Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekisin myötäote leukoja lisäks(ehkä teetkin). Ei perustu mihkään suureen tieteelliseen läpimurtoon, vaan aika simppeliin oletukseen & omakohtaseen kokemukseen. 50kg failaa tossa just ennen tangon ylittämistä, ja myötäote leuoissa korkeelle vetäminen on vastaotettaki vaikeempaa. Tosin ei mulle enää, koska oon niin pitkään tehny myötäote painotteisesti, ja tosta on kehittynyt vahvempi ote. Toki osatoistot ajais asiansa paremmin, mut eri otteet tuo hyvää vaihtelua. Hyvä musa btw :D
Tää ketju on aika hyvä ensyklopedia aiheesta.
''Mirraan'' näit sun soutujas kyl :D. Mites, kumpi on sulle raskaampaa, normi kulmasoutu Vs pendlay? Pendlayssa säästyy alaselkä, mut toisaalta toistojen kuolletus tekee siitä raskaan, vaikkei negatiivista hidastellakkaan. Takareidet myös itellä suht kovilla, ton asennon pelkästä pitämisestä. Normi kulmasoudussa sit taas alaselkä ottaa enemmän hittiä ja negatiivinen hitaampi yleensä, muttei sisällä kuolletusta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=VDb9DtW3YyI&feature=youtu.be
Ei ehkä suoranaisesti leuanvetoon kuulu, mutta tulipa tuo muscle up vihdoin tehtyä @ 122kg, anteeksi huutojen mutta noin kello 02:00 yöllä ei salilla muita ollut..
No mulla antaa alypuhelin joskus pistehet ja joskus ei. Sain toki muista kirjautuminen asetuksen paalle kun viala oli ne pistehet jotta eres paasen kommentoomahan Sita yritin selittaa ja se jotta oot ekana vastaamas mun kysymahan Myworin ruakaaluhun liittyvahan kysymyksehen tukoo mun aikaasemmin ilimoottamaa faktaa siita jotta sulla on liikaa aikaa :DA/O? Vai oliko kritiikkiä Myworin ÄO pisteistä, mut älypuhelimessa ei riittäny äät, eikä ööt :D?
A/O pistehet katehis mutta eiko siita ymmarra. Voimaa kylla sulla nayttaa olevan ja onko se ruaka se salaasuus vai? Kuinkas sulla keskimaarin kalorit? Iliman 4 kilon pitsoja meinaan.
Jotenki tuntuu etta oma heikkous johtuu siita kun ruaka ei oikeen maistu. Oon paassy viimeen yli 5000 kalorin paivas syyskuus kun fillaroon mummiksella +130km ja ostelin ruakaa matkalta (JTO tiataa tuasta reissusta :D). Sitte ku soffalla maates yritan samaa niin ei vaan onnistu +4000 kaloria sain toki tanaan ku oli reilu tunnin reenit ja aavistus kulutusta.
Onko sulla vaan kova aineenvaihrunta? vai joku kyky tarvittaes tiputella isoja annoksia?
Joo, on sulla kova aineenvaihrunta. 6000 kaloria on isoo kuppi sapuskaa. Ja jollaki lailla oot erilaanen yksilo kun pystyt sita viala kymppihin nostamahan jos rahat piisaa.En tiedä onko normaalia kovempi aineenvaihdunta, mutta kulutus on todella korkea jatkuvasti kun päivittäin tulee sellaiset 20km käveltyä ja muutenkin aina hyvin aktiivinen ollut. Kyllä sitä siis aika helvetisti on aina tullut syötyä ja varmaan siitä osittain kyky syödä paljon on kehittynyt.
Sykemittarin mukaan kulutus n. 6 000 päivässä. Helposti sitä tuon verran syö päivässä, mutta nyt on tullut tiputtaa vähän painoa. En usko, että olisi ongelmia 10 000 kaloria syödä joka päivä syödä, jos opiskelijabudjetilla siihen pystyisi. Varmasti iso ruokahalu on toiminut vain edukseen urheilussa.
Voi olla toki jotta oon itte kans poikkeus 3000 kaloria ja kroppa huutaa sapuskaa ja paleltaa ja huano olo sitte kun saan sen 4500 kaloria niin hikoolen, koko aijan taysi olo ja joutuu hypata paskalla monta kertaa paivas. Ja paino ei sitte nouse niin nopiasti kun luulis.
Joo, näillä mennähän ei voi mitääSe on toisaalta hyvä että kroppa vastaa kalorien nostoon suht nopeasti. Toisilla on vähän eri juttu ja syömisten kanssa saa olla tosi tarkkana, lisäillä pikkuhiljaa ettei tule pelkkää läskiä liikaa. Että oo vaan ihan tyytyväinen
Sen jo myönsin viimeks, mut olen myös sairaalloisen utelias ;D.
Jotenki liitin ton A/O tohon Myworin videoon ja ihmettelin, että jäikö mult jtn huomaamatta. Mut ois pitäny kyl tajuta jo tosta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=VDb9DtW3YyI&feature=youtu.be
Ei ehkä suoranaisesti leuanvetoon kuulu, mutta tulipa tuo muscle up vihdoin tehtyä @ 122kg, anteeksi huutojen mutta noin kello 02:00 yöllä ei salilla muita ollut..
se kehittyy mitä treenaat. toisin päinkin monilla. lopeta samantien yhenlaisella treenisisällöllä tekeminen. 5*5 ei oo mikään ohjelma, vaan sisältö samoin ku pyramidit jne. selkee määrällinen progressivisuus mukaan myös ja näät hyviä tuloksia. myötäotteella teet nyt vaan hieman enemmän, jos se edes on pakko samoihin vastaotteen kanssa saada.