Legendaariset tv-sarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -JUZ-
  • Aloitettu Aloitettu

Myyrähä oli paras ikinä heti

jälkeen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Sledge Hammer ja Streethawk oli kovia. McGyver kanssa.

Tää oli kova lukioaikana. Sherilyn Fenn esitti semmoista hieman viinaan menevää naikkosta, joka sai kaikenlaista aikaan. Ehkä siihen samaistui jo kouluaikana. Ja varsin soiva pelihän ko. daami oli tuohon aikaan.

En tiedä muistaako kukaan semmoista saksalaista sarjaa, kuin Vuoristosairaala? Kovin nuorihan tuota oli, kun sarjaa Ylellä ensimmäistä kertaa esitettiin, mutta muistaakseni siinä oli ihan lämmin tunnelma. Ja katoin (katson edelleen) Gilmoren tyttöjäkin.

The Outer Limits (1995-2002)

Tää oli hyvä. Eikä kyl oo turhan usein tullut uusintoja.

Voi ettien että. Luulin olevani ainoa joka tuota sarjaa katsoi.

Tubesta näkyy löytyvän joitain pätkiä.

X-files. Ei herranen aika sentään, että siinä oli maailman paras sarja. Olin tuolloin teinipoikana niin in lööv Gillian Andersoniin :D

Hyvät herrat, Olipa kerran elämä ja muut olipa kerran jutut, näitähän tulee mieleen vaikka mitä. Ja Peukaloisen retket, ihana! Just oon kattonu tota peukaloista nyt omien lasten kanssa, on se vieläki hyvä :D

Hitto. Nyt muistui mieleen The Pretender.

Sarjassa esiintyi myös Andrea Parker, jonka sääret aiheuttivat teinipojalle hieman ylimääräistä hikoilua.

X-files. Ei herranen aika sentään, että siinä oli maailman paras sarja. Olin tuolloin teinipoikana niin in lööv Gillian Andersoniin :D

Mä en näitä aikoinaan katsonut, mitä nyt jakson sieltä täältä.

Nyt vasta rupesin tsekkailemaan järjestyksessä ja kyllähän noita vieläkin katsoo. Kevyttä viihdettä.

Pat ja Mat. Legendaarinen lastenohjelma jonka olin unohtanut. Sarjassa mm. tehdään tässä jaksossa viinaa ja ryypätään. Oikeaoppinen lastenohjelma :rolleyes:

TEAM AHMA!

Ja Nooan saari.
Se oli hyvä se. Oiski poiski Sacha
re7yguge.jpg

Ally McBeal jatti elamaani niin lahtemattoman vaikutuksen etta sen takia olen oikiksessa :D

Legendaarisista tv-sarjoista puhuttaessa ei voida jättää mainitsematta Iskuryhmää. Olihan se kyllä kovvaa kammaa.

Baywatchia unohtamatta :D

Baywatchia unohtamatta :D

Baywatchia tuli kyllä aikanaan myös katsottua paljon. Vaikea sanoa miten tollanen sarja oli olevinaan niin hyvä. Saattaa myös johtua siitä, että alkoi tuohon aikaan murrosikä painaan päälle ja olihan tuossa sarjassa melkoisesti silmänruokaa:D

Miksei kukaan oo maininnut pekkoo :D lasten ohjelmista pat&matin, knikke knattertonin(koneella kaikki jaksot :D) ja muumien lisäksi ansa ja oiva oli kyllä kovia :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom