Sitte se ylpeili, että mä pääsin pariks päiväks oikein saunamajuriksi, ja sitte sellasel möliseväl äänel.. et tiiäks sä mitääää mä sain sellasselta naiskersantilta PILLUA ymmmmmmmmmmmmmhhhhh.. ihme hiippari:D:D
Hmm, ois itelläkin varmaan lämpimämmät muistot intistä, jos ois saanu varusnaiselta pillua.
En saanu. Kahdesti olin itselleni hellä varuskunta-alueella. Sitä ei lasketa.
Vahingonlaukauksia kävi:
vartiovuoroa vaihdettaessa alikki otti poistuvan vartion aseet, ja tsekkasi ne. Väsymyksissään, tai mahdollisesti silkkaa älykkyyttään, ei poistanut lipasta ennen kuin tsekkasi FN:n patruunapesän vetämällä luistin taakse.
Eli siis latasi aseen, ja ampui sen jälkeen "tyhjän" laukausen Land Cruiserin sivuikkunasta.
Yksi nuori sankari yön tylsyydessä leikki Speedy Gonzalesia, ja veti FN:nää kotelosta kerta toisensa jälkeen. Yön kähmässä unohti, että lipas on paikallaan, ja veipä koko homman loppuun asti: ase kotelosta, latausliike, ja PAM!
Positiivisena seikkana on mainittava, että hän ja vartiokaverinsa valvoivat loppuyön ilman mitään ongelmia.
Lupaava nuori luutnantti koulutti meille henkilön suojausta. Sinkoiltiin edes takaisin rynsesteri tai pumppuhaulikko kädessä. Lutka halusi itse leikkiin mukaan, ja antoi palveluspistoolinsa yhdelle jääkäreistä ottaen tältä haulikon.
Kesken juoksentelu, lasauttaessaan ysimillisellä vähän jäätä pois komppanian alaoven edestä, jääkäri havaitsi, että kas, pistooli oli ladattu.
Lutka suoraselkäisenä ja vahvaselkärankaisena selitteli että kyllä aina kun aseen saa niin pitää tarkistaa että eihän se ole ladattu, että vähän niin kuin molemmissa vikaa.
Jep, ilman muuta sitä olettaa, että kun luti antaa sulle pistoolinsa niin se on varmaan tehny jäynän ja virittänyt sen.
No, meillä ei ketään sentäs kuollu eikä haavoittunut, muissa varuskunnissa joku spolanderi sai lyijypillerin massuun, ja toisen kassun päävartiossa joku nero ampui leikillään toista päähän. Kyllä niitä mahtoikin naurattaa.