Legendaariset tv-sarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -JUZ-
  • Aloitettu Aloitettu
En tämäntapaista ketjua pakkikselta vielä löytänyt niin piti sellainen luoda.
Eli mitkä on sellaisia vähän vanhempia sarjoa joita kaipaa tai joiden uusintoja katsoo fiilistellen?
Ite kaipailin Matlockia pitkän aikaa ja nyt Vitonen alkoi näyttää sitä:thumbs: On se vaan rautainen äijä! R.I.P Andy Griffith.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MacGaiveria tuli pentuna katottua useaankin otteeseen. Onneksi TV5 on sitä näyttänyt, katsonut jakson aina kun on kerennyt.

Kultainen apina (tales of golden monkey?), taisteluplaneetta galactica, timantti ja safiiri, dempsey and makepeace(en muista suominimee).

Äkkiä nettii selaamaan jos sais tilattua jotain..

EDIT: korjaus timantti ja safiiri, not. Vaan Safiiri ja teräs (sapphire and steel), oli aikas pelottava.

Muistaaks joku sitä sarjaa missä oli näkymätön talo kerrostalon katolla, siellä lensi tyynyjä sun muuta ja tapahtui muutenki kummia.. Tuli joskus 80 luvulla, hitto kun en oo varma onko se toi sama sapphire and steel, intron mukaan ei olis.

McGyver, Bonanza, Wilhelm Tell ja Zorro ainakin on jäänyt mieleen. Niin ja kotimaisista Ruusun aika. Joskus muinoin koulun jälkeen tuli eniten tuijotettua Music Televisionia, mutta se oli aikaa, kun sieltä tuli oikeasti musavideoita eikä typeriä sarjoja, ah, nostalgiaa :)

dempsey and makepeace(en muista suominimee).

Äkkiä nettii selaamaan jos sais tilattua jotain..

Taistelupari ;)

Bergerac, Epäilyksen polttopiste, Komisario Morse ja kyllähän Lewiskin ihan tyylillä jatkaa vaikka joku sanoo että nää on leffoja eikä sarja...

MacGyver, Matlock, Frendit, Bonanza, Muodon vuoksi, Kelmien kerho, Tähtiportti... Mitäs näitä kaikkia nyt onkaan. :D

Tää tuli sopivasti aina kun tuli koulusta himaan. Paska ohjelma, mut toi tunnari on jääny päähän.

Karpolla on asiaa ja Metsolat. Haikeudella muistelen kyseisiä sarjoja, joita tuli oman isän kanssa pienenä katsottua.

Metsolat, aijai, piti joku vuosi sitte tilata oikeen dvdllä nuo kaikki ja nyt oon kattonu kahesti ne ja taas tekis mieli kattoa..

Meikäläisen lapsuuden hittisarja oli:

Sitte jos ei ollu noita leluja nii oli nössö, mulla tietenki oli ja olin kovis.

Karpolla on asiaa ja Metsolat. Haikeudella muistelen kyseisiä sarjoja, joita tuli oman isän kanssa pienenä katsottua.

Se on muuten usein niin, että näihin vanhempiin sarjoihin joita on tullut lapsena katsottua niin niihin liittyy muistoja ja ne osaa yhdistää erilaisiin ajanjaksoihin.

Lisään omaan listaani Matlockin lisäksi; MacGyver, muistan kun joku kesäloma ala-asteella tuli aamuisin MacGyverin uusintoja, aijai:). Columbo, tähtiportti, pieni talo preerialla sekä salkkarien ensimmäiset jaksot:rock:

Muistaako joku sellasta vankilasarjaa, kuin Bad Girls? Se oli kova!

pieni talo preerialla, olen kyllä tutustunut tähän vasta aikuisella iällä. Sarja on mukava ja sitä on kiva katsoa, kun aina ei ole kaikki päin persettä.

MacGyver, voi jumalauta niitä ala-asteen aikoja jos tuon oli joutunut missaamaan (ei omasta tahdosta vaan vanhempien takia). Ei sitä tiennyt miten olisi ollut koulussa, kun puheenaihe oli aina se edellinen jakso.

Metsolat, hieno sarja! Tuli vasta televisiosta, muutaman viikon jaksoin tv:n tahtiin ja sitten loput DVD:tä parissa päivässä.
Taisteluplaneetta Galactica, Ostin DVD-boksin heti kun sen löysin. Cyloneilla on lätkähanskat kädessä. Hienoa työtä. Sarja oli maailman kallein tv-sarja jossain kohtaa. Verratkaa ekaan Star Warsiin joka on tehty samoihin aikoin. Hiukan on eroa.

safiiri ja teräs. Pirun pelottava pienelle miehelle.

taistelupari! Jumalauta pienellä pojalla makepeace laittoi jöpöttämään.

Uutena tähän threadiin:
Varuhuset (Öhmanin tavaratalo). Mä oon oikeesti kattonut tuotakin silmät kiiluen ala-asteella. Ruotsalaista tavaratalo draamaa. En ole täysin terve.

Näkemiin vaan, muru!

Tohtori Sykerö, tuon kehittäjällä on ollut oikeat aineet käytössä tai sitten hän on täysi sekopää. Mahdollisesti molempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom