Leuanveto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heh, juu aika vakuuttavaa menoo, mutta kuten monesti sanottua, suht harva kiipeilijä treenaa yhden käden leukoja erityisesti. se tulee siinä lajin ohella. alex tosin on pudottanut painoo viime aikoina ja tehny hieman enemmän oheistreeniä. tällä hetkellä aikalailla ykkönen naisissa ainakin ulkokiipeilyssä.

Laitan kans tänne ku sain jopa 15 mukavaa myätäoteleukaa reenin päälle :)

https://www.youtube.com/watch?v=hFRxQBsLgP4

Tiätysti ku ukko kevenöö niin toistot lisääntyy, tai niin se ainaki pitääs mennä :)

Alkaa olla aika kiriässä kunnossa Kyrööläänen :)

Tässä omaa taiteilua toistoleuanvedon Suomen Cupista Jyväskylästä:

[video=youtube_share;H_HGQjonfvM]http://youtu.be/H_HGQjonfvM[/video]

Alkaa olla aika kiriässä kunnossa Kyrööläänen :)

Tässä omaa taiteilua toistoleuanvedon Suomen Cupista Jyväskylästä:

[video=youtube_share;H_HGQjonfvM]http://youtu.be/H_HGQjonfvM[/video]

Onneksi olkoon arppalle hyvästä suorituksesta! En halua olla mikään mul**u, mutta ei silti tullu sääntöjen mukaan shared recorti sulle, ku oot niin hoikka :) Mutta eipä tietty jääny monestakaan sadasta grammasta kiinni... Anyways kova suoritus Herra Kongilta puhtaalla suorituksella!

Onneksi olkoon arppalle hyvästä suorituksesta! En halua olla mikään mul**u, mutta ei silti tullu sääntöjen mukaan shared recorti sulle, ku oot niin hoikka :) Mutta eipä tietty jääny monestakaan sadasta grammasta kiinni... Anyways kova suoritus Herra Kongilta puhtaalla suorituksella!

Juuri tätä varten kysyin SLRY:ltä tätä samaista hommaa. Aluksi Rytköseltä ja sen jälkeen varmennukseksi suoraan yhdistykseltä. Eli voinko käyttää suorituksestani ns. "jaettu suomenennätys" sanamuotoa esim. haastatteluissa yms.

Tähän olen saanut SLRY Promootiovastaavalta ja SLRY:ltä vastaukseksi että VOIN.

Toivottavasti ollaan minuun yhteydessä vaikka yhdistyksen kautta suoraan jos tämä nyt ei sitten ollutkaan OK.

Off-topiccia voidaan jatkaa vaikka spostin välityksellä jos minulle on annettu väärää tietoa. Siinä tapauksessa videon nimi vaihtuu.

Aika pitkään joutuu olee ala-asennos ennen vedä-komentoa. Katoin pari videoo aikasemmista kisoista ja oli kyl selkeesti nopeempi komento niissä.

e. toisaalta vaikeepa niistä on identtisiä saadaakkaan.

Joo, nyt oli tuomarilinja selkeämpi. Saattoi kyllä verottaa toistoja. Kesän kisassa pystyi vetämään ns. rytmissä jos halusi. Tuli monelle yllätyksenä.

Parempi kuitenkin tämä tiukka linja ja toivon että jatkuu jatkossakin.

Juuri tätä varten kysyin SLRY:ltä tätä samaista hommaa. Aluksi Rytköseltä ja sen jälkeen varmennukseksi suoraan yhdistykseltä. Eli voinko käyttää suorituksestani ns. "jaettu suomenennätys" sanamuotoa esim. haastatteluissa yms.

Tähän olen saanut SLRY Promootiovastaavalta ja SLRY:ltä vastaukseksi että VOIN.

Toivottavasti ollaan minuun yhteydessä vaikka yhdistyksen kautta suoraan jos tämä nyt ei sitten ollutkaan OK.

Off-topiccia voidaan jatkaa vaikka spostin välityksellä jos minulle on annettu väärää tietoa. Siinä tapauksessa videon nimi vaihtuu.

Siinä tapauksessa pyydän nöyrimmästi anteeksi arppalta, että kommentoin täällä koko asiaa. Jos täällä joku mode on paikalla, niin tuon mun viestin voi poistaa.

Kova suoritus, arppa! Onnittelut ennätyksestä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mites muissa moninivelliikkeissä rauta liikkuu ja paljon sulla tuota painoa siis on?

Kiitti :)

Kyykkyä ja maastavetoa en juurikaan enää varsinkaan raskailla painoilla tee. On alaselässä sanomista ja ajan vie nykyään käytännössä leuka- ja otevoimatreenit. Lisäpainoilla otin kesällä treeneissä 70kg + vyö kisasuoritusta mukaillen. Lisäpainot hieman jäljessä toistoja minulla.

Joskus maastavedossa otttanut 14x200kg stopeilla. Löytyy tuolta minun youtube-kanavaltakin kaikkien noitten otehommien seasta :)

Paino puntarilla viikonlopun kisassa oli 101,2kg

Kerrottakoon tännekin että SLRY:ssä oli hieman eri käsityksiä eri henkilöillä ja itselle oli annettu väärää tietoa.

SE säilyy Kurosella koska on saman tuloksen tehdessään ollut 300 grammaa painavampi.

Tästä on annettu tiedote viime vuonna: Suomen Leuanveto ry ? Tarkennuksia leuanvedon SE-tilastoihin

No ei tässä auta muu kuin jatkaa veivaamista :)

Tuas pitää tuamarillaki olla jo ääntä jos sata kisaajaa tuloo paikalle, hyvin jaksaa Kongi verellä :)

Oli siälä voimaleuanveros se toistot 150kg yhtees painolla, mutta ei päässy sinne. Ajattelin salilla sitte kokeella mitä tulis 160kg painoosena, ja ei palijua tullu :)

https://www.youtube.com/watch?v=4Bf7bAkcK1A

Täs on kaikkia muuta mukana kans, vaikia osasta saara selevää, salilla pimiää joulukuus. Sain viälä alaselekä krampin yhyres pätkäs, oli mukava herätä sitte aamulla ja lähtiä töihin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom