Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hugossa mahtavaa oli se, että aina jotkut pässit soitti sillä todella old school -puhelimella (pyöritettävä valintalevy). Eihän siitä tullut yhtikäs mittään. Ohjelmaa juonsi Taru Valkeapää, joka mainosti myös tamppooneja.Kyl niitä sarjoja oli niin paljon että ei edes muista, mutta lapsuusajan kovimmat oli varmasti ritari ässä, katuhaukka ja macgyver...HUGO! :D Muistan kun aina yritettiin soittaa tonne että päästäis ohjelmaan pelaileen :D Sitte oli se peliohjelma jossa oli joku kuminaama juontamas...Vito ?
Viton äänenä oli muuten Arttu Harkki.
Game Overin kanssa samaan aikaan pyöri ReBoot-niminen ohjelma, joka oli muuten ensimmäinen kokonaan tietokoneella tehty tv-sarja. Se oli uraauurtava, kaunis, mystinen, seksikäskin.. Ja nuo grafiikat, uh.
Pientä nostalgiatrippiä iskee.
..HUGO! :D Muistan kun aina yritettiin soittaa tonne että päästäis ohjelmaan pelaileen :D Sitte oli se peliohjelma jossa oli joku kuminaama juontamas...Vito ?
Mua otti se hugo kupoliin uskomattoman paljon.. :D
Mun mielestä sitä juonsi jossai vaiheessa se kilpapyöräilijä (nainen) en muista nimee tähän hätään..
safiiri ja teräs. Pirun pelottava pienelle miehelle.
Ranskalaiselta TV5:lta se Fort Boyard missä ne kilpailijat teki tehtäviä siinä linnakkeessa, mitään en tajunnu siitä pälpätyksestä, mutta se oli niiiiin jännä!
Allekirjoitan täysin! Olen miettinyt että pitäisikö tämä etsiä jostain käsiin ja katsoa uudelleen vai antaako vaan ajan kullittaa muistot.. Mutta oli kovaa settiä silloin!
- H
Youtubessa näkyy löytyvän. sapphire and steel assignment x tms haulla.. ei näytä kovin hyvältä enää ;) Myös juonesta joku sano että sehän oli ihan perseestä. Parempi siis muistaa vain sen pelottavuus ja kattoo uudet leffat.