Leusiinijauhe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka paljon ja milloin leusiinia ja argiinia tulisi nauttia jotta optimoitaisiin näiden aminojen hyöty?
Olen ottanut leusiinia ennen treeniä 5g ja jälkeen treenin 5g,lepopäivinä en yhtään.Argiinia ennen treeniä 2,4g ja joka ilta 2,4g yöproteiinidrinkin mukana.

Mitäpä asiantuntija Manninen sanoo tästä tuotteesta ?, ainakin maallikon silmään sisältö vaikuttaa asialliselta.

Growth Matrix :

Ravintosisältö per annos/105g:
Kaloreita 393
Proteiinia 36g
Hiilihydraatteja 55g
Rasvaa 3,2g
Natrium 450mg
Kalium 830mg
L-leusiini 7000mg
Beta-alaniini 1600mg
CREAPURE kreatiini 2500mg
B6-vitamiini 1,2mg

Hydrolysis Data
Degree of Hydrolysis - High/30%
>10k Daltons 3.16%
5-10k Daltons 1.12%
2-5k Daltons 3.2%
1-2k Daltons 10.28%
0.5k-1k Daltons 20.37%
<0.5k Daltons 61.87%

Sain tänään kanisterin. Asiallisesti pakattua tavaraa (kunnon sinetti), pv-määrät/eränrot sheipissa jne. Myöh. tänään raportoin makupolitiikasta.. mainitsevat etiketissäkin vahvasta mausta.. :urjo:

Jäin vain mietityttämään se, että laskevatko UK:ssa lisätyn leusiinin kokonaisprodemäärään..? USA:ssa eivät laske (esim. MyoZene).

Oletko Anssi tutustunut muihin Reflexin tuotteisiin, vaikuttavat asiallisilta kautta linjan, tehdas englannissa joten hinnatkin kohtuullisia verrattuna jenkki tuotteisiin.

En jaksanut kaikkea lueskella mutta jos ei vielä alkuperäiseen kysymykseen tullut vastausta niin yks teelusikka(5ml) on 2,5g leusiinia.

Ihan juotavan makuista tuo Reflexin palkkari mutta ei kuitenkaan miltään kantilta herkullisen makuista.. ilmeisesti toi mittalusikka on vajannout ihan pohjalle kun sitä ei löydy vieläkään.. piti mitata prodemitalla "palttiarallaa" - periaatteella.. :)

Oon ottanut nyt osapuilleen kuukauden ajan 10g leusiinia ennen ja jälkeen treenin. Ennen treeniä ihan veden seassa ja jälkeen palarissa isolaatin ja malton kanssa. Ei mikään makuelämys, mut meneehän tuo alas

Ostimpas nytten leusiinia ja pakko myöntää että on törkeän paskanmakuista, jännän kitkerää. Helpoin tapa millä olen sen alas saanut on lusikka-annos suoraan suuhun johon kyytipojaksi jokin mehu. Meinasin laatata maistaessani palkkariani johon kyseistä sontaa olin sekoittanut. :D

Ostin mäkin leusiinia, ja ei se maistunut oikeen miltään, ihmetyttää vaan että miten tuo pitäisi saada juotua kun jää vaan sellanen valkonen smäidä siihen nesteen pinnalle lillumaan josta se pitäis lusikalla noukkia...kellään mitään ideoita miten ton sais helpommin juotua,

bump tällekki

Jotain heraprotskus tms. mukaan, niin se paksuntaa nestettä sen verran, että tuo sekoittuu siihen ja juominen on mahdollista. Liukenemaan tuota ei saa veteen kyllä kirveelläkään.

Tietääkö joku tarkasti että painaako leusiinijauhe sen 2.5g vai mitä? täällä on ehdoteltu jo kaikki painot 1.5 grammasta 7 grammaan. Ja jos ei oo mahdollisuutta just ennen salia ottaa leusiinia niin kannattaako juoda aamulla, ja onko haittaa jos laittaa sen kahvin kanssa menemään alas

Kokemuksia leusiini jauheesta? juuri itse ostin tuota ja aloin käyttämään, onko paljonki vaikuttanut ja mihin?

Ostin Leaderin (en löytänyt muuta merkkiä) L-Leusiinia ja havainnut hyväksi kamaksi. Paino ruvennut putoamaan dieetillä aika haipakkaa ja rauta on kevyempää.

Tuo annostus vain mietityttää. Leaderilla mainitaan max. 5g / treenipäivä annokseksi, jota ei saa ylittää. T-nationilla max. päiväannos on 20g ilman mainintaakaan treenipäivästä. Jostain toisessa tuoteeessa sanoo max 10g/päivä. Pakkiksella porukka kertoo napostelevansa jopa 15 pelkkänä puhtaaana jauhona. Toisaalta lähteessä http://www.healthvitaminsguide.com/aminoacids/leucine.htm todetaan, ettei liiallisella käytöllä ole haittavaikutuksia. Sehän on vain aminohappo, joten käy järkeen.

Ruokavaliosta tulee tällä hetkellä leusiinia soijaproteiinijauhosta (2,4g / päivä) ja muscle+:sta (8g/vko). Puhtaana jauhona olen ottanut 5g / normipäivä ja 10g / treenipäivä.

Eikös leusiinin pitäisi olla sellasta kidemmäistä stuffii? Ostin 3 pussii sitä ja 2 pussia olikin juuri tälläistä kidemmäistä mikä ei veteen oikein meinannut liueta mutta äsken kun avasin niin tavara näytti ennenmminkin glutamiinilta, sellasta helvetin hienoksi jauhettua tomua vaan siellä? Onkohan mennyt etiketit sekaisin tai jotain ja mitä pitäis tehä? Valmistaja on UFS ja pakkiksesta ostin. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom