Legendaarisimmat inttimokailusi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratto
  • Aloitettu Aloitettu
Tetsasin paskapoteroon. Vittu kun vitutti.

Toinen vähintäänkin yhtä legendaarinen on kun 100 aamua paukkui (painesäiliö räjähti naamalle) ja jouduin nenä poskella (2 murtumaa) pariksi viikoksi tilkkaan. Sain meluvamman pamauksesta ja vieläkin tinnittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite hävitin rynkyn leirillä. Olin ihan sikäväsyny ja kävin kusella vartiovuoron jälkeen ennen nukkumaanmenoa. Jätin sen rynkyn siihen missä kävin kusella sitten... Huomasin aamulla vartioon lähtiessä että ei ollut rynkkyä teltassa... Hikihatussa sitten sinne metsään etsimään rynkkyä ja varmaan 15minsaa etin sitä ihan paineessa kunnes löysin metsän keskeltä sen. Onneksi ei kukaan huomannut :D

Sitten multa lähti flunssan jälkitautina ääni ja sain puhekieltoa 2vk. Oikeasti lähti ääni ja yksi aamu ei vain pystynyt puhumaan ollenkaan... Veksissä perusinttitapaan annettiin buranaa ja kehotettiin vain koettamaan puhua vaikka tekisikin kipeää. Menin sitten lomilla lääkärille joka kielsi ehdottomasti puhumisen koska olisin voinut menettää ääneni lopullisesti väkisin puhumalla. Onneksi kävin lääkärillä....

Toi on kyllä niin :david: touhua että taisi olla pipiä myös yläpäässä. Hyvin yhdistetty laiskuus ja tyhmyys. :down:

Käytin sen murtuneesta jalasta saamani vapaa-ajan yliopiston pääsykokeisiin tenttamiseen ja pääsinkin samantien sisään. Nyt olen hyvässä duunissa, hyväpalkkainen, akat.loppututkinnon suorittanut. Ja kuvankaunis tyttöystävä nielee. Et kyllä mä näkisin että se jalan murtaminen kannatti. Mutta jokainen meistä tietysti valitsee oman tiensä.

Käytin sen murtuneesta jalasta saamani vapaa-ajan yliopiston pääsykokeisiin tenttamiseen ja pääsinkin samantien sisään. Nyt olen hyvässä duunissa, hyväpalkkainen, akat.loppututkinnon suorittanut. Ja kuvankaunis tyttöystävä nielee. Et kyllä mä näkisin että se jalan murtaminen kannatti. Mutta jokainen meistä tietysti valitsee oman tiensä.

Ajattele, jos olisit murtanut vielä sen toisenkin jalan ja molemmat kätesi, niin olisit varmaan rikkaampi kuin Bill Gates ja kovempi naismagneetti kuin Hugh Hefner. :rolleyes:

Ja kaikkihan ne nielee...

Sulla on käynyt munkki :wtf: ainakin omassa historiassa se on ollut harvinaista herkkua.

No, mä en ole kauheasti maistellut, mutta luotan sanaasi..

Minäkin kävin pääsykokeissa ja pääsin yliopistoon ihan ilman murtuneita raajoja. En oo ajatellut tulevaisuudessakaan sijoittaa itseeni telomalla paikkoja tieten tahtoen.

Maineikas taistelija

Yövuoro vartiossa rupesi oleman ohi ja tulimme käymään kassulla tuvassa n.klo 5.00 pintaa. Tupaan päästyämme toisen ryhmän alikki makasi pöydällämme ihan umpitunnelissa ja kysyimme mitä hän siinä teki? Kaveri sanoi tulleensa juuri baarista ja ei ollut jaksanut mennä omaan tupaan. Ohjasimme hänet omaan huoneeseen ja kyselimme oliko kaikki kunnossa ja missä hänen vaatteet oli? Kaveri kertoi että oli myynyt villapaidan ja arvomerkit lomatakista baarissa 100€:lla ja ryypännyt rahat:thumbs: Päivystäjän kirjaankin oli kirjoittanut paluu ajaksi 4.30 ja takaisin olisi pitänyt saapua puoleen yöhön mennessä. pekkaa napsahti 10 päivää, joutui olemaan joulun ja uudenvuoden gineksessä:kippis1: Seuraavana päivänä joutui vielä viemään ryhmää itsenäisyyspäivän paraatissa, ei olleet kuulemma olot mitkään parhaat:lol2:

Itselle sattunut: paskin leiri ikinä, 3 valvotun yön jälkeen lähdimme ajamaan takaisin kassulle ja sanoin alikille että jaksan ajaa vaivaiset 100km. Alikki kyseli monesti että jaksanko varmasti ajaa looppuunsaakka ja vähän ennen määränpäätä nukahdin sitten rattiin 80km/h vauhdissa. Penkka rupesi pölisemään, säpsähdin ja kiskaisin transetin takaisin tielle, auto sivuun sydän hakkasi ainakin 300 kaveri kysyi ethän vaan nukahtanut ja vastaus oli tietenkin Eeen:zzzz: kuski vaihtui välittömästi. Kassulle palattuamme takana ajaneessa autossa tupakaveri tuli sanomaan, taisit nukahtaa rattiin kun autosi rupesi pikkuhiljaa siirtymään penkanpuolelle. Olivat varmoja että mettään menee:eek: Onni oli onnettomudessa että ei käynyt mitään.

No, mä en ole kauheasti maistellut, mutta luotan sanaasi.

Koska otan tämän vittuiluna johon sisältyy alitajuinen tukahdutettu piiloviesti niin tarkoitatko että myös seksuaalisissa vähemmistöissä nielemisen ja ei-nielemisen suhde on mielestäsi vakio?

Mä en tarkoita tällä yhtään mitään mutta katsotaanpa vanhoja postejasi:

a) lähes kaikki postisi käsittelevät "hömppä" tv-ohjelmia ja näistä valta osa BigBrotheria.

b) käytät tapaus Debra Lafave threadissa fraasia "kolmekymppinen uskomattoman komea fitnessmies".

c) Hyvää teetä- threadissa suosittelet "pgtips" teetä jonka maskotti on ns. "haliapina"

d) Homojen liputuspäivä- threadissa viittaat lukuisiin homoystäviisi ja tiedät että erilaisia homoja on yhtä paljon kuin tähtiä taivaalla. Ainoa yhdistävä asia on että kaikki käy salilla.

e) Amsterdam? threadissa kerrot että unelmasi on käydä kiertämässä Tretjakovin galleriassa

f) kerrot olevasi yliluutnantti ja kirjoitat armeijasta aika ihannoivaan sävyyn.

--> mä en tiedä mihin kohtaan sua se että intissä miljoona vuotta sitten tahallaan teloin itseäni oikein osui, mutta kyllä se että yhteen virkkeeseen sisällytit määritteet tyhmä, laiska, hasselhoff ja peukut alas oli täysin tarpeetonta. En mä imo antanut ymmärtää että itensä telominen oli mielestäni viisasta - otsikkohan oli "mokat"

No niin pojat, ottakaa huone ja kätelkää homma kuntoon!

Sitte se ylpeili, että mä pääsin pariks päiväks oikein saunamajuriksi, ja sitte sellasel möliseväl äänel.. et tiiäks sä mitääää mä sain sellasselta naiskersantilta PILLUA ymmmmmmmmmmmmmhhhhh.. ihme hiippari:D:D
Hmm, ois itelläkin varmaan lämpimämmät muistot intistä, jos ois saanu varusnaiselta pillua.
En saanu. Kahdesti olin itselleni hellä varuskunta-alueella. Sitä ei lasketa.

Vahingonlaukauksia kävi:
vartiovuoroa vaihdettaessa alikki otti poistuvan vartion aseet, ja tsekkasi ne. Väsymyksissään, tai mahdollisesti silkkaa älykkyyttään, ei poistanut lipasta ennen kuin tsekkasi FN:n patruunapesän vetämällä luistin taakse.
Eli siis latasi aseen, ja ampui sen jälkeen "tyhjän" laukausen Land Cruiserin sivuikkunasta.

Yksi nuori sankari yön tylsyydessä leikki Speedy Gonzalesia, ja veti FN:nää kotelosta kerta toisensa jälkeen. Yön kähmässä unohti, että lipas on paikallaan, ja veipä koko homman loppuun asti: ase kotelosta, latausliike, ja PAM!
Positiivisena seikkana on mainittava, että hän ja vartiokaverinsa valvoivat loppuyön ilman mitään ongelmia.

Lupaava nuori luutnantti koulutti meille henkilön suojausta. Sinkoiltiin edes takaisin rynsesteri tai pumppuhaulikko kädessä. Lutka halusi itse leikkiin mukaan, ja antoi palveluspistoolinsa yhdelle jääkäreistä ottaen tältä haulikon.
Kesken juoksentelu, lasauttaessaan ysimillisellä vähän jäätä pois komppanian alaoven edestä, jääkäri havaitsi, että kas, pistooli oli ladattu.

Lutka suoraselkäisenä ja vahvaselkärankaisena selitteli että kyllä aina kun aseen saa niin pitää tarkistaa että eihän se ole ladattu, että vähän niin kuin molemmissa vikaa.
Jep, ilman muuta sitä olettaa, että kun luti antaa sulle pistoolinsa niin se on varmaan tehny jäynän ja virittänyt sen.

No, meillä ei ketään sentäs kuollu eikä haavoittunut, muissa varuskunnissa joku spolanderi sai lyijypillerin massuun, ja toisen kassun päävartiossa joku nero ampui leikillään toista päähän. Kyllä niitä mahtoikin naurattaa.

Hmm, ois itelläkin varmaan lämpimämmät muistot intistä, jos ois saanu varusnaiselta pillua.
En saanu. Kahdesti olin itselleni hellä varuskunta-alueella. Sitä ei lasketa.

Vahingonlaukauksia kävi:
vartiovuoroa vaihdettaessa alikki otti poistuvan vartion aseet, ja tsekkasi ne. Väsymyksissään, tai mahdollisesti silkkaa älykkyyttään, ei poistanut lipasta ennen kuin tsekkasi FN:n patruunapesän vetämällä luistin taakse.
Eli siis latasi aseen, ja ampui sen jälkeen "tyhjän" laukausen Land Cruiserin sivuikkunasta.

Yksi nuori sankari yön tylsyydessä leikki Speedy Gonzalesia, ja veti FN:nää kotelosta kerta toisensa jälkeen. Yön kähmässä unohti, että lipas on paikallaan, ja veipä koko homman loppuun asti: ase kotelosta, latausliike, ja PAM!
Positiivisena seikkana on mainittava, että hän ja vartiokaverinsa valvoivat loppuyön ilman mitään ongelmia.

Lupaava nuori luutnantti koulutti meille henkilön suojausta. Sinkoiltiin edes takaisin rynsesteri tai pumppuhaulikko kädessä. Lutka halusi itse leikkiin mukaan, ja antoi palveluspistoolinsa yhdelle jääkäreistä ottaen tältä haulikon.
Kesken juoksentelu, lasauttaessaan ysimillisellä vähän jäätä pois komppanian alaoven edestä, jääkäri havaitsi, että kas, pistooli oli ladattu.

Lutka suoraselkäisenä ja vahvaselkärankaisena selitteli että kyllä aina kun aseen saa niin pitää tarkistaa että eihän se ole ladattu, että vähän niin kuin molemmissa vikaa.
Jep, ilman muuta sitä olettaa, että kun luti antaa sulle pistoolinsa niin se on varmaan tehny jäynän ja virittänyt sen.

No, meillä ei ketään sentäs kuollu eikä haavoittunut, muissa varuskunnissa joku spolanderi sai lyijypillerin massuun, ja toisen kassun päävartiossa joku nero ampui leikillään toista päähän. Kyllä niitä mahtoikin naurattaa.

En ihmettele että nykypäivänä ollaan tarkkoja noiden kovien suhteen :rolleyes:

niin, no ei se tietenkää ollu saanu, eikä siellä oikeasti ollut mitään naiskessua, (=toinenki kaveri toki oli samaan aikaan saunoja lämmittämässä);) eikä kukaa oikeasti nii hullu oisi että sille ois antanukkaa:D

e: noh, meitin aikana joku järkimies hyppäsi vekaran kännykkämastosta alas.

niin, no ei se tietenkää ollu saanu, eikä siellä oikeasti ollut mitään naiskessua, (=toinenki kaveri toki oli samaan aikaan saunoja lämmittämässä);) eikä kukaa oikeasti nii hullu oisi että sille ois antanukkaa:D

e: noh, meitin aikana joku järkimies hyppäsi vekaran kännykkämastosta alas.
Siitä tulikin mieleen että tuossa oman varusmiespalveluksen aikana pelasin räsypokkaa muijaluutnantin kans :D Samaisen naisen kanssa kävin myös saunomassa samana iltana ja se koitti suurinpiirtein raiskata minua ja kaveriani suihkussa :D ois ollu aika härski kyllä käydä skapparia intin aikana laittamassa ;)

Aika levoton juttu mw2. :D Miten ihmeessä päädyitte kyseisiin tapahtumiin?

Kerran vähän ihmeteltiin kun oltiin jätkien kans saunassa ja tultiin siihen kuistille pyyhkeet päällä jäähdyttelemään ja paikalle sattui sitten semmonen alle 30 naisluutnantti. Se sitten huuti toiselle samanikäiselle skappari muijalle "hei xxx tuu kattomaan täällä on melkein alastomia miehiä!". En nyt aivan sanatarkasti tuota muista mutta aika pitkälti noin se meni. Tästä herääkin kysymys onko me oltu tekemisissä saman luutnantin kanssa kun noin yhtenevää käytöstä? :D

No enpä mokannut pahemmin kertaakaan. Jotain pientä tuli joskus. Jollain leirillä jätin rynkyn ihan tarkotuksella, kun väsytti ja vitutti niin paljon, teltan viereen ja lähin kantelemaan muita kamoja kuormurin lavalle, niin siinä välissä yliluti oli korjannut sen parempaan talveen ja takasinhaettassa Weak sitten hiukan juoksi :dance:

AUKin oppilaat samasta saapumiserästä ja komppaniasta oli kuitenkin heittäneet kuuman kamiinan kuorma-auton lavalle, ja siinä olikin Niinisalosta tullessa sulanut kivasti tavaraa. Hyvä ettei ollu syttynyt tuleen.

Yhtymäharjotuksessa viimisenä yönä porukka oli tietenkin kohtuu väsyneitä ja nukkumaanmeno meni sitten tapansa mukaan johonkin klo2 yöllä, ja puol 6 aikaan ylös, niin Koksut ei sitten kauheen hyvin järjestelly vartiovuoroja sunmuuta. Mulla oli kuiteskin puhelimessa herätys oman vartiovuoron aikoihin, jotenka heräsin oikeeseen aikaan. Kävin herättämässä vartiokaverin toisesta kuokista nukkumasta. Sillä ei ollut mistään mitään hajua. Se oli samalla sitten herättäny joukkueen koksunkin, kenen piti olla jotain hommia järjestelemässä. Homma kuiteskin meni jotenkin putkeen, kaikki heräs palttiarallaa justiinsa ennen kun skapparit tuli vartiopaikalle.

edit. mw2 kai panit? Oispa ittelle käyny jotain tollasta... on meinaan yksi fantasioista joku skapparimuijan iskeminen inttiaikana :)

Samaisen naisen kanssa kävin myös saunomassa samana iltana ja se koitti suurinpiirtein raiskata minua ja kaveriani suihkussa :D ois ollu aika härski kyllä käydä skapparia intin aikana laittamassa ;)

Mitä vittua?! Et sitten ymmärtänyt naisen yskää suihkussa ja nussinut kuin kani? :hyvä:

Itse olen saanut maistaa vastakkaisen puolen suloista omassa punkassa sekä RUK:n pistooliradan paskahuusissa. ;)

mä olen vissiin tylsä ja jäykkis kun mulla meni maku tästä treadista, kun aloitte kertomaan muhinoinnista naispuolisten "varusmiesten" kanssa. Sinne perkeme ei tarvi muijien mennä miehiä katselemaan, se homma pitäis hoitaa ihan muualla!!!:curs:

terveisin rouva vänrikki...:whip:

Joo, jatkakaa...

Ei omia mutta hyviä muistoja:

P-kauden tuvassa yksi jannu onnistui myös tuolla HT:lla leikkimisessä. Teltassa roirahti järjetön liekki ja oikea käsi siteisiin useamman viikon ajaksi, seurauksena luonnollisesti kovat vapautukset tämän ajan :thumbs:

Yksi kaveri onnistuikin sitten hieman paremmin, eli salakuljetti röökiä ja kaljaa lomilta tullessaan ja pisti sitten yksityisjuhlat käyntiin samana yönä. Vartijapäällikkö vei kaverin niskaperseotteella putkaan jatkamaan juhlia. Sama tyyppi ei palannut sitten seuraavilta lomilta, eikä hänestä kuulunut pitkään aikaan mitään. Intin loppuvaiheilla sama tyyppi kyllä soitti jollekin tupakaverille ja oli kuulemma neljättä päivää keitolla :david:

Itse en mokaillut, mutta oma 100 - 110 päivän (tarkkaa lukua en muista) vapautusputki ilman E-papereita oli aika kova keskustelunaihe joukkuekavereiden keskuudessa :rolleyes:

mä olen vissiin tylsä ja jäykkis kun mulla meni maku tästä treadista, kun aloitte kertomaan muhinoinnista naispuolisten "varusmiesten" kanssa. Sinne perkeme ei tarvi muijien mennä miehiä katselemaan, se homma pitäis hoitaa ihan muualla!!!:curs:

terveisin rouva vänrikki...:whip:

Joo, jatkakaa...

Höpöhöpö.. Olisit itsekin antautunut, niin et olisi noin kireä! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom