Leuanveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lisäpainoilla tosin meni 25kgx6, ja 7. toisto jäi sentin päähän tangosta, joka on enkka. Mutta sitten tänään omalla painolla meni taas toi 12, ja 13. toisto jäi vajaaksi. Vaikuttaa siltä, että toi lisureilla vetely ei ihan korreloikaan oman painon kanssa vetäessä, sen verran eri toistoalueella liikutaan.

TEstasin viime viikolla omat enkat ja meni 13 toistoa. Lisäpainoilla tulee vain 10kgx6. Eli eihän ne oikein korreloi.

TEstasin viime viikolla omat enkat ja meni 13 toistoa. Lisäpainoilla tulee vain 10kgx6. Eli eihän ne oikein korreloi.

Niin, ja voihan sekin vaikuttaa, että kaikissa muissa "isoissa" liikkeissä, kuten penkki, pystäri, kyykky ja mave olen tehnyt pääasiassa juurikin lyhyitä sarjoja, tyyliin 5 toistoa. Eli toi 5-8 toistoa on sellainen mukavuusalue, kun siitä menee yli, alkavat hapot jylläämään.

Yllättävän alhaiselta vaikuttaa toi sun 10kgx6 suhtetutettuna omaan painoonx13. Et ole varmaan paljon lisäpainoilla vedellyt?

Ite sain tänään 10,5 leukaa, yhdestoista jäi vähän vajaaksi, ja lisäpainolla 3x15kg viimeks. Ok suhde noilla? Joka toisto täysin kuolleista, eli ei mitään heijaamista tai rykimistä. Omaakin painoa on tosin se 94kg salikamoilla. Tästä ku sais sen 5-8kg läskiä pierastua poies ni parantuis kertaheitolla nuo tuloksetkin.

Mulla ainakin 6-8 toiston jälkeen alkaa tuntua jo hauiksissa liikaa, joten olen päätellyt että selkä on vahvimmillaan noissa lyhyissä sarjoissa. ELi veto karkaa liikaa handuille kun latsit menee jo tukkoon.

Ite sain tänään 10,5 leukaa, yhdestoista jäi vähän vajaaksi, ja lisäpainolla 3x15kg viimeks. Ok suhde noilla? Joka toisto täysin kuolleista, eli ei mitään heijaamista tai rykimistä. Omaakin painoa on tosin se 94kg salikamoilla. Tästä ku sais sen 5-8kg läskiä pierastua poies ni parantuis kertaheitolla nuo tuloksetkin.

Mulla ainakin 6-8 toiston jälkeen alkaa tuntua jo hauiksissa liikaa, joten olen päätellyt että selkä on vahvimmillaan noissa lyhyissä sarjoissa. ELi veto karkaa liikaa handuille kun latsit menee jo tukkoon.

Itsellä on juuri päinvastoin, kun vetää lyhyitä, 4-6 toiston sarjoja, niin hauikset ja forkut meinaavat räjähtää, ja ovat myös kipeät seuraavana päivänä. Kun taas vetää "pitkiä", 8-12 toiston sarjoja omalla painolla juurikin latsit ja yläselkä menevät hulluun pumppiin.

Toi suhde on aika sama kuin itsellä, kun vedin ekaa kertaa lisureilla. Painoin tosin vähemmän kuin sinä, eli joku 88kg, ja vedin 20kgx4. Eli aika lailla sama tulos. Omalla painolla meni tuolloin juuri se 10 leukaa.

Ok. Siis ite teen leuat aina hartialevysellä vastaotteella, jos se jotain merkitsee. :) Siinä ehkä tuo hauiksen osuus korostuu selän ohella. Olkapäät ei kestä myötäoteleukoja. Täytyypi perjantaina kokeilla miten tuo 15 liikkuu uudestaan.

Yllättävän alhaiselta vaikuttaa toi sun 10kgx6 suhtetutettuna omaan painoonx13. Et ole varmaan paljon lisäpainoilla vedellyt?

Juu en.. mutta tossa paistaa vaan se, että voimaa ei juurikaan ole mutta omaa painoa vain 76kg jollonka noi lisäpainottomat vedot on tietty helpompia.

Tuli tossa kokeiltua leuanvetoenkkaa ja 56,5kg irtos. Aika pahan näkösesti taipuu toi mun ovenkarmeihin pultattava tanko :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä täytyy taas sanoa, että tossa sun touhussa on Kyröölääne kunnon asennetta!

Avojaloin pihalla lumessa yhden käden leukoja puussa. Kyllä siinä on suomalaista sisua mukana! :D

The Monkey: olisit kuule nähäny ku virittelin kahavat ja pyyhkehet puuhun, jouruun oikeen kiipiämähän sinne, ja ei viäläkää tohtinu naapurit kommentoora mitää :D

Simoks: Tua maalimanlaajuus on vähä suhteellinen käsite näis pikkulajiis, verraten vaikka 800 metrin juaksuhun johona taso on oikiasti kova ja laaja, mutta pölläälys varmahan munki taso rupiaa olemahan kovaa luakkaa, ainaki mun ikäluakas :D

JTO: Olis sitä tiätysti eres tukan voinu kammata ennenku laittaa kameran päälle :)

- - - Updated - - -

The Monkey: olisit kuule nähäny ku virittelin kahavat ja pyyhkehet puuhun, jouruun oikeen kiipiämähän sinne, ja ei viäläkää tohtinu naapurit kommentoora mitää :D

Simoks: Tua maalimanlaajuus on vähä suhteellinen käsite näis pikkulajiis, verraten vaikka 800 metrin juaksuhun johona taso on oikiasti kova ja laaja, mutta pölläälys varmahan munki taso rupiaa olemahan kovaa luakkaa, ainaki mun ikäluakas :D

JTO: Olis sitä tiätysti eres tukan voinu kammata ennenku laittaa kameran päälle :)

Liitytähän pohojalaaskuorohon. Vähä tuommoosia heilumisia mutta eipähän ollu mikkää kisat. Minoon tälläänen aiva hyvin syöny leukaalija:

http://youtu.be/_R9YgLx6TXI

Kato kato kauheeta vauhtia tikuttaa :D Ootko sä treenannu sitä leuan tangosta yli vetoa? prkl ku meinaa vaan forkut vetää jumiin siinä edelleen. Hyvin syöny, mutta ethän sä oo kasvanu painoa yhtää sitten viime kesän? Mä oon syöny viel vähä paremmin kisoista tähän päivään 73kg -> 90kg. Ei oo tullu maksimitoistoja hetkeen ees kokeiltua. Pitää kans laittaa videoo jos menee liian hyvin

Kaikemmoista on treenailtu mutta välillä tuollaista letkeempää menoa. Monta vuotta jo suurinpiirtein saman painoinen. Hyvin syöny = lihava :D

Laitoin sulle viestiä niin ei tarvi täällä vuoropuhelua käydä.

http://youtu.be/7SQiCdB8pdA Leuanvetoa 61,2 kg lisäpainolla, 5 toistoa 80-kiloisena.
Katos saatana, tuttu naama täällä :) Monnarilla kuulinki huhua että jengistä löytyy kova leuanvetäjä mut enpä olis arvannu että näin kova :) Hienoja myös nuo muut videot sulla!

Tässä omaa räpeltämistä, vauhdilla näyttäis nyt sarjapainot nousevan ku jonku aikaa tuli hinkattua pitkiä settejä kehonpainolla.. Vähä on vielä matkaa Funky Monkeyn rautoihin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom