Leposykkeesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään aamulla testasin herättyäni ja leposyke liikkui 59-60 välillä.

Mitä ihmettä! :eek: Kaikilla tuntuu olevan tuo leposyke luokkaa 30-50!!..Huh huh..itselläni siinä 65 ja maksimissaan olen saanut sen 210 lyöntiin,mutta sekin nuorena kollina..nyt kun on jo vanha ;)

ps.onkohan nettivähennystä ilmassa? :rolleyes:

leposyke siinä 70 paikkeilla....ilmeisesti miehellä ei ole keuhkoja ollenkaan :rock:

Jolli:
totaalisen :offtopic: : kommentoin nimeäsi vaan, sillä mut yleensä tunnetaan tolla lempinimellä :kippis1: tää jto jäi vaan aikanaan täällä nikiksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itsellä ainakin tuppaa syke vaihtelemaan, jos tekee jotain muuta kuin vain makaa levossa. Istuessa se saattaa olla lähemmäs 60, vaikkei mitään tee. Istuen mitattu leposyke tohtorin luona ei ole oikein mistään kotoisin. Mua ainakin jännitti esim sydäntutkimuksissa sen verran, että syke oli maatessakin yli 10 bpm korkeampi.

onko syke riippuvainen painosta. eli jos tiputtaisin painoa 5kg pois niin miten se vaikuttaisi leposykkeeseeni joka on 56

Taitaa tossa 39 ja 41 valissa ujeltaa.

Mites muuten mittailette näitä?

Jos sormi kaulalla/ranteella mittailee niin varmasti jää pari lyöntiä välistä.

B.O.S.S. sanoi:

sykemittarilla.

B.O.S.S. sanoi:

verenpainemittarilla

:offtopic: mites muuten, kun cybexin kuntopyörissä on näitä kahvoja joihin laitetaan kädet ja sitten voi säätää haluamansa sykkeen jolla polkee ja pyörä yrittää vastusta säätelemällä pitää halutun sykkeen, niin onko tämä itse sykemittari tarkka???

tiieitiijuu sanoi:
verenpainemittarilla

:offtopic: mites muuten, kun cybexin kuntopyörissä on näitä kahvoja joihin laitetaan kädet ja sitten voi säätää haluamansa sykkeen jolla polkee ja pyörä yrittää vastusta säätelemällä pitää halutun sykkeen, niin onko tämä itse sykemittari tarkka???

Uskoisin, että mainitsemaasi tarkotukseen ihan riittävän tarkka. Muuten pitäisin sitä suuntaa-antavana, kun en paremmin tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom