Lempiliikkeesi?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jalkaprässi ja reiden ojentaja :D

Selkää on helvetin mukava reenata. Suosikkiliikkeet tällä hetkellä on leuanveto leveällä myötäotteella ja kulmasoutu tangolla. Ennen välilevyjen paukkumista myös MaVea oli kiva tehä.

Päivitetään sen verran, että nykyään myös GHR kuuluu ehdottomiin suosikkeihin. Kevyeen paras liike takareiskoille! Mavea ois myös tarkotus taas vähän lähtee kokeilemaan...

Kyllä se on jostain kierosta syystä alatalja. Missään muussa liikkeessä ei tule samanlaista, "lihaisaa" tunnetta. Ja miellyttää se senkin takia että pakkaan on saanu ihan mukavan tiuhaan lämiä lisää kiloja :)

Pena ja leuat ATM. (alavartaloa ei voi treenata, ei ees vetoa tms) :crybaby:

Minulla on monia mieliliikkeitä, listataan vaikka lihasryhmittäin.
-Yläselkä: kulmasoutu käsip.(aina ollu suosikki)
-Alaselkä: maastaveto
-Rinta: vinopenkki käsip.
-Olkapäät: pystypunnerrus käsip. tai viparit sivulle yksi käsi kerrallaan
-Etureidet: prässi
-Takareidet: suorinjaloin veto (vaikka en pidä takareiskojen treenaamisesta)
-Hauis: Kääntö Käsipainoilla
-Ojentaja: ojentajapunnerrus taljassa
-Pohkeet: Kaikki maholliset liikkeet, aina tykänny treenata pohkeita
-Vatsa: ei ole olemassa mukavaa liikettä:D

Silti treeniohjelmassa on paljon muitakin liikkeitä, ja olen tehnyt vähemmän näitä suosikkeja. Ne on ikäänkuin helppo tehä silloin kun ei oikein ole innostusta. Eli motivaattoreita, että saa edes jotakin rasitusta lihaksille. Yritän tehdä oikein vittumaisia liikkeitä yleensä, että oppisi tykkäämään;)

Parhaat liikkeet kehitykseen silti:
-Kyykky
-Maastaveto
-Penkki
(kuuluvat aina treeniohjelmaan)

Leuat lisäpainoilla, penkki, vatsarutistukset sekä jalkojen nostot lisäpainojen kera

Kyllä penkki on ehdoton ykkönen... Mutta vatsatkin(kaikki) ovat mukavia :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Nykyisin ihastunut leuanvetoon ja dippiin :haart:

Tämän hetken suosikkiliike on vinopenkki käsipainoilla. Siinä saan julmetun hyvän tuntuman rintaan ja romut nousseet tasaista tahtia. Ai että kun muissakin liikkeissä homma toimisi yhtä hyvin! Alaraajojen suosikkiliike on tällä hetkellä SJMV. :)

Jalkaprässistä olen alkanut pitämään kovasti, vaikka alussa kammoksuin sitä. Myös hauiskääntö on jees, haba kasvaa :D

Penkki ja Ylätalja on lemppareita

Penkki, haba, ojentajat = pyhä kolminaisuus :D jalkaprässi ja leuanveto uusimmat ihastukset :haart:

Kyykystä oon alkanu tykkäämää, mut ei se ainakaa toistaseks oo syrjäyttäny penkkii mun sydämestä :)

Kyykky ja kulmasoutu käsipainolla.;) I lovit:haart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom