murskattuna vetäis vaikka tee onkin hyvin hyvää :rolleyes:

Joo toi maku on kyllä niin nannaa vieläkin varsinkin argiinin kanssa yhdistettynä että eiköhän ole samaa myrkkyä mitä ennenkin. Tuntu vaan vähän oudolta että saman valmistajan samassa tuotteessa voisi olla noinkin paljon eroa. :rolleyes: 65g, huhhuh itellä menee justiinsa se 20g treenipäivinä :D
Muunmuassa tuolla: http://www.t-nation.com/free_online...warrior_nerd_interview_with_lonnie_lowery_phd hehkutettiin tuota leusiinia ja mainittiin protskujuomien terästämisestä jopa 16 grammalla sitä. Kun tuo nyt ei mitään omaisuuksia maksa ja siitä koen saavani hyötyä, niin vetelen sitä aika huolella nyt ainakin miinuskaloreilla. Oli placeboa tai ei, niin pääasia, että tuntuu toimivan :D.

Leusiinin tiheys käytännössä

Leusiinin ja oikeastaan kaikkien jauhemaisten aineiden kohdalla kuluttajan täytyy itse mitata jauheen tiheys. Erilaiset kiderakenteet, erot kuljetuksessa ja pakkauksessa jne. johtavat siihen, että 5 g esim. leusiinia voi olla mitä tahansa alle 5 millilitrasta jopa 12 millilitraan. No, HC-ukot ottavat tietysti 20 ml, jos annosohje on 5 g.....

En nyt muista mistä sen luin mutta joka tapauksessa vaikka leusiini onkin se keskeisin haaraketjuinen aminohappo, liika leusiini voi aiheuttaa niiden kahden muun keskeisen haaraketjuisen, eli isoleusiinin ja valiinin, puutosta - jolloin niitä sitten puretaan lihaksista. Eli kannattaa joko pitää leusiiniannostelu kohtuullisena, tai sitten ottaa sen kanssa heraproteiinia, jossa on myös isoleusiinia ja valiinia.

Täytyy myöntää että maistuu todella kitkerälle. Jauhetta ei saa mitenkään sekoitettua vesilasiin lusikalla. 5g onnistui tuomaan myös palkkariin "raikkaan" kitkerän maun. :)

Noniin tuli itsekkin hommattua leusiinia ylikunnon pelossa...
Kysyisin että otanko oikein jos otan ennen ja jälkeen treenin 10g leusiinia? Vai pitäisikö ottaa enemmän? Pakkauksessa sanotaan että 5-10g päivässä.
Itse sekoittelen tuota minttusuklaa-heraan, korostaa vain mintun makua eli on hyvää!

Noniin tuli itsekkin hommattua leusiinia ylikunnon pelossa...
Kysyisin että otanko oikein jos otan ennen ja jälkeen treenin 10g leusiinia? Vai pitäisikö ottaa enemmän? Pakkauksessa sanotaan että 5-10g päivässä.
Itse sekoittelen tuota minttusuklaa-heraan, korostaa vain mintun makua eli on hyvää!

Vai että korostaa mintun makua.

Ite kaadan noi jauhot aina suht vapaalla kädellä sheikkeriin, taitaa mennä lähemmäs 1dl välillä ja kyllä se korostaa jotain, ainakin laattaamis refleksiä, tai sitte se on glutamiinin ja leusiinin kombo.

Ennen ja treenin jälkeen 5-15g, ihan miten tykkäät. Tosiaan, ei tuo leusiinin lisäämä eksoottinen maku todellakaan ole mikään makuhermoja kutkutteleva, pitää aina vetää kiukulla alas. Palkkariin en laita koska menee koko palkkari ihan vituiksi kun pitää irvistellä että saa alas, joten otan leusiinin erikseen palkkarista, samaan aikaan toki :rolleyes:

Itellä justiinsa toisteppäin, leusiini, argiini, krea ja maustamaton hera menee ennen treeniä alas aina niin nätisti. Palkkarissa taas jos on leusiinia niin tekee mieli heittää koko litku helvettiin ja tehä uus, jotenkin ite maistan niin läpi vaikka olis kaakaojauhetta ihan kuinka paljon tahansa. Voi kyllä ola eri merkkisilläkin eroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom