Paljokohan yksi teelusikallinen nielee leusiinia..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kevyempää, n. 2-3g yks t-lusikallinen...Woot woot, eikö Anssilla ole vaakaa?
Tosin oma ufs leusiinia mittailin aikoinaan, niin yksi teelusikka oli jotai 4-5g ellei tuo oma ruokavaaka ole irtisanonut sopimustaan mun kanssa.
Varauksin, mutta tähän saakka lä-Samaa itekkin ajatellin... pakko olla alle 5 grammaa.. maistuu sen verran irstaalle, että kummasti jää suht vajaaksi toi lusikka.. :D
Paljokohan yksi teelusikallinen nielee leusiinia..?
Ihan Mike-tason annoksia tullu näemmä otettua eka viikolla mut nyt rupean nostamaan.. suklaanmakuinen prodejauhe näemmä peittää varsin hyvin ton leusiinin maun..
Varauksin, mutta tähän saakka lä-
hes vakavasti suhtautuen olen lues-
kellut Mannisen juttuja. En enää.
Jos tarinat ovat teelusikkatasoa, mi-
nun on turha kauhaani liata. (Muu-
ten: liitepartikkeli -kin menee ihan yhdellä k:lla. Jos oppinutta esite-
tään, amerikan murrettakin tärke-
ämpää on ensimmäisen kotimaisen
hallitseminen.)
Millaisina ajankohtina olet tuon leusiinin ottanut?Onko järkeä ottaa treenin aikana tasaisesti siemaillen jopa 25grammaakin?Ton lisäksi viä 1-2tuntia ennen treeniä prodedrinkki ja jumpan jäkeen palkkari...
Voihan sitä treenin aikanakin ottaa mutta pitää kyllä olla jotain makua mukana, ja itse en hiilareita ottaisi punttitreenin aikana..
Täytyy testata vaikka jonkun fun lightin kanssa
FYI: Kirjoitan tänne "puhekieltä". Olen jo kypsyyskokeen suorittanut YO:lla muutama vuosi sitten, joten ei ole enää tarvetta elvistellä kielitaidoilla.. Samaa ei voi ilmeisesti sanoa Sinusta, sillä esim. eka lauseestasi puuttuu heti yksi pilkku.. pitäisi lukea "Varauksin, mutta tähän saakka lähes vakavasti suhtautuen [pilkku] olen lues-
kellut Mannisen juttuja."