Leusiinijauhe

Tohon makuun vaikuttaa aikapaljon tekeekö juoman maitoon vai veteen, ite oon tehny palkkarinki maitoon nykyään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinno. tästähän se voi johtua kun veteen aina lätrännyt, maitoa menee päivässä muutenkin semmonen 2-3 litraa niin palkkarissa pärjää ilmankin :D

Noniin, tuli sitten ostettua tuotakin tavaraa sitten, vaikka täällä ollaan vahvasti sitä mieltä, ettei siitä ole juurikaan hyötyä.. Voinhan minä uskoa sen auttavan niin se "auttaa" :rolleyes: Anyway, tossa purkin kyljessä lukee, että ennen treeniä ja halutessaan treenin aikana hiilareihin sekotettuna, ite ajattelin tuota ensimmäistä käyttötarkotusta, mut mites voiko/kannattaako tuota tavaraa vetää lepopäivinäkin? Vai meneekö hukkaan moinen..?

^Treenin ympärillä tuosta hyötyy eniten mutta leusiinin mukana tarvii myös isoleusiinia ja valiinia eli kannattaa ottaa se joko heran tai bcaan kanssa, 5g laittasin palautusjuoman sekaan. Muulloin ei vissiin yli 3g oo hyötyä koska tuolla kertamäärällä veren leusiinipitoisuus nousee jo maksimiin. Esim. herassa itsessään taitaa olla aika paljon leusiinia, sisältäskö 30g jo jotain 3g? joten ei välttämättä hyödytä lepopäivinä.

^Treenin ympärillä tuosta hyötyy eniten mutta leusiinin mukana tarvii myös isoleusiinia ja valiinia eli kannattaa ottaa se joko heran tai bcaan kanssa, 5g laittasin palautusjuoman sekaan. Muulloin ei vissiin yli 3g oo hyötyä koska tuolla kertamäärällä veren leusiinipitoisuus nousee jo maksimiin. Esim. herassa itsessään taitaa olla aika paljon leusiinia, sisältäskö 30g jo jotain 3g? joten ei välttämättä hyödytä lepopäivinä.

Heraan olin aatellu sitä heittää sekaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom